Új hozzászólás Aktív témák

  • Aurig@

    őstag

    A hétvégén kénytelen voltam visszaállni Windows 7-re. Ugyanis a multifunkciós cucc (szkenner, nyomtató, fénymásoló) szombatról vasárnapra egyszerűen nem működött. Vagyis a szkenner része, amit elég gyakran használok. Próbáltam újratenni a drivert semmi. Újratettem a Win10-et + driver, de semmi. Utána kerestem neten a Xerox oldalán hátha van valami újabb driver, de nem igazán akarta az igazságot. Nyomtatni hibátlanul tudtam, látta is a szkennert, csak éppen szkenneléskor "szkenner hiba" ablak ugrott fel. Bármit csináltam nem tudtam életet lehelni bele. Pedig több, mint egy hónapig használtam hibátlanul.

    Visszatettem a Win7-et és minden tökéletes.

    Egyébként egy Xerox Phaser 3100MFP készülékkel és Win10 Enterprise OP rendszerrel volt gond.

    Ez mitől lehetett?

    [ Szerkesztve ]

    <<- OnePlus 7 „8/256” Android 12 ->>

Új hozzászólás Aktív témák