- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Google Photos
- Mozilla Firefox
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzGee
aktív tag
válasz AeSDé Team #103992 üzenetére
nekem 2 hete volt ilyen, két teljes napba került az elhárítása a problémának
amikor megírtam, hogy ugye a számlázás is úgy lesz majd, hogy a két kiesett napot nem számlázzák, ezt a választ kaptam:2021.02.23-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiról tájékoztatunk.
Mindenekelőtt az okozott kellemetlenség miatt az elnézésed kérjük.
Adatbázisunkat ellenőriztük leveled tartalmára vonatkozóan és a hibaelhárítás módjáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 6.1.1. pontja rendelkezik.
Fent hivatkozott ÁSZF pontban foglaltak alapján a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. Amennyiben a szolgáltató túllépi e határidőt, akkor a késedelmes időszakra kötbért köteles fizetni az Előfizető részére.
Elvégzett vizsgálataink alapján megállapítottuk, hogy a szolgáltatásaid csökkent minőségével, vagy azok igénybevételi lehetősége megszűnésével kapcsolatosan 2021.02.22-én tett bejelentésed alapján a jelzett hibát a a rendelkezésre álló 72 órás hibaelhárítási időn belül elhárítottuk. Ezáltal a hibabejelentései vonatkozásában Társaságunknak nem keletkezett kötbérfizetési kötelezettsége.If you leave me, can I come, too?
-
MiZo1990
aktív tag
válasz AeSDé Team #103994 üzenetére
Egyik szolgáltatónál sincs 100%-os rendelkezésre állás.
Ha ez az érték csak 98% az évi 358 napot jelent.1270
Hiába választod az "új megrendelés" menüt (vagy egyéb kiskapunak gondolt menüt), ott is várni kell és simán lehet, hogy a kezelő továbbkapcsol hibabejelentő kollégához, akik viszont mind foglaltak. Tehát lehet, hogy így összességében többet vársz, mintha rögtön a hibabejeltést választottad volna.
5-10-20 perc várakozás után meg nem szabad letenni és újrahívni, mert ismét a várakozók végére kerül a hívás.ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com
Írásos megkeresésre 30 napon belül válaszolnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- Tőzsde és gazdaság
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Politika
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- Linux kezdőknek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest