- Aliexpress tapasztalatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Crypto Trade
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Rendszergazda topic
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Microsoft Word topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
fogtunder
nagyúr
válasz FoxiestFox #4 üzenetére
a vicces az, hogy találtam itthon olcsóbban, mint a steames verzió, ennek így mi értelme? nem azért lenne jó a Steam, mert digitális terítés, és így olcsóbb?
de igazából lényegtelen, mert már úgyis megvan a kulcs, sajnos tegnap olyan hulla voltam, hogy nem akartam éjfélkor nekikezdeni, majd ma este, ha leraktuk a gyereket aludni.
amúgy csak én vagyok nagyon rápörögve a karakterek személyre szabására? első körben biztos, hogy X-Men kampányt indítok majd, szépen felöltöztetve mindenkit
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
később majd jönnek a brutális HP-jú egységek, amiket nem bírsz egyből levágni, az elite adventeknek páncélja is van pl, de az alap fegyverrel a kelgyókat és a mutonokat se lehet egyből felaprítani.
(#6) djculture: és hogy megy ez mostanság a dobozos játékoknál? van benne egy kulcs is, hogy beaktiváljam? mert optikai meghajtó vagy 4 éve nincs a gépemben.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
nagyon sokat balanszoltak a gameplay videók alapján, én a heavy classt szinte alig használtam az elődökben, mert a saját lábukat sem tudták eltalálni egy csomószor, aztán ráadásul behozták a mecheket és végleg kidobtam őket a csapatból.
a snapshot snipereket szintén nem szerettem, de itt a gunslinger ágnak is vannak elég durva képességei, egy fullra kimaxolt gunslinger egy kör alatt 4-5 lövést is simán el tud ereszteni a pisztolyból, amit ugye továbbra sem kell újratölteni
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz FoxiestFox #12 üzenetére
classic fölé sose mentem a nehézségi szintben, annyira nem vagyok mazochista
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
másnál is csinál olyat, hogy néha, mikor concealből indul a csapat, hiába mozog előre, nem rajzolja ki látómezőben lévő dolgokat, hanem marad a fog of war? memória hiányra gyanakszom, mert tipikusan akkor volt ilyen, mikor mást is próbáltam csinálni mellette a másik monitoron, de rohadt idegesítő. illetve volt ugyanazon a küldetésen, hogy grapple-lel felhúztam magam egy codex clone mellé és azt se rajzolta ki, csak emlékezetbl tudtam levágni a rangerrel. az, hogy akad, mikor a skyranger visszaér a bázisra a leszarom kategória, de ez azért már nem.
illetve a játék sokkal nehezebb, mint az elődök, valahol a harmadik hónap elején volt egy VIP kiiktatós küldetésem, amit majdnem esélytelen volt megcsinálni, háromszor kezdtem újra és a végén így is 3 ember gravely wounded státuszban távozott a csatatérről, aztán egy retaliation, ami szintén nem volt kispályás, tökéletesen elhelyezett facelessekkel. most éppen blacksite-ra kellene mennem, viszont az aktív állományom nagy része squaddie, gondoltam kivárom, amíg felgyógyul pár ember, erre bedobott egy guerilla missiont és ez a normál nehézségi szint.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
nekem ezen a VIP küldetésen volt 3 codex, 2 kelgyó, 6 advanced advent különböző fajtákból, plusz a vége előtt két körrel ledobott egy mechet és két stun lancert az extraction point mellé, az volt a csoda, hogy egyáltalán kijutottam. ha nem lett volna időkorlát, akkor sima ügy, de így, hogy haladni is kell, nem tudom, hogy bírtam volna kiszámolni a pontos megoldást, amivel éppen meg lehet csinálni. odébb van még, mikor ennek nekimegyek ironman módban
(#55) Wolfy_: nekem így kimondottan nem rinyált (bár win 8.1 van), de inkább vettem most még egy modult, hosszú távon amúgy is tervben volt.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
nekem tegnap egy olyan pod esett szó szerint a fejemre, amiben volt egy codex és két kelgyó, közben az előzőből még volt egy codex 2 élettel, a klónja és egy stun lancer. ha nem lett volna nálam 2 mimic beacon, akkor kb. esélytelen, így sikerült megúszni.
amúgy szerintem a stun lancer a legidegesítőbb egység a játékban. kettőt mozog és utána még üt, ha mákod van, megúszod egy gravely wounded státusszal, ha nincs, akkor cipelheted az embert magaddal, gyakorlatilag két emberedet üti ki.
lassan kezd amúgy menedzselhetővé válni a történet, ahogy lettek jobb fegyverek és páncél, meg értelmes képességek. a játék elején, mikor még senki nem tud semmit és kb. meztelenül álldogálunk a csatamezőn, nem nagyon fér bele, hogy mellé lőjenek az emberek, de közben mindenki azon a szinten van, hogy talán a lábát eltalálja.
(#76) nejad: alapbeállítás szerint vegyesen használ a játék random és character pool karaktereket, valami ini-t kell szerkeszteni, hogy alapból a poolt használja és csak akkor nyúljon a randomhoz, ha az kifogyott. én mondjuk azt csináltam, hogy a játékban alapból kapott katonákat alakítottam át, mindent meg tudsz változtatni rajtuk, még a nemüket is, aztán ki lehet menteni őket a character poolba.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
felhívjuk kedves látogatóink figyelmét, hogy ne etessék a trollokat
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
azt, hogy senki nem tolta végig, még rookie-n sem, én se hiszem, de a zombikat simán, szerintem nem mindenkinek egyértelmű, hogy ha lelövöd a sectoidot, akkor elhull a zombi is, meg ugye hajlamos a szádban feléleszteni őket.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
igen, a mimic beacon és a flashbang nagyon sok helyzetet meg tud menteni, én már fixen két beacont viszek minden küldetésre, bőven többet ér, mint egy gránát. ami még nagyon hasznos az az experimental ammo, a gunslingerekkel durván kombózik, mikor egy körben lő ötöt a pisztolyával.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
az elején érdemes a balck marketen megvenni egy magnetic weapon / predator armor research boostot, nagyon sokat tud segíteni.
illetve amit én egyértelműen elkúrtam, az a workshophoz képest a többi helység elhelyezése, félre értettem a dolgot, a workshop csak vízszintesen és függőlegesen tud gremlineket küldeni, én meg pont átlósan raktam le azokat a dolgokat, ahová kellett volna. mondjuk ezért már nem kezdem újra, de eléggé fájdalmas.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #150 üzenetére
nemtom, nekem eddig még minden meglett limiten belül eddig, de tény, hogy gyakran necces. néha visszatöltöm a mentést és kipróbálok más taktikát, ha nem jön ki jól a dolog. tegnap pl. lett volna még két köröm, simán ki tudtam volna menteni mindenkit, csak az utolsó podban bekapott sectopod lerombolta az épületet, amin az evac zone volt, erre a játék közölte, hogy akkor most leszek szíves átfáradni a térkép túlsó felébe.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz micafighter #165 üzenetére
hát ez a korábbi részekben úgy működött, hogy ha csak az armor által adott plusz HP mértékéig sérült az egység, akkor healelni sem kellett, sérülés nélkül megúszta, ha pedig nem, akkor mindegy volt.
itt, ahogy látom, ha megy le a HP-ből bármennyi, akkor már sérülés lesz a vége.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
ANARCHY’S CHILDREN is a rebellion themed DLC featuring more dramatic soldier customizations. (To be released in Spring 2016)
ALIEN HUNTERS introduces new soldier customizations and gameplay themed around XCOM as an elite alien hunting unit. Face off against “Ruler” aliens with new, more powerful weapons and armor. Experience a new dramatic mission & confrontation. (To be released in Summer 2016)
SHEN’S LAST GIFT introduces a new soldier class with unique upgradeable weapons, armor and customization features, and a new narrative-driven mission and map. (To be released in Summer 2016)
ez alapján az első mondjuk csak új barbie baba ruhákat hoz, a másik kettőnek lesz majd komolyabban értelme.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz troland26 #172 üzenetére
teljesen mindegy, hány embert vihetsz, az elején legalább a csapat felét rotálni kell folyamatosan, mert később a rookiek már csak ágyútölteléknek lesznek jók, semmit nem találnak el és kevés a HP-jük. a guerilla tactic schoolban folyton kell valakit képezni, hogy squaddie-k legyenek bőven és legalább egy 10-12 embert kell szintezni párhuzamosan (páran úgyis lelépik a többieket, de ez természetes), akkor a sebesülések nem lesznek olyan súlyosak később, mert mindig lesz pár ember, akit be tudsz vetni a nélkül, hogy komolyabb kompromisszumot kellene hozni a csapat összeállítást illetően.
(#173) warcat: és akkor ez most szerinted felülírja azt, ami alatta van részletesen? mert szerintem nem. lehet, hogy nekik az is csavar a játékmenetben, ha új szemüveget raksz az emberekre.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz troland26 #176 üzenetére
ezzel az a baj, hogy egy idő után nem nagyon fogod tudni megoldani, hogy senki ne sérüljön le a küldetéseken és később nagyon rossz lesz squaddie-kkal nekimenni a küldetéseknek, jobb, ha van nagyjából hasonló szinten egy ugyanolyan classból embered, akit be tudsz dobni azok helyére, akik az ágyat nyomják. mondjuk az első két-három hónapban még nem vészes, simán el lehet kezdeni fejleszteni a többieket is
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz sz_abika #187 üzenetére
igen, szükségmegoldás. az előző részeket minden platformon játszottam, amire kijött (jó, PS3-on nem, de X360-on megvolt) és magasan a kontrolleres irányítás volt a leginkább nyögvenyelős, az érintőkijelző is jobb volt és az egér is.
persze ez egyéni preferencia kérdése is, és kanapén ülve én se bohóckodnék az egérrel, de ezt nem ott játszom.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
nekem minden classból van két ember felhúzva legalább kapitányi szintig, különböző buildekkel, ami fix, hogy viszek egyet mindenből, a maradék két helyre azt rakom be, aki épp kell, vagy nincs lesérülve. szerintem küldetéstől is függ, ahol időlimites a történet, oda pl. vagy nem viszek alapból sharpshootert, vagy ha igen, akkor gunslingert.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
alapvetően ha gunslingert viszel, akkor sem vagy teljesen sniper nélkül, mert squadsight-ja az van, viszont ha közelharcra kerül sor, akkor sokkal jobban használható, pláne ha upgrade-elt pisztolyokkal és valami extra lőszerrel. a faceoff nagyon durva, ha takarítani kell, mert mindennek 3-4 HP-ja maradt és ráadásul tudnak haladni a bagázs többi részével, nincsenek lemaradva, mikor menni kell az evakuálni.
(#203) CPT.Pirk: a robbanószerek nagyon felértékelődtek az első részhez képest, sokkal több mindent lehet lerombolni, plusz egy csomó mindennek van armorja, amit le kell szedni, hogy hatékonyan meg tudd ölni. én még a psi operative fuse képességét imádom nagyon, nincs rajta cooldown és úgy tudod szétrobbantani az ellenség fedezékét, hogy közben sebzed is
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
nekem az első psi operative-em első két képességnek a void riftet és a null lance-et kapta, ehhez jött még azóta soulfire és fuse, raktam rá egy advanced focus pcs-t, még mindig nem közelíti az avatar szintjét, de azért elég durva. fegyvere nem is tudom minek van, soha nem használom
I hate morning people. And mornings. And People.
-
-
fogtunder
nagyúr
válasz micafighter #227 üzenetére
a kontinens bónuszokat minden játéknál random generálja, szóval nem biztos, hogy Afrikára kell menni feltétlen.
amúgy én is hasonlóan csinálom, szépen gyűjtögetek, fejlődök, aztán mikor túlér a felén a csík, lenyomom valamelyik blacksite-ot. nálam már két resistance comms van, azzal nincs baj, viszont volt egy hónap, mikor intelből teljesen kifogytam és vissza kellett menni a bázisra szkennelni.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #256 üzenetére
nekem is most volt az első, defense matrix sajnos nem volt, viszont mind controlloztam egy andromedont és meghekkeltem egy heavy mec-et, azokkal bementem látótávolságon belülre, a sniperek két lövéssel elintézték, el se mozdultam a rámpáról az emberekkel
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz micafighter #264 üzenetére
nálam, ami fix, az egy shredderes grenadier bluescreen ammoval, egy combat hacker spcialist, egy psi operative és egy killzone-os sniper, a többit az ellenségekhez igazítom, de általában egy lopakodós rangert is viszek. én amúgy a gunslingeremnek AP töltényt adtam, meg WAR armort és egy shredder gunt, az is elég jól működik.
a Psi OPok nagyon durvá, én lőni nem is szoktam velük egyáltalán, annyira jó a többi képességük. játék elején általában az első podból valamire elnyomok egy dominate-et, aztán előre megyek vele felderíteni, de akkor is nagyon jók, mikor megjelenik hirtelen egy sectopod, amire nem készültem, berakom egy körre stasis-ba, elintézem a resztlit, aztán általában egy kör alatt szétlövi a shredderes grenadier egyedül. ja, és ugye savtól, gáztól, robbanástól nem sérülnek, meg még pár okosság.
