Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz ---Lasali--- #39003 üzenetére

    Nekem lefelé pumpált.;] Btw. nem a gyári tetővel használtam,
    és valahogy abban szorult meg a cumó. Egy kis mozgatás, és
    jobb, mint új korában. Tervezem is, hogy visszaépítem a körbe
    (segítse a D5-öt:D), de immáron nem hardveres (Reserator XT),
    hanem szoftveres vezérléssel.:DDD Megveszem a Poweradjust 2
    USB
    -t, ill. tervezek hozzá egy HF áramlásmérőt (amiből egyet
    "elfüstöltem" korábban, amikor az XT-hez próbáltam illeszteni).

    Ezzel kapcsolatban viszont lenne kérdésem a topiklakókhoz.
    Nem zsír újak a csöveim: van a belső falaikon vmi lerakódás,
    ami viszont úgy tűnik, hogy a Shelles fagyálló hatására lejön.
    Ez tök jó, mert újra átlátszó lesz a cső (Clearflex 16/10), de
    a körben apró részecskék kezdenek így úszkálni, ami zavar:
    érdemes szűrőt beszerezni, hogy ezektől megszabaduljak?
    (Le fogom cserélni persze a vizet, de ha még nem jött le az
    összes lerakódás, akkor később is előjöhetnek részecskék,
    én meg nem akarom annyiszor leengedni, lecserélni a vizet,
    ahányszor ez megtörténik...) Szóval logikusnak tűnik szűrő
    beszerzése - csak kérdés, hogy milyet / melyiket érdemes!

    Konkrétan kettőt nézegettem, az elsőben nem tetszik, hogy
    szűk csatik (csapoknál) vannak rajta, tehát rendesen fojthat,
    a másik viszont nem nagyon fojt tesztek szerint: talán jó.:F

    Amúgy korábban a Supreme HF Jet Plate-je volt a "szűrő",
    amire csak akkor jöttem rá, amikor mára béka segge alatt
    volt az áramlás a Zalman kék lötyijének áldásos hatására.

    Szerk: a teljes csövezést most nem cserélném le, meg ki tudja,
    hogy mi fogja meg legközelebb. Állítólag a Clearflexet bármi.:DDD

    ---

    Ui: azt továbbra sem tartom fasza dolognak, hogy ha éppen
    adott témához nem ért vki, vagy abszolút nem biztos benne,
    akkor tanácsokat adjon azzal kapcsolatban: előbb olvasson
    utána, értse meg miről van szó - utána jöhetnek a tanácsok.

    (A konkrét példánál maradva: NINCS motor és lapátkerék a
    DDC-ben. Most linkeltem a manuált, van benne "robbantott"
    ábra, de aki már cserélt tetőt - vagy csak kíváncsi volt -, az
    maga is látta a szerkezetet. A rotor hajtja a vizet, ami azért
    pörög, mert az állórészben megfelelő ütemben áll elő neki a
    mágneses tér... Egyszerű cucc, de épp attól nagyszerű.:D)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák