-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ghostie
tag
UPC Magyarország, hibaelhárítás 2014...
Múlt csütörtökön a UPC portálon bejelentettem egy problémát, valószínűleg a médiabox hibásodott meg.
Pénteken hívtak időpontot egyeztetni, vasárnap délutánra kaptam is...
Vasárnap délután nem jöttek, hívtam az ufsz-t információkért, ahol is azt mondták, hogy nem fognak már odaérni, adnak új időpontot.
Az új időpontom kedd délután..Vajon az én elvárásaim túl nagyok, hogy egyáltalán nem vagyok elégedett a fenti folyamattal? Ja igen, és még csak holnap lesz kedd.
-
ghostie
tag
válasz kabelmania27 #19970 üzenetére
Igen, persze, adott is időpontot, vasárnap délutánra. Ahogy írtam, az egyeztetett időszakban nem jött senki. Nem is telefonáltak. Nekem kellett felhívni az 1221-et, hogy magyarzázatot kérjek. Cserébe kaptam egy másik időpontot újabb 2 nappal későbbre.
Hibabejelentéstől 5 nap a szerelő (tervezett) megérkezéséig szerintem nem normális.
Nem ajánlom senkinek a UPC-t mint szolgáltatót, és minden lehetőséget megragadok, hogy ezen véleményemnek hangot adjak. -
ghostie
tag
válasz Intruder2k5 #19974 üzenetére
Mindenképpen szeretnék hivatalos panaszt tenni, de megvárom az ügy lezáródását, mert nincs kizárva hogy még lesz folytatás.
-
ghostie
tag
válasz ghostie #19975 üzenetére
Sajnos bejött a rossz előérzetem. Ma SEM jelentkezett a UPC-s kolléga a megjelölt időszakban. 1221-es hölgyek- urak semmiről sem tudnak, viszont adtak időpontot újabb 2 nappal későbbre.
Ezt nevezi a UPC szolgáltatásnak??
Jeleztem, hogy panasszal élek az eljárás miatt és hogy kötbér igényem is van.Hová lehet fordulni ilyen esetben, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az illetékes?
-
ghostie
tag
Sziasztok,
Éveken keresztül Gold TV-s csomagunk volt kiegészítő HBO-val, azonban az HBO műsorokat már régóta nem nézzük, kizárólag a HBO GO-t ami a csomag része.
Most ránéztem a MyVodafone-on az előfizetésünkre és ezt láttam a TV Premium csomag extráinál:
Jól értelmezem, hogy az alap Premium csomag része lenne az ingyenes HBO GO és a Digital HBO Pack lemondható lenne, ha csak a GO-t akarom nézni (bár az is igaz, hogy ott nincs lemondás gomb)?
[ Szerkesztve ]
-
ghostie
tag
A középiskolásoknak / tanároknak járó internet díj jóváírás esetén törölték az E-Pack kedvezményt. Van esetleg valaki aki megreklamálta és sikerült valamilyen eredményt elérni vele?
-
ghostie
tag
válasz MiZo1990 #101241 üzenetére
Így van, pontosan idéztél, nem az árából, hanem a havidíjából.
A számlán pedig a következő szerepel:
"Aktuális havi díjak: 2020.12.01 - 2020.12.3" blokk alatt: Internet 500 a szokásos havidíjjal.
Vagyis az internet havidíj eléri az ePack kedvezmény összegét (ahogy korábban is elérte).A kedvezmény egy külön "Egyéb tételek" blokkban szerepel negatív előjellel. Itt lehetne bármilyen más jóváírás is, de most történetesen a kormány döntése miatt került ez jóváírásra.
A fentiek szerint nem látom az okát, hogy miért is ne járna az ePack kedvezmény.
[ Szerkesztve ]
-
ghostie
tag
Sziasztok!
Létezhet az, hogy hűség hosszabbítás esetén a régi, eddig sem hűségszerződéses szolgáltatásokat csak magasabb áron tudják meghosszabbítani?
HBO Digital Pak-ot 1500 Ft helyett 2190 Ft-ért, a Nonstop S telefont 100 Ft helyett 500 Ft-ért akarják adni.
Összességében nézve még mindig olcsóbb mint korábban volt, de azért jó lenne legalább az HBO-t megtartani a régi áron.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
ghostie
tag
válasz AnonymusX #107643 üzenetére
Nem volt igazán megtévesztés, a meglévő csomagokra olcsóbb ajánlatot adtak. Egyébként valóban emeltek az előző hűség lejárta után pár száz forintot, de a mostani ajánlat a hűségidőszakos áraknál is jobb (Premium TV - 2800 Ft, 500-as Net 1699 Ft ePack kedvezménnyel).
Szóval annyira nem zavaró a dolog, mivel így hűséget még alacsonyabb összegre vállalok és összességében sem járok rosszul.
Leginkább amiatt kérdeztem, mivel az HBO ára már kb. 10 éve ennyi és eddig sosem akarták változtatni, hogy esetleg ez általános most vagy ha erősködöm megkaphatom még a régi áron is -
ghostie
tag
Sziasztok! Szolgáltatás lemondását tervezem. Olvasom itt, hogy az eszközöket tartozékokkal együtt kell leadni. Van arról valamilyen lista, hogy melyik eszközhöz milyen tartozék tartozik?
Kb. 20 éve él már a szerződés, azóta számos medibox megfordult nálunk, a jelenleg használt legrégebbi is vagy már több mint 10 éves, de a többi is évekkel ezelőtt került hozzánk. Persze mind a három eltérő típus.HDMI, UTP, Scart, akármi kábelt tudok adni, de szinte bizonyos, hogy nem azt amit az eszközhöz adtak. Nyilván meg vannak a távirányítók is, de dobozok, papírok, stb. már nem (költöztünk is már közben). Jó lehet ez így?
Milyen "büntetésre" lehet számítani, ha nem felelnek meg a tartozékok az elvártnak?
Köszi előre is!
Megj: A korábbi cseréknél amik vagy meghibásodás vagy szolgáltatás bővítés miatt történtek, általában csak a boxot/modemet kérték vitték el. Volt amikor még a távirányítót sem cserélték maradt a régi...
[ Szerkesztve ]
-
ghostie
tag
A honlapon ezeket az eszközöket látom:
Digitális TV HD DVR beltéri doboz
Digitális TV HD beltéri doboz
EMTA 3.0 1GB NO FixIP WIFI
Kaon KCF-SA900PCOAz úgy jó lehet, hogy minden beltérihez csomagolok egy HDMI kábelt, amelyiken van Scart ahhoz azt is, illetve a modemhez egy UTP kábelt (mintha színes lett volna, de erre sem emlékszem már, hogy melyik is volt)?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest