Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz Adams84 #117526 üzenetére

    Lakosságinál nem érkezik sms jelszó + email csatolmány. Csak sima sms és email hogy elkészült számla, ha épp olyan kedvük van. De általában nincs. 4 éve fizetem édesanyámét, my Voda fiókból tölthető le számla. Emlékeztető emailt viszont mindig küldenek fizetési határidő lejárta előtt pár nappal.

    Üzleti csomagnál viszont valóban érkezik emailben + sms ben a zip kicsomagolásához szükséges jelszó. Ebben az esetben viszont nem érhető el pdf my Voda fiókban. (Business OfficeNet 350 van nekem innen tudom).

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz Adams84 #117526 üzenetére

    Nekem nem jön értesítő a számláról. Tegnap hívtam őket díjcsomag miatt, és mondom már megkérdezem, de nem tudott rá válaszolni, hogy mit kellene tennem, hogy kapjak.

    Díjnet-es volt a cucc, a mostani számla már az átállított my vodafone-os téma alatt jött, és aszem az előző is már, de én nem kapok sem sms-t, sem e-mail-t, sem jelszót.
    Annyit tudok csinálni, hogy pár naponta belépek és megnézem, hogy van-e már számla.

    Egy e-mail jó lenne, ha jönne róla. Annyi elég, hogy ..... a ......be, kész a számlád.

    Ráadásul tegnapig még hűség nélkül nyomtam, így kénytelen voltam mindig megnézni a számlát, hogy nincs-e kis apróbetűs üzenet, hogy épp mennyivel fog emelkedni az ár, ami dijneten nem is volt gond, katt-katt és ott volt a PDF,
    most viszont pár nap mire megtalálom, hogy kész a számla, majd a letöltés gombra kiírja, hogy 1-2 napon belül készül el csak a PDF és le tudom tölteni.

    Beállított számlázási mód: Elektronikus - My Vodafone
    Fizetési mód: Banki átutalás

    Lehet, hogy ezek közül csinálja valamelyik, hogy nem küld e-mail-t a számláról:

    Hozzájárulok, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. a személyes (azonosító, forgalmi, díjfizetési és számlázási) adataimat közvetlen üzletszerzés, személyre szabott ajánlatok nyújtása és piackutatás céljából telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton (pl. sms, mms, e-mail), automatizált hívórendszeren és internetes ügyfélkiszolgáló rendszeren keresztül, illetve postai úton felhasználja, mely hozzájárulásom kiterjed a Vodafone kapcsolt vállalkozásai és szerződéses partnerei ajánlatainak közvetítésére.
    Nem
    Szeretnél csak az e-mailen és internetes ügyfélkiszolgáló rendszeren keresztül történő megkeresésekről leiratkozni? Így lehetőséged marad személyre szabott és aktuális ajánlatokról tájékoztatást kapni (más csatornákon keresztül).
    Itt két üres karika van az Igen és Nem-nél.
    E-mail címem megadásával hozzájárulásomat adtam ahhoz, hogy a Vodafone részemre elektronikus értesítést (elektronikus dokumentumot vagy az elektronikus levélben foglalt értesítést) küldjön.
    Igen
    Hozzájárulok forgalmi adatokon kívüli helymeghatározó adatok nyújtásához.
    Igen
    ?

Új hozzászólás Aktív témák