Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz torma1981 #312 üzenetére

    Nem fogyott el, a laptop tartalmának megszerzése után leáll a körszámláló. Csak nem volt kedvem megküzdeni az ott kószál tizensok döggel, amik egyből elindultak a csapat felé mind, és rossz néven vette a program, hogy nem gyilkoltam le mindet...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • micafighter

    nagyúr

    válasz torma1981 #396 üzenetére

    Nem figyeltem pontosan mikor fejlödtek maxra, de emlékeim szerint olyan 20-30 killnél már maxon voltak a katonáim. De biztos lesz aki pontosan megmondja :) Illetve nem tudom a nehézségi szint befolyásolja-e a katonák fejlődését.

    [ Szerkesztve ]

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz torma1981 #398 üzenetére

    De vannak rá 6-an. A gatekeeperes hónapban vagyok, a csapat majdnem fele érte el a max rangot eddig. Normálon.

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • micafighter

    nagyúr

    válasz torma1981 #398 üzenetére

    Az elején érdemes minél több embert rotálni, én most kezdtem újra legendary-n és úgy viszem a 4 embert hogy 2 újonc, egy specialista meg egy mesterlövész. Szerintem a specialistát a legfontosabb felvinni hogy legyen gyógyitó a csapatba és fontos hogy legyen 2 utánpótlás is gyogyitóból. Előző végigjátszásnál annyira figyeltem hogy minden küldetésre vigyek magammal 1-2 embert aki még nincs max szinten és igyekeztem a killeket nekik adni, a végére majdnem az összes katonám max szinten volt (ehhez az is hozzátartozik hogy nem vesztettem embert). A játék folyamán végig lesz lehetőség új katonák toborzására is, a kezdő régióban és a black marketen lehet venni "szintezett" katonát, újoncokat meg lehet toborozni, a szintezett katonák egyre nagyobb szintüek ahogy haladsz előre, a játék végén max szintü katonákat tudtam venni.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz torma1981 #396 üzenetére

    Nehézsége válogatja. A legkisebb fokozaton a leggyorsabb. Veteránon picit lassabb, commander még lassabb és legendary a leglassabb.

    Két módon tud fejlődni a katona. Vagy öléssel vagy abból szerzett XP-vel.
    A Kill-t kiválthatja a kill assist is (minden 4 vagy 5 ellenfél amit csak megsebesít vagy sebesült ellenfél amit kivégez de nem teljes egészében ő csinálta a halálhoz vezető sebzéseket, az végül 1 teljes értékű kill-ként fog számolódni és hozzá is adódik a kill értékhez).

    Minél combosabb egy ellenfél annál több Xp-t ér, ám ha nem egyedül öli meg a katona teljes egészében az enemy-t (nem egyedül nullázza le) akkor nem tudom mennyi jár neki.

    Van egyébként XP tábla és kill tábla is a nehézségekhez és a kettő valamelyikének kell teljesülnie a ranglépéshez. Így előfordulhat hogy egyazon csapatban lesz egy kevés kill-el rendelkező major meg egy nálánál sokkal többel rendelkező. Az eltérés közöttük hogy az egyikük a minion kategóriás tucat ellenfeleket aprította míg a másik a nagyobb értékű prédákat segítette át az örök vadászmezőkre.

    A fent említett XP és kill tábla megtalálható a DefaultGameData_XpData.ini-ben. Megnyitja az ember és láthatja miből mennyi kell.
    Az egyes ellenfelek Xp értéke pedig (nehézségi szintre lebontva) a DefaultGameData_CharacterStats.ini fájlban találhatóak meg.

    Ha bármelyiket is átírja az ember, akkor az egyik esetben csak új játék indításánál tudja érvényesíteni a változásokat, a másiknál meg csak az új rekruták számára lesz élvezhető a változás a meglévő bakák nem profitálnak belőle.

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz torma1981 #407 üzenetére

    De hát ott a hszedben a megoldás a problémára. Használni kell a lehetőségeket, amiket a játék ad.

    [ Szerkesztve ]

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • warcat

    veterán

    válasz torma1981 #407 üzenetére

    Ez elég rossz tervnek tűnik,a legnagyobb könnyítésnek a magnetic weapons kifejlesztése érződött legendaryn.
    De ez első körben csak az assault rifle-t használni tudó kasztoknak segít (specialist,ranger).

    Gauss riflet külön ki kell fejleszteni,az alap puskával meg alacsony szintű bakaként kifejezetten lehúzzák a csapatot a sharpshooterek.Ezen segít persze a pisztolyos vonal,de az megint külön supply/alloyba kerül

    EA: It's in the crate!

  • sagajr78

    tag

    válasz torma1981 #419 üzenetére

    A két legfontosabb funkciója az amit már leírtál. De akad egy harmadik is.
    A harmadik pedig az, hogy a katonák kaphatnak egy ingyen skill-t véletlenszerűen kisorsolva egy pool-ból. Amikor felépül az AWC minden katonához hozzárendel véletlenszerűen egy skill-t egy adott ranghoz a program.
    Ha a katona rangja már magasabb mint amit a program belőtt számára, akkor ő bukta az extra skill-t (ha netán újraosztaná később a katona a skill-jeit akkor is felejtheti elfelé az extrát).
    Amennyiben viszont még nem érte el a kérdéses rangot, akkor mikor fellép az adott rangra, kapja a választható mellé az extrát is.

    Alap beállításon (nagyon könnyen átírható) a 2-7 közötti rangok valamelyikéhez rendeli hozzá a játék az extra skill-t, miután felépítésre került az AWC. Amint új katona kerül a kompániádba, nála is megtörténik ez a hozzárendelés.

    Magyarán ha szeretnél mindenkinek extra skill-t akkor ezzel az épülettel kell kezdeni, nehogy bárki is lecsússzon az extráról. Vagy átírod a minimum rangot 2-ről magasabbra (hogy melyik fájlban és mit, azt a korábbi hozzászólásokat elolvasva megleled).

    Van már olyan mod ahol nem véletlenszerű a skill hanem te mondhatod meg melyiket kapja (cserébe kisebb a pool amiből választani lehet), meg van olyan, ami visszamenőlegesen is megadja ezt ha már túlfejlődött a baka. Ez utóbb egyébként több pontos is hibásan működik és számtalan olyan problémát tud okozni, amit nem tudsz később sem orvosolni és teljesen hazavághatja egy katona fejlődését. Nem biztos hogy bekövetkezik a baj, de elég sanszos és ha megtörténik akkor legjobb esetben is búcsút mondhatsz egy emberednek, rosszabb esetben corrupted lehet a mentésed vagy szétcseszi más modok működését (mind előfordult már a hibajelentések alapján és sajnos reprodukálhatóak a hibák, nem egyedi esetek amik megismételhetetlenek). Talán majd ha jobban megírják akkor használható lesz, most még nem az.

  • sagajr78

    tag

    válasz torma1981 #422 üzenetére

    8 rang van. A 0-ás rang a rookie. Utána squaddie, corporal, sergeant, lieutenant, captain, major és végül colonel jön. A felsorolásból látszik melyik a 2-es számú (kivastagítottam).

    A második dologgal nem értem mit szeretnél vagy mi a kérdésed vagy miért írtad ide. Az a bemásolt sor azt jelenti, mekkora eltérés lehet a generált class-ok mennyiségében. Ha ennél a különbségnél több van valamelyikből, akkor abból nem generál neked újat a játék, míg a különbség ki nem egyenlítődik a többi class mennyiségéhez képest. Azaz ha van 1 ranger-ed akkor a következő ember nem lesz ranger mindaddig, míg a többi generálható class-ból nincs már egy. Custom class-ok jelenléte esetében (mivel azok megvariálnak sok mindent) az egész borul és totál káosz tud kialakulni.

    micafighter:
    Igazad van, rossz volt a szóhasználat. Talán a legfontosabb helyett a leginkább szembetűnő szavakat kellett volna írnom.

    [ Szerkesztve ]

  • SaGa59

    őstag

    válasz torma1981 #435 üzenetére

    Az erősítés csak az után jön, hogy lecsaptad vagy lelőtted a VIP-et, addig nem. Az ott lévőket távolról megtámadod, majd elmenekülsz előlük, követni fognak. Ehhez persze gyors harcos kell, ha már van horgonyvetős páncélod az sokat segíthet a mozgásban, vagy a csali gránát, mert egy körig azzal foglalkoznak nem veled.
    Ismétlem, ahhoz, hogy el is vidd a VIP-et nagy mázli is kell, de kinyírni simán ki lehet egy harcossal és még haza is lehet hozni a katonát.

    Megjegyzem, úgy tűnik, hogy a legendary fokozaton többször kedvez a szerencse a játékosnak, mint alacsonyabb szinten. A belépő (gatecrusher) feladatnál háromszor is volt 4-et sebző, azaz instant kill gránátrobbanásom, amit az alacsonyabb szinteken sosem láttam. Így kitapasztalva a lehetőségeket, az első 3 missziót megcsináltam úgy ,hogy egyelten harcosom se sérült, a negyediknél el kellett döntenem (mert nagyon messze hagytam a mesterlövészt egy toronyban, ahonnan már mellé lőtt), hogy egy faceless-t vagy egy troopert intézek el a biztos találatot okozó gránáttal. Nem jól választottam, így a rangerem (pontosabban egy moddal berakott shadow (vagy rogue? több class-t is felraktam egyszerre, most ismerkedem velük) osztályú harcos) bekapott egy 3 egységnyi gravely woundot, most három hétig gyógyulgat...
    Ezt a harcost kicsit elszúrta a modder, mert az alapfegyvere géppisztoly és pisztoly, de ez utóbbit csak overwatch-ban tudja használni, nincs ikonja a pisztolylövéshez. A második rangjánál lecseréltem kardra, mert kapott egy pengehasználó perket, úgy már jó lett. A másik új class is géppityut és pisztolyt kap, de ez tudja is használni mind a kettőt, a fő feladata, hogy hátulról, rejtve fedezze a csapatot, mert mindaddig rejtve marad, míg akcióba nem lép. Elvileg magasabb szinten ha sikerül "kidodge-olnia" egy lövést, újra elrejtőzhet, de addig még nem jutottam el, hogy ezt ki is próbálhassam.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • sagajr78

    tag

    válasz torma1981 #435 üzenetére

    Tulajdonképpen ez is csak azon alapul, hogy minden idegen egy bevett mintát követ a mozgásában és a reagálásában, sőt a támadásaik is alapvetően egy bizonyos alapvető beállított tulajdonságukhoz igazodnak. Ezeket kell kitapasztalni és kihasználni, erre építve fel a harci cselekedeteket. Akkor minden esetben sokkal hatékonyabban lehet majd csatázni velük, mert a legfőbb gyengéik már ismertek lesznek amiket ki lehet használni ellenük.

    Az elcsalogatáshoz nem kell más, mint hogy legyen egy célpont aminek eltalálásához (minden idegennek van egy optimális támadási távolsága és azt akarja tartani minden áron, onnan támadva) nekik mozogniuk kell és akkor az idegenek meg kreálmányaik szépen mennek is a csali katona után (viselkedésük alapján olyanok, mint a legtöbb trigger happy típusú játékos, aki amint célpontot lát minden áron ki akarja azt nyírni még ha nem is szükséges azt akkor és ott megtegye).

    Általában 2 külön pod tartalma őrzi a VIP-et (ami kisebb nehézségen 4, nagyobbon legfeljebb 6 ellenfél, legendary-n 8, de közülük néhány mászkál), így annyira kell őket megközelíteni, hogy mindkettőből legyen a katona látótávolságán belül ellenfél mikor tüzet nyit és leöl egy célpontot és akkor mindkét pod tartalma neki fog állni őt keresni.

    Ha van csapat (nem solo-ban nyomja a katona) az egyébként egy ilyen szituációban nehezítő tényező, mert az első reakciónál szétfutáskor a program az egész csapat minden katonájának helyzetét figyelembe veszi távolságtartás és fedezék keresés szempontjából, igyekezvén a lehető legtöbb elől elbújtatni az embereit, de ekkor nem problémázik azon, hogy egy közelben lévő katona mellé befusson. Azaz a csapat ebben a helyzetben, főleg ha szét is van szóródva nagyon, inkább akadálya lehet a sikernek. Plusz akkor hajlamos a gép beállni néhány emberével védekezni, bevárandó az extra katonákat. Mozogni fog persze, mert különben jár a bünti az idegeneknek aim-re, de nem fog teljes lelkesedéssel mindenki üldözésbe kezdeni. Azaz egyes feladatok esetében a kisebb csapat jobb lehet, mint a nagy.

    Továbbá azt sem szabad elfelejteni, hogy alacsonyabb nehézségeken (az első kettőn különösen), az ellenfél podok aktivitása limitált. Tehát nem fog tudni mindegyik ténykedni, még ha fel is fedte akár egyszerre mindet a játékos a pályán (no nem egy emberrel). A legközelebbiek lesznek aktívak, amit szintén ki lehet használni a kicselezésük érdekében (elég ha 1 fősre redukálja a brancsokat az ember, máris sokkal kevésbé lesznek veszélyesek és elkerülhetetlenek).

    Ezek ismeretében vegyük a merénylést (VIP-et inkább kinyírod) solo ranger-el.
    Amennyiben rejtve eljut a merénylőd egy olyan pozícióba, ahonnan könnyedén lelőheti a VIP-et és közel van a kimentési zónához (ezt nem különösebben nehéz kivitelezni), akkor egy lövés (a VIP nem egy HP bajnok), az ellenfelek szétszaladnak (mind fedezékbe a merénylőtől és távolodva a katonától akit megláttak), a merénylő ranger meg mozoghat a kill utáni szabad mozgásával (alapvetően erre épül ez a taktika), akár bele a menekülő zónába és elinal ugyanazon körben.

    Ha élve kell a célpont az már nehezebb.
    Ekkor megközelíti őket észrevétlenül a lehető legjobban a ranger, majd odamegy a VIP-hez leütni őt (tehát el kell érje őt az első akciójával). Ekkor persze észreveszik miközben a célhoz közelít és erre az ellenfelek szétszaladnak (kivéve a VIP, az marad a fenekén).
    Ő leüti a szállítmányát, felkarolja és elsétál vele egy jobb pozícióba. Az ellenfél erre reagál a szokásos szétszaladós, fedezék keresős módján (azaz így még távolabbra kerül a katona tőlük). Ha kellően szívós a katona (vagy kellően magas a mobility/dodge értéke), akkor elhalálozás nélkül elérheti a kimenekítési zónát a következő körben és kint is van. Ennél a taktikánál nincs elcsalogatás, de kevesebb meló is kell hozzá.

    Az elcsaláshoz két kivitelezési módszer is eszembe jut, mindkettő a concealment újbóli felvételén alapuló skill-re épít.
    Amennyiben van egy mászókampós páncél, úgy odamegy a katona és leüti a parasztot (nem szükséges ekkor megtenni, a VIP úgysem megy sehova), mint fentebb, majd mászókampót kilő egy épületre és az ezt követő akciójával még távolodik. A balfék védelmezők utána fognak menni. A katonának már csak kerülnie kell, amit jelentősen megkönnyíthet a concealment-be kerülést engedő skill-je. A kerülővel így már sokkal nyugisabban odamehet a paraszthoz, lecsapja/felkapja és elsétál vele. Ehhez persze már több szerencse kell, mint a merénylőshöz, de például amíg nincs a védők között berzerker/chrysalid/gatekeeper/sectopod, addig elég jól tud működni a csalogatós módszer. Az említett lények vagy túl nagy hatótávúak, vagy túl sokat mozognak ahhoz, hogy el lehessen előlük menni.

    Ha még nincs mászó páncél, úgy azért már érdekesebb a helyzet, és sokkal több agymunkára lesz szükség és jobban támaszkodik a "bátraké a szerencse" megvalósulására mint a fentebbiek. Azt előre le kell szögezni, hogy nem fog működni, ha a védők túl közel vannak a katonához szétfutás után.
    Tulajdonképpen ebben a helyzetben nem kell odamenni a VIP-hez közvetlenül, elég ha a környékén állók fedezik fel a katonát aki még kicsit távolabb van és egy akciót szentel a közelítésre. Aztán előbb aktiválni kell a lopakodást, majd aztán elmenni messzebbre a lebukást követően. Az ellenfelek nekiállnak keresni a merénylőt, mindenfelé mászkálva. Ezt követően lehet szépen majd visszasunnyogni a VIP-hez és lecsapni, felkapni és elmenni vele. Az idő itt sokkal erősebben éreztetni fogja a hatását, még ha két kör alatt azért oda is lehet érni a célponthoz, legalább 2 kör lesz a fogócska, majd vissza is kell menni a célponthoz és aztán még ki is kell vinni. Bele lehet férni a 12 körbe, de 8-ba már elég rizikós. Igaz nem is kötelező solo-ban csinálni a feladatot.

    Egyéb eszközök szintén tudnak segíteni. Füstbomba (nem gránát, a bomba), mimic beacon például ilyenek.

    Az erősítés alapvetően elég kevés vizet zavar. Főleg ha ők is látták/látják a katonát tiplizés közben (akkor ők is menni fognak majd utána), mert kivárásra játszva őket is bevonnád az üldözésbe és így nem mész lopakodó módba míg ők is a közelben nincsenek.
    Jó előzetes helyezkedéssel pedig akár pont be is sétálhat a ranger az ő landolási zónájukba (pont a fáklyára ami a landolási hely közepét jelzi). Ennek érdekessége, hogy bladestorm megléte esetén a leérkezők egyike eleve kap egy jókora taslit mikor szétszaladnak (ha meg robot jön és ő bekapcsolná az overwatch-ot akkor rendszerint ő kapja a sallert és máris ugrott az overwatch-a), amibe bele is pusztulhat, miközben a ranger viszonylag jó pozícióban lesz ahhoz, hogy a következő mozgásával elérje a célzónát és elmenjen (mert az erősítés szinte kivétel nélkül mindig a kimentési zóna környékére érkezik). Az erősítés megérkezéskor pedig még nem harcol, így nem fog kárt tenni a bátor bakában.

    Nyilván sokkal egyszerűbb a dolgot kivitelezni csapattal, de ott sem kell leállni feleslegesen bunyózni a sok bolonddal. Oda kell sunnyogni a célponthoz (ez két kör alatt, megfelelő felszereléssel és fejlesztésekkel simán megvan), majd ott lecsapni egyszerre mindenkire aki ott van és aztán vinni a szajrét. 6 célpont elintézése nem egy nagy kihívás az ellenfelek jelentős többségét figyelembe véve. Sőt simán lehet gránátot dobni/lőni úgy, hogy a VIP-et még ne érje de a többi ellenfelet igen. A kocsi (legtöbbször annak ajtajában dekkol) fel fog robbanni és megsebesíti az illetőt, de azt még túléli. Ám a támadást túlélt ellenfelek nem szokták túlélni a rájuk robbanó kocsi hatását mivel meggyengültek előtte egy gránáttól.

    A psyker mondjuk jobb választás lehet erre a típusú feladatra, de esetében nem lesz extra lopakodásra játszás (és ő még extra skill-t sem kaphat AWC-ből). Azaz vele a lopakodást maximálisan ki kell használni míg tart. Neki mobilitás és magas dodge fog kelleni, de mivel van olyan skill-je, ami miatt úgy sem lehet kinyírni egykönnyen, így ő például nagyon sérülten is nyugodt lélekkel ki fog menni a harci zónából. Főleg ha még gyógyító mellény is van rajta. Merénylőként is ütősebben szerepel (void storm azt harangoztak a VIP-nek és jó eséllyel némelyik védőjének is).

    SaGa59:
    Legendary-n alapból aktív a bigger boom (vagy mi a rák a neve ennek a képességnek), ami miatt a robbanóanyagok kapnak egy 30%-os critical hatást a katona bármi egyéb critical-ja mellé, plusz egy 1-es critical damage-et is. Ellenpontozás talán a gyengített katonák és megemelt életerejű célpontok miatt? Normál esetben ezt valamelyik kutatás aktiválná a gyengébb nehézségeken.

    [ Szerkesztve ]

  • Hokunda

    aktív tag

    válasz torma1981 #438 üzenetére

    run&gun

    Data recoverys küldetésnél rettentően beleálltam a földbe. :Y Difficultnak jelezte a rendszer és tényleg annak tűnik. Mutonok, sectoid, codex, advent mec, stun lancer. Egyszerűen nem tudom mi a jó megoldás rájuk. Autóban van az eszköz körülötte csoportosulnak, de még hackeléssel is túl koncentráltan vannak jelen és a pszichikai ráhatásokkal (mind control vagy lefegyverzés a coldrex részéről) egyszerűen szétszivat. A pálya meg úgy van felépítve, hogy nem tudom "széthúzni őket". Az épületbe kényszerülök, de a 3 sectiod és a coldrex egyszerűen betalál minimum egyet és akkor van gond. A pánikolásról nem is szólva.

    [ Szerkesztve ]

  • micafighter

    nagyúr

    válasz torma1981 #440 üzenetére

    De az, a sárga telületre futás az dash, ami 2 akció pontba kerül, de a run&gun-al tudsz még löni (vagy rapid fire vagy más lövésre épülő képességet használni) vagy overwatchba menni, plusz olyan képessége is tanulható rangernek hogy kill után kap egy mozgást még, mivel laser sight+talon / falcon rounds + kifejlesztett fegyver rapid fire alatt szinte mindent megöl, ezért ez elég jó skill.

  • sagajr78

    tag

    válasz torma1981 #440 üzenetére

    Implacable. De nem lő és aztán mozog, hanem öl és aztán kap egy extra mozgást. Nem ugyanaz. :)

    micafighter:
    Igazából a toronyba vihető akár több ember is. Az egész csak attól függ, hogy a temérdek extra opcióból miket sorsol ki a gép és miket vesz meg a játékos (mert minden Intel-be kerül). Alap létszám valóban 3 fő, de van olyan opció ami által 4 ember is vihető a feladatra, vehető concealment mindenkinek, ahogy például squadsight is. De van még pár egyéb lehetőség is (két alkalommal használható run&gun, 2 alkalommal használható concealment és más hasonlók).

    Zafir78:
    Fene tudja. A skulljack-et viszont onnantól kezdve minden feladatra vigye magával egy specialist és minden feladatra menjen specialist. Így lehet egy csomó intel-t összeszedni és javítani a hacking értéket (mert a skulljack növeli a hacking-et).

    [ Szerkesztve ]

  • micafighter

    nagyúr

    válasz torma1981 #485 üzenetére

    Nem sorrendbe kapja a képességeket hanem random, de végül mindent meg tud tanulni :)

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz torma1981 #488 üzenetére

    ez valami mod, hogy meg tudod választani az extra skillt?

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • micafighter

    nagyúr

    válasz torma1981 #489 üzenetére

    Szpiknél teljesen mellékes lesz a will értéke, a will arra jó hogy a mentális hatásoknak jobban ellenállnak a katonáid, de a szpiknek van egy aura képessége amivel ő és a körülötte álló katonáid alapbol semlegesek ezekre a hatásokra.

  • micafighter

    nagyúr

    válasz torma1981 #505 üzenetére

    Pöppet OP lenne egy Crysishez hasonló ruha :) vagy bármi ami láthatatlanná tesz. Álca mondjuk jópofa lenne ha 1-2 kockával csökkentené az ellenség detektálási távolságát, de még ez is kicsit op.

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz torma1981 #573 üzenetére

    nem csak a killért jár XP, bevitt sebzésért, egyéb dolgokért is kapsz, plusz van valami minimum a küldetésen való részvételért, de a legtöbbet a killek adják. a szintlépés ugye XP-től függ, nem kill számtól. a 140 nagyon magasnak tűnik most így elsőre a legend végigjátszások alapján, amiket néztem, talán basic trooperből ennyinél jön ki az az xp mennyiség, de a nagyobb dögökért több XP is jár tudtommal.

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • KaraDani

    addikt

    válasz torma1981 #618 üzenetére

    Nem tudom, én még csak veteránon toltam végig ott 28 rémlik (rosszul emlékszek :F ), lehet nehezebb difficultyn kevesebb.

  • KaraDani

    addikt

    válasz torma1981 #683 üzenetére

    Persze, de kicsit unalmas mindig ezzel szórakozni. A karakterpool class is random ugye, azzal is ezt kell játszani, mert én fix mass effect karakterekkel játszok. Úgyhogy ha van rá mod, akkor inkább felrakom majd, hogy ne kelljen vele szórakozni.

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz torma1981 #763 üzenetére

    ezt már megbeszéltük egy párszor, nagyon sok féle squad setuppal és taktikával végig lehet tolni a játékot, ez az egyik legjobb része. én mondjuk pont a változatos csapatösszeállításokat szeretem benne, a legtöbb classból több buildet is használok, de mindenkinek más az ízlése.

    és amúgy akkor az összes hackelős feladatnál odarohangáltál a célobjektumhoz, amivel buktál egy kört és akár szar helyre pozícionáltad az emberedet? 6. embert külön kihívásból nem vittél soha?

    [ Szerkesztve ]

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • emmm

    senior tag

    válasz torma1981 #765 üzenetére

    Sőt, Ultra-Nightmare fokon már a monitort is kikapcsoljuk, nehogy könnyű legyen. ;]

    (AryaStarkfeeling)

  • gyiku

    nagyúr

    válasz torma1981 #765 üzenetére

    a leszallt ufo terminaljat hogy kapcsoltad ki 4 sniperrel?

    hüllő

  • Djuree

    félisten

    válasz torma1981 #1133 üzenetére

    ja hát úgy könnyű kéremszépen, csak ennek a játéknak pont ez lenne a lényege. én így sosem tölteném vissza, max játék közben ha 90%-ról mellé lő. :D
    lényegében azt is vissza lehetne tölteni ha a black marketban nem azt ad amit szeretnél, vagy nem az lenne a kedvenc termék amiért dupla árat ad amiből neked sok eladó van. vagy ha küldit ad és nem az a jutalom ami kéne...így lényegében legnehezebb fokozaton se lenne semmi kihívás...

    [ Szerkesztve ]

    LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

  • emmm

    senior tag

    válasz torma1981 #1133 üzenetére

    Igazából a két fő képesség nélkül is elég jók a psi katonák. :DDD De ha már felhúztam két újat, akkor már azokkal megyek.

    Közben kipróbáltam a két korábban említett pakkot a műhelyből; a 3. slotos fejlesztés katonáknak szépen átvariálja a dolgokat :) Meg a két új kaszt is. Durvák, még tesztelés alatt, pláne az assault: iszonyat a critical hitje, általában eléri vagy meghaladja a 100 %-ot shotival :DDD Egy AP rounds-szal felszerelve akár egy sectopodot is kinyír egymaga körön belül, ha kap egy kis segítséget egy psi katonától :)

    (#1137) MM: nemsokára nekem is jön a Commander fokozat, a veterán szint inkább normálnak hat. :)

    Jut eszembe: megvolt az első 99%-os aim melletti mellélövésem... ;] :W

    [ Szerkesztve ]

  • MM

    őstag

    válasz torma1981 #1430 üzenetére

    A virágbolti verziókhoz a virágboltokban szokott lenni fórum is, ahol segítenek...

Új hozzászólás Aktív témák