tegnap amúgy belefutottam egy nagyon érdekes glitchbe, volt egy andromedon, amit gránáttal öltem meg, leszakadt alatta a padló, a páncél feléledt, de a tőle 2-3 mezőre álló embereim nem látták, pedig egyértelműen kellett volna. aztán az overwatchnál már működött a dolog, de elég fura volt.
aztán felmentem a tetőre evakuálni, mindenki overwatchon, jött az utolsó pod, ezek az idióták meg a plazma fegyverekkel szétlőtték maguk alatt a padlót és 4 ember zuhant 2 emeletet, plusz kigyulladtak[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #271 üzenetére
a gatekeeper úgy működik, mint a cyberdisk az előzőben, szóval amíg nyugalmi állapotban van, nehéz sebezni, aztán mikor kinyílik, akkor van egy jó esélyed. csak ha kinyílt, akkor ugye valamit csinált, aminek többnyire nem örülünk. a psi op amúgy itt is nagyon sokat segít, mert a null lance sebzéséből nem von le az armor.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #273 üzenetére
nem kell a játék felén túllenni hozzá, nekem valahol a codex hackelés környékén már épült a psi lab, bár ehhez kellett az is, hogy a black marketen vettem boostot az elős armor és a magnetci weapons fejlesztésekre és volt idő. a black marketet érdemes gyakran használni, aránylag kevés intelért cserébe lehet akár 8-10 napokat is faragni a hosszabb kutatásokon.
amúgy ha raksz melléjük engineert/gremlint, akkor gyorsan fejlődnek, másfél hónap alatt egy közel fullos katonát tudsz nevelni, ha nem sérül meg bevetéseken.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz CPT.Pirk #276 üzenetére
gyorsan kell építeni egy workshopot a második sor közepére, azzal tudsz egy engineerből kettőt, kettőből négyet csinálni, főlé, alá és a két oldalra meg mehetnek a több embert befogadó cuccok, mint a resistance comms.
a supply nekem amúgy a plazma fegyverekkel fogyott el, mert rohadt drágák, plusz ugye a mark III gremlin, a kard, alien psi amp, mind 150+ supply, közben ugye a guerilla tactic schoolban is venni kellene a dolgokat, mindig van valami, amire nem jut. a psi labbel is úgy jártam, hogy kész lett, aztán nem tudtam berakni senkit, mert annyi se maradt, hogy egy újoncot felvegyek
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz Shadowguard #283 üzenetére
ja, hát a mutonokkal nem jó ötlet közelharcba bocsátkozni, ugyanakkor én a codexekkel sokkal többet szívtam, mint a mutonokkal. a proving grounds nagyon fontos egyébként, ammot és páncélokat kell gyártani minél hamarabb. de egyébként ha nagyon szarul állsz, inkább kezdd újra, én az elődben az első két kampányomat kukáztam, miután kezdett reménytelenné válni a helyzet.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz micafighter #285 üzenetére
az experimental armor csak weseteket ad, az egyik gyógyít, ha megsérültél, az szerintem hülyeség, van egy nanofiber upgrade, illetve a hazmat suit, na az kardozós rangereknek jó lehet.
amúgy a kontinens bónuszokból nem sorsolja ki mindet a játék, nekem pl. nincs olyan, mivel az upgrade-eket és a PCS-eket újra lehet hasznosítani, szóval erre nem feltétlenül kell stratégiát építeni, mert kaphatsz rossz sorsolást is.
Spider meg exoval érdemes összehangolni a proving groundsot, területi bónuszból experimental ammot egyből legyártja majd. ez alatt fogalmam sincs, hogy mi értesz.
a codex az első pár esetnél volt gond, mikor még nem voltak nagyon értelmes fegyverek és crit nélkül nem lehetett egyben kinyírni, és a harmadik alkalomnál volt egy pod, amiben 3 volt, mimic beacont meg még nem tudtam csinálni.
szerk: nyugi, tudom mit csinálok, el is tudom olvasni az egységek képességeit.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Gaming notebook topik
- Fallout 76
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Asus Vivobook S513EA i7 1165G7, 16 GB RAM, 1 TB SSD - Nagyobb és jobb RAM és SSD mint a gyári!
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600