DirectX 9-es demók a PowerVR-től

Így történt ez most is, ugyanis miközben a világon sok-sok felhasználó a PowerVR Kyro 5-ös grafikus chipjét várja, és a cég hallgatásba burkolózik, egyszer-egyszer kiderül, hogy bizony a PowerVR-es fiúk nagyon is dolgoznak a színfalak mögött. A cég most három DirectX 9-es demót tett közzé a honlapján.

A programok futtatásához 3.0-ás verziójú Pixel- és VertexShader-egységekre van szükségünk. Ebből a lépésből arra is lehet következtetni, hogy a PowerVR-nél már előrehaladott stádiumban van a Kyro 5 tervezése; illetve az, hogy nem marketingfogás volt a korábban meghirdetett 3.0-ás Pixel- és VertexShader-egység.


A Cloth nevű demóban egy golyót láthatunk, amelyre éppen egy lehulló kendő esik rá. A program célja: bemutatni azt, hogy mennyire élethű lehet a számítógépen egy ruhaanyag mozgása. A Voxel nevű demó a PixelShader 3.0-n alapuló Voxel-renderinget prezentálja, míg a harmadik - Deffered Shading nevű szoftver - pedig az árnyékok kiszámításának egy különleges módját modellezi. Ezek után nem csodálkozhatunk, hogy a felhasználók még jobban fogják várni a Kyro 5-öt.

További információk és a Cloth, valamint a Voxel és a Deffered Shading letöltése már lehetséges.

Előzmények