-
IT café
Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blue Thunder
senior tag
Üdv!
Erre esetleg tud valaki érdemleges választ adni?
BIOS frissítés óta (tegnap),m csinált egy ilyet:Olvastam most egy két fórumot, már amennyire kivehető volt, hogy driver hiba is okozhatja...na már most...tegnap volt egy bios frissítés meg egy ati driver friss telepítése....én az utóbbira gondolok
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Csuwee #30787 üzenetére
Frissítettél vagy tiszta telepítést csináltál? Sajnos sok esetben nem mindegy....minden esetben tiszta telepítést szoktam csinálni/ajánlani....sajnos elég sok hiba akad ráfrissítés esetében
World-Soft
Én használok, bár nem a legújabb verziót, mert sajnos (lehet nem csak nálam), az új verziónál szinte egy esetben sem tudtam bemountolni a 2. vagy épp 3. lemezképet.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Csuwee #30794 üzenetére
Mi a konfigod?
Próba új telepítés...muszáj leszIlletve tégy még egy próbát --> Tálcán lent mappaikon (fájlkezelő) megnyitása --> "Ez a gép" jobb egérklik --> Kezelés (pajzsos ikon) --> lemezkezelés...na itt nézd meg mit lát...illetve csinálj képet mit mutat
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
-
Blue Thunder
senior tag
válasz dokee78 #30808 üzenetére
Windows + R --> "netplwiz" beírod ok --> A megjelenő ablakban vedd ki a pipát innen: "A számítógép használatához jelszót és felhasználónevet kell megadni." Ha kivetted a pipát, kattints az OK gombra, ennek hatására felugrik egy újabb ablak, ahol kétszer meg kell adni a jelenlegi jelszót, írd be és OK. Következő újraindításnál már automatikusan bejelentkeztet a rendszer.
Csuwee
Akkor ott nem a vinyóval van gond hanem a sata aljazttal vagy vezérlővel!?
Vagy nézd át a biost hátha ott van valami bibi[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Csuwee #30815 üzenetére
Ott akkor van bibi rendesen...itt már nagyon de nem win10-el van akkor gond
Írd már le a teljes konfigod...dokee78
Igen ha alvó állapotból hozod vissza a gépet akkor csak a rendszergazdaival tudod visszahozni jelszó után...hát ez bizony reinstall lesz (megfelelő gépnévvel)
Illetve ha bent vagy ezt a részt ki tudod kapcsolni hogy "soha"[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
-
Blue Thunder
senior tag
-
Blue Thunder
senior tag
válasz netpeti98 #30825 üzenetére
Így van nem kérdez rá hanem alapból a fióknév (bejelentkezési e-mail cím) pár első betűjét használja majd fel a rendszermappai névnél...később tudja változtatni (persze itt nem a név van hanem a desktop -"számsor") át tudja nevezni azt hiszem csak akkor már nem engedi be a regisztrált bejelentkezési azonosítóval
SP4C3
Ez azért nem teljesen így van....ez is rendszer függő hogy mi van a gépben...nálam semmivel sem lassult a boot...sőt villám![ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Üdv!
Egy kis segítség kellene
Adott egy konfig:
MSI G41M-P28, C2D E8400, 160-as sata vinyó, sata dvd író, 450w tápJah és ráadásul az e8400-el el sem indult csak egy cerkával, gondolom itt frissíteni kéne a biost is
Egyik oprendszert se engedi (win7, 8.1, 10) az alábbi hibaüzivel szembesülök:
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Na most sokkal okosabb nem lettem
Azt tudom hogy frissíteni kell a biost, azzal nincs is gond...de alapból fel se tudok rakni egy rendszert se mert indítás után a képen látható hibaüzit kapom ( se dvd-ről, se USB kulcsról nem indul a telepítés)
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Beretvás #45961 üzenetére
Azt is tudom de valahogy nem igazán sikerül. De nem csak a bios frissítéshez kéne a win hanem jó lenne azért ha a gépen lenne De alapból a fenti képen látható üzit kapom.....
a biosban meg ez van M-Flash menü alatt:Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Beretvás #45963 üzenetére
Másik gépről töltöttem le a legujabb biost, pendrive-on van, ráadásul ahogy kivettem a menüben azt írja FAT formátumban nyomjam rá...kipróbáltam mindkettőt, fatnál már ugy vettem ki frissítenéd de kiírja hogy nincs op rendszer a gépen így nem tudom a frissítést elvégezni.....viszont egyik oprendszert se tudom se lemezről se usb-ről telepíteni, mert a fentebb linkelt képen lévő üzenetet kapom
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Beretvás #45965 üzenetére
Nem nagyon találtam rá topikot sajna....de igazából azt se értem hogy minek akar ramdisket létrehozni, egy sima mezei telepítésnek...mert ugye ha jól vettem ki az a hibaüzi hogy nincs elég memória a ramdisk létrehozásának....már mindent próbáltam...default biost...még az elemet is kivettem de semmi
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz tordaitibi #45968 üzenetére
Még azt megpróbálom....igaz 1600-asok de a lap ugy is visszabutítja 1066-ra...ez néztem is biosba az jó, de a memtest egy próbát
"Ezen a képen van pár lehetőség, ami alapján vagy frissíteném a BIOS-t a gépem lehetőségei alapján, vagy hagynám a fenébe a frissítést, vagyis DISABLED-ben hagynám az egészet. megér..."
Igen nem lenne fontos a bios frissítés...ha mint olvastad volna hogy csak cerkával indult, e8400-el nem...ergo kell hogy frissítsem...
A másik meg hidd el hogy próbáltam disable módban is azaz hogy hagyja figyelmen kívül, de akkor sem indul el a telepítő!!!![ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz nortol #45971 üzenetére
nem őskövület...ha megnéznéd írtam a konfigot ez egy 5 éves lap igaz 775-ös de már ddr3-as foglalat, de mint azt is írtam hogy visszamentem egészen win 7-ig ugyanazt az üzit írja ki mint a legelső képen
Na most ha egy s478-ra felraktam win10-et meg win7-et nehogymár erre ne menjen felTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz nortol #45975 üzenetére
Hát azért nem adom fel...majd nézelődöm még...
Lényeg a lényeg, hogy ami screenshotot bevágtál(BIOS screenshot), olyat a windows telepítő nem adhat, ez 1000%!
Itt azért nem értem miről zagyválsz...senki nem írt ilyet hogy a windows telepítő adhat ilyet...Vagy kihagytál valamit a sorból, ami szinte biztos(win telepítés után nem lesz egyből BIOS menü...), vagy valami teljesen más történt(történik nálad...
Itt megint hülyeséget írsz...ahhoz hogy bios menü legyen nem kell még win se, alapból van minden alaplapnak bios menüje...nem hagytam ki semmit a sorból ...de mint írtam nem adom fel
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz vadkörte #45988 üzenetére
memtest86+ most is megy már 30 perce hibakód nélkül....de közben azért eszembe jutott az is, hogy szimplán nem támogatja a ramokat (még), ugyanis gyártói honlapon néztem hogy bizony a legfrisebb bios frissítések épp cpu és memóriatámogatás végett adták ki (mondjuk hirtelen senki se gondolt erre az alapvető dologra) csak hibára
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz vadkörte #45990 üzenetére
1,5 óra memteszt után nincs hiba...így elsődleges célpont hibalehetőségként, valami alap memót szerezni, kingmax vagy kingstont....holnap meló, de kedden ezt is meglessük
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
-
Blue Thunder
senior tag
Na közben körbenéztem külföldi fórumokon, és bizony más oprendszernél is csinálja....ki kell iktatni bizonyos dolgokat...win alól indítani egy parancssort (itt ugye nem tudok de megpróbálom csökkentett módban indítani a win7-et ami rajta van)...de egyébként több fórumon is írják hogy esetlegesen érzékel vírusírtó progit és ez is bezavart sok helyen...így az a másik lehetőség amit szintén kipróbálok hogy kiveszem a vinyót és saját gépemen leformázom és visszarakva egy próba.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz quailstorm #45998 üzenetére
Rufust próbáltam, de ugyanaz lett mint a lemezzel....de mondom win10, win8.1, win7-nél is ugyanazzal a hibaüzivel nem engedett tovább..leformázom a vinyót talán megoldja a gondot...de több fórumon is ezt írták:
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz quailstorm #46005 üzenetére
Na majd akkor azt is számba veszem...majd csak összejön valahogy
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Na eljutottam odáig hogy....ugyebár crucial memókkal csak biosig jutottam, aztán samu1, hynix2, samu 3-ik fajtájánál beindult...win 10 logónál se tovább....na mondom akkor próba win7...és láss csodát elindult...na sokáig nem kellet örülnöm....jött elsőnek ez: (3%-os telepítésnél)
Azután restart, bios bámulás, pici állítgatás, restar, telepítés...na ez is ment 95%-ig aztán fogadott ez:
Na most mivan (hozzáteszem formáztam a vinyót nullára)
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Szevasztok!
