ATI - 3Dlabs kooperáció

A kanadai cég és a minőségi grafikus kártyáiról ismert 3Dlabs a RenderMonkey fejlesztését akarja kezdeményezni, ami egy ingyenes szoftverkészlet fejlesztőknek/designereknek és abban segíthet nekik, hogy könnyedén hozhassanak létre valós idejű 3D-effektusokat Pixel- és Vertex Shader egységek segítségével. Mindkét cég olyan beépülő modulokat (plug-in) akar kifejleszteni, amelyek támogatják mind a Microsoft DirectX, mind az OpenGL 2.0 szabványokat.

Neil Trevett, a 3Dlabs piacfejlesztési alelnöke szerint a 3DLabs és az ATI egyaránt felismerte, hogy az ipari szabványok és az együttműködés a leghatékonyabb módja a háttértechnológiák és piaci alternatívák kifejlesztésének a következő generációs, programozható VPU-k számára. A kooperáció jó hatással lehet a DirectX és az OpenGL jövőjére és a shader-egységek jövőbeni fejlesztésére is.

Azóta történt

Előzmények