A komplex médialejátszó szoftveréről ismert Plex bejelentette, hogy egy globális online streaming szolgáltatást indít, amely mintegy 200 országban lesz elérhető. A vállalat már meg is állapodott olyan hatalmas hollywoodi stúdiókkal, mint a Warner Bros, az MGS vagy a Lionsgate, arról, hogy sugározhatják ily módon a filmjeiket, sorozataikat. Ráadásul a felhasználóknak mindez egy forintjába sem kerül majd, de azért azt nem mondanánk, hogy a dolog totálisan ingyen van.
Ezért cserébe ugyanis a műsorok előtt és alatt is reklámokat kell megnéznie a felhasználónak, amiket értelemszerűen nem pörgethet tovább, vagy nem kapcsolhat el róluk. Ráadásul a Plex vállalta azt is, hogy a tartalomfogyasztási szokásokkal kapcsolatos adatokat eljuttatja a partnereinek, és értelemszerűen a szolgáltatás igénybe vételéhez ehhez hozzá kell járulni. Egyszóval az emberek nem pénzzel, hanem az idejükkel, és az adataikkal fizetnek a filmekért, sorozatokért és videókért.