Nah úgy látom én is beállok a sorba az új frissítés "javítással".....Nálam az asus al suite programot cseszte el úgy hogy meg se nyitja reinstall után se...így a ventiket nem tudom szabályozni...remek kis javítás...de látom van probléma másnál is
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz westlake #71217 üzenetére
Pontosan ahogy írod, jól mondod....illetve azzal kiegészítve hogy kereskedelmi licensznél van terméktámogatásod, OEM verziónál meg azt mondja a MS hogy keresd fel a gép gyártóját (ahol alap esetben te vagy mivel te rakod össze az adott konfigot)
Az OEM ezért is necces mert ha behal az alaplapod és cserélni kell akkor a win is mehet a kukába.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz pendre54 #71223 üzenetére
Ez nálam is látható de sajnos a venti állandóan pörög magasabb fokon ahogy mennie kellene.......de ugye nem csak a ventiszabályzást lehet állítani a progiba hanem sokminden mást is...most "egyenlőre" csak ez a hiba áll fent de épp ez is elég. Viszont azt észrevettem hogy tegnap még 2 frissítés is volt de ma több gépen is meg a sajátomon is csak a KB4056892 látható...lehet hogy visszavonták volna a másikat (mert ugye nem is olyan régi távolba volt már hasonló eset)....Most erősen gondolkodom hogy ujrarakom a rendszert aminek persze nem örülök hiszen jó pár játékom is fent van amivel jelenleg is tolom és sajnálnám elveszíteni a mentéseket.
Mondjuk a másikat meg nem értem hogy ha visszamenőlegesen akár 20 évre is gondok voltak akkor miért dobtak hirtelen egy javítást amit rossz esetben csesztek normálisan tesztelni....ha akkora hiba lett volna már rég kiszúrták volna hack manók...inkább kussba csinálták volna meg rendesen hogy ne omoljanak össze gépekTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Kicsit olvass vissza! (elég egy oldalt)
Nálam és másnál is lépett fel ilyen hiba illetve másoknál még rosszabb is...sajnos 99%-ba az új update frissítés okozza ezeket a problémákat.Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Miért lenne értelmetlen?
Az hogy egyenlőre csak ezt a hibát vettem észre nem kizárható más programoknál sem vagy esetlegesen egy játék alatt...mivel két helyen is melózok így nem ülök a gép előtt állandóan. Igazából csak a rendszer van ssd-n a játékok vinyón vannak...de egyébként volt már reinstallom és pl FarCry4 ugyanonnan folytatta mint reinstall előtt...de ez a legkisebb gond.
Ha a 20 éves lázálomra gondolsz akkor keress utána nem hasra csapva írtam a 20 évet..
Ergo a cikk alapján mivel saját emberük fedezte fel a hibát....azért tudjuk hogy világ szinten bizony nagyon sok jó Hacker van...az is lehet ha ezt most nem veszik észre a büdös életbe se jöttek volna rá a rossz fiúk...
A lényegen ez sem változtat, összekaptak egy szar frissítést aminek nagyon sok ember köztük én is szívja most miatta a fogát...akinek meg nincs gondja...hát tegye össze a kezétTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Sajnos win10-en hiába távolítod el automatikusan visszarakja. Win7-nél ha jól emlékszem tudod szabályozni az update-et.
Gondolom erre is kitalálnak valamit mint korábbi esetnél (remélem)És arra meg hogy...akinek amd-s procija van....csak halkan megsúgom nem csak az intelnél fedezték fel a hibát
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Ott a pont...ezért is nem állok le vele vitatkozni.....
A másik hogy a "csodaprogival" ahogy ő írja idáig a büdös életben nem volt gondom ergo ez a frissítés cseszte szét...jah és ahol komplett gép omlott össze azt meg biztos ráfogja majd hogy szar a gép
Meg ahol más program hiba van...azt meg arra....Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Az okozhatja például olyan is ha használsz valamilyen flash blokkolót is (én az adblock plus-t használom), többek közt ez is okoz gondot az új quantum firefoxnál de erre hamar rájöttem (egyébként ezen az oldalon is okoz, de itt kikapcsoltam).
Bocs a dupláért kifutottam a szerk.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Nem spekuláció hiszen te a leírt hibámat amit a win frissítésre fogtam, azt a rosszul megírt asus programra delegáltad, holott visszaolvasva csak 2 oldalt 3 felhasználónál 3 különböző hiba lépett fel win update után...lásd szerver hiba, gépösszeomlás (amd és nem csak intelnél), nem induló gép, menüből kimaradó betük és képösszeomlás stb....
Amit belinkeltél fórumot meg megint marhaság mert ez egy béta driver ergo még nem véglegesített vagyis tuti hibajelenségek fellelhetők. Szerintem hagyjuk rá mert eléggé belátható a win frissítés nem kis hibája
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Épp ezaz hogy kimondottan az asusra írtad
Bétát sosem rakok fel sem ebben, sem biosban, sem pedig más programnál. Mint írtam és más is írta akinek asus van hogy egyértelműen ez a frissítés nyírta ki. Ha van stabil változat nyílván azt rakom fel....de itt nem is a driverről volt szó kimondottan. Mindegy a lényegen nem változtat hogy sz@rÉs tessék...felettem újabb hiba...nem is az update-tel van gond igaz?? Na hagyjuk....
És nem asus rosszul megírt programja....[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Azzal nincs semmi baj, remélem hogy jó is lesz.
Igen nagyon nagy baj hogy nem szabadna hibába futni mert eleve ki se szabadna nekik olyan frissítést adni addig amíg nem biztos a stabilitás....mert hát akkor felmerül a kérdés hogy a tesztelők még is minek vannak ha nagyobb hibát okoznak vele mint inkább hasznosat.
Remélhetőleg rövid időn belül mindenre lesz megoldás mert ezzel megint csak nagy hibát követtek el...
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz #81556480 #71379 üzenetére
Elviekben a leírt parancssort írd be újra, aktiváld hogy kérjen jelszót restart után meg megismételni visszafelé. Nálam is volt már ilyen és csak egyszer kellett megcsinálni utána helyreállt
Illetve kérdés hogy melyik friss win változatot raktad fel?
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Szerintem joformán semmit hiszen piszkos mód gyorsan javitották, sőt már mindjárt kiadáskor írták hogy lassabb lesz minden gép kinél érezhetőbben kinél nem nyilván hardverektől függően. Elve ki se kellett volna szivárogtatni a hibát mindaddig amig nem tesztelik mondjuk x gépen hogy mi történik. Valószinúleg ezzel nagyobb hibákat okozva, mint ami a tényleges veszély lett volna. Egyébként nem vagyok szoftverfejlesztő...csak 39 évesen van pár év/gép/rendszer a hátam mögött, de ami az utobbi időben megy a "fejlesztések" terén katasztrófális.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
Új hozzászólás Aktív témák
• OFF topik
• TILOS a warez!
• Windows 10 frissítési kisokos
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Építő/felújító topik
- Opel topik
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest