Új hozzászólás Aktív témák

  • sbazsi

    veterán

    válasz Tim82 #32 üzenetére

    a bankod nem fogja tudni ellenőrizni, hogy Te valóban jóváhagytad-e a tranzakciót vagy a kereskedő jogtalanul von le pénzt
    szállodában dolgozom, és itt mindennapos az, hogy a vendég miután itt jól érezte magát, bemegy a bankjába, és reklamál, hogy jogtalanul terheltük a kártyáját.
    Ekkor az ő bankja megkeresi a mi bankunkat, a mi bankunk pedig tőlünk kér arra vonatkozó dokumentációt, hogy a terhelés jogos volt.

    ezzel nem ártana tisztában lenni és megérteni, hogy jelen esetben egyáltalán nem a bank(ok) a hunyó(k).
    ha én bemegyek a bankba reklamálni, akkor kötelességük (lenne) legalább kivizsgálni az ügyet, és nem zsigerből azt mondani, hogy biztos valami olyat kattintottam, amit nem olvastam el.
    Érted?
    A "biztos hülye voltál" helyett elvárnám, "az ügyfelem érdekeit képviselem" hozzáállást.

    Tekintve, amit írtál, hogy novemberben módosították az ÁSZF-et, a PPO-nál van mire mutogatniuk.
    Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?

    egyébként igazad van az internetes kártyával kapcsolatban, a következő bankomban lesz ilyen. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák