- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Videó stream letöltése
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- ASUS routerek
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz tothferenc #99299 üzenetére
Hát nálam a régi router szolgál WDS célokat, már ha erre szükségem van. Általában nincs. Mert a számítógépeket kivéve nincs olyan eszközöm, amin az ethernet port mellett ne lenne wifi is.
-
őstag
Sziasztok!
A Vodafone oldala mennyire megbízható olyan szempontból, hogy adott címre optikát vagy koaxot ír? Néhány random 3. kerületi panel címére néztem meg, és mindre optikát írt ki. De máshol (pl. 13. vagy 4. kerület) koaxot.
Ugyanolyan megbízhatatlan információt ad, mint pl a Telekom oldala?
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
balage06
tag
Az októberi számla egy héttel a befizetés után sem került könyvelésre és már figyelmeztetés jelenik meg, hogy a szolgáltatás 40 napon belül korlátozásra kerül, értem én, hogy hosszú hétvége volt, de azért ezt kissé túlzásnak érzem. Ráadásul a honlap is több helyen szétesve jelenik meg, az online hibabejelentő be sem tölt nálam...
-
viktorhu
veterán
válasz proradeon #99308 üzenetére
Igen, hiányos a kereső, a koaxos telekomos területeken is az 1000/1000-et írja ki, és csak megjegyzésben írja oda, hogy HFC-területen nem úgy van ám (de csak a garantáltakat különbözteti meg).
1000/25-öt tudnak adni koaxon, nagyon kevés helyen 1000/200-at.
Szerk: anyu egyébként elindította a szolgáltatóváltást Telekom koax területen Vodafone-ra, első körben a Telekomosoknak kellene keresniük, amire több mint két hete vár már. Ha lesz belőle szolgáltatás, és nem unja meg és mondja vissza, akkor majd beszámolok.
[ Szerkesztve ]
-
cstibi73
tag
Kb 2 hete technikus megállapította, hogy vonali hiba miatt az alsó frekvencián lévő tv csatornákon se kép, se hang. Mai napon értesítettek,hogy elhárították a hibát, de nálam semmi változás. Telefonos ügyintéző mondta, hogy kiküld újra egy technikust, mert most már lakáson belül kell állítaniuk. Kértem az eredeti hibajegy visszanyitását, mert a hiba nem szűnt meg, de erre nem volt hajlandó, új hibajegyet nyitott. Ez normális eljárás?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cstibi73 #99310 üzenetére
Lehet azért nem nyitotta újra mert a technikus külső hálózati javítást kért amit elvégeztek ezért úgy gondolta az ügyintéző, hogy lakáson belül van hiba így nyitott egy új hibajegyet.
Ha megnézed milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül elhárítható-e a vételi probléma.[ Szerkesztve ]
-
cstibi73
tag
válasz kabelmania27 #99311 üzenetére
bejövő kábelen van egy Signal izolátor utána asheridge tvc-1000-2wn splitter (out -3,5db) és a tv ágon egy 6db csillapító és egy visszirányszűrő.
-
zolya1973
aktív tag
Használ valaki VAP11G-300 szerkezetet voda boxhoz?
Az enyém mostanában szarakodik.A visszanézőnél kb 10 mp-et megy aztán 30at tölt és így tovább.Amúgy is lassabb lett mint eddig volt.
Kellene rajta valamit állítani?Én anno csak a wifi jelszót állítottam be. -
cstibi73
tag
-
cstibi73
tag
válasz kabelmania27 #99316 üzenetére
-
őstag
válasz tothferenc #99297 üzenetére
Igen, a cb messzi van és nem a legideálisabb egy belvárosi társasház dzsungelben a wireless megoldás, ha pl. 4K vagy bármi mást szeretnének youtube-ról lesni, ezért javasoltam, hogy ha már a koaxot mindenképp el kell vinnem oda, akkor mellé elfér egy rj45 is amit a tv-be fogok csatlakoztatni, ha van rajta egyáltalán port... Még a tv model sem derült ki, hogy mi lesz, de valami fiatalabb mindenképp.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz tothferenc #99299 üzenetére
Igen, routert nem, de így, hogy kell kábelezni, így már az is szóba jöhet, vagyis szóba is jön, ha nem lesz lan port a tv-n. WDS terén eddig ciscoval volt csak jó tapasztalatom, ők beszélgetnek rendesen egymással.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
inf3rno
nagyúr
Nekem most nagyanyámnál szállt el a telefon. Neki nem tudom pontosan milyen modem van, de netje befizetve csak telefon és ilyen apró fekete doboz, ami fekszik, nem álló. Úgy rémlik, hogy a modemek nem nagyon bírják a gyakori áramszünetet, ő meg elég gyakran kihúzta estére, vagy mert éppen füvet akart nyírni. Lehet ez az oka, hogy tönkrement, vagy egyszerűen csak lejárt az ideje és ez csak valami városi legenda? Amúgy szerintem kötünk neki valami minimál csomagot internettel, mert talán még olcsóbb lenne, mint a mostani hűségidő nélkül.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Ja még egy kérdés. Ez a kötbér dolog hogy működik? Mármint most éppen nincs telefon, és nem szeretném, hogy mondjuk egy hónap múlva jöjjenek ki. Ő nem tudja nélkülözni a vezetékeset, nincs mobilja. Arra gondoltam, hogy ezzel a kötbérezéssel talán meg lehetne sürgetni őket...
Buliban hasznos! =]
-
Cisco76
csendes tag
Sziasztok,
Viszonylag friss UPC user vagyok, Connect Boxom van, a feher, de nem lehet rajta bridge modot allitani a menuben (hogy egy sajat routert moge rakhassak es az ossza a netet es a wifit).
Csak megerositest kerek az itt-ott olvasott infok alapjan, hogy a bridge modot azert nem latom, mert ipv6-ra van allitva es az ugyfelszolgalattol ipv4-es cimet kell kernem eloszor, utana mar magam is at tudom rakni bridge modba.
Ha nem igy van, akkor meg korrekciot kerek szepen es megoldasi javaslatotKoszonom!
-
MiZo1990
aktív tag
válasz inf3rno #99325 üzenetére
A kicsi fekvő fekete valószínűleg egy Cisco lesz, az nem mostani évjárat.
Értelmetlen estére kihúzni, az hogy lesz-e ettől baja kérdéses.
1270-en be kell jelenteni a hibát és pár napon belül kijön a szerelő.
A kötbér az a bejelentéstől számított 72 órán belüli hibajavítás után jár, ha a hiba utána is fennáll.A vezetékes telefon szolgáltatás már nem képezi a csomagok részét, nem kötelező net és TV rendeléshez, hűség sincs rá.
Érdemes azért megnézni, mit tudnak ajánlani. -
inf3rno
nagyúr
válasz MiZo1990 #99328 üzenetére
Én tudom, hogy értelmetlen kihúzni, de próbáld meg elmagyarázni egy idős embernek. Ha érti, hogy miről karattyolsz, akkor is úgy csinálja, ahogy ő gondolja, és pont. Inkább csak az érdekelt, hogy ettől tönkremehet e, mert olyan 10-15 éve mondta valaki, de azóta sem néztem utána, hogy tényleg így van e. Nálam mondjuk szünetmentes alatt vannak, úgyhogy nem nagyon fordul elő áramszünet, és mióta ez van, azóta nem is hibásodnak meg modemek. Ellentétben az Inviteles időkkel, amikor 2 évente volt modem csere. Igaz akkor valami olcsó d-link modemet adtak.
"A kötbér az a bejelentéstől számított 72 órán belüli hibajavítás után jár, ha a hiba utána is fennáll."
Ezt nem teljesen értem. Mi van, ha mondjuk azt mondják, hogy egy hét múlva tudnak csak kijönni? Az már túl van 72 órán... Logikusnak mondjuk nekem úgy lenne logikus, hogyha egyszer látta szerelő, és nem tudta megjavítani, akkor onnantól jár a kötbér, vagy esetleg a hiba bejelentését követő x időtől.Én úgy tudom, hogy ilyen tv+internet+telefon csomagok vannak már csak, régen még volt tv+telefon. Ha rajtam múlna már régen mobil és mindigtv lenne nála amúgy. Csak ingyenes csatornákat néz, semmi értelme ezt így fenntartani, de ilyen idős korban már a legkisebb változás is probléma, ezt se tudom hogyan fogjuk elintézni, de ha cserélni kell a Ciscot, akkor cserélni kell. Odavihetném talán a CB-t helyette, itthon most úgyis az Ubee-t használom a CB meg csak access point, amíg nem cserélem le egy wifi routerre.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
MiZo1990
aktív tag
válasz inf3rno #99329 üzenetére
Épp az az, hogy a szerelő nem jöhet ki egy hét múlva hibát javítani, mert 72 órán belül kell.
Az ügyfélszolgálatos meg távolról látja, hogy a modem nem jó.
Cserélni valószínűleg már a nem fehér ConnectBoxra fogják (ennek nincs ilyen fantázianeve, de azonos típus).A mostani csomagokban már nincs telefon: internet 150/300/500/1000 és mellé Confort vagy Premium TV.
Vezetékes telefonból pedig van S meg L (előbbi ex-UPC előfizetők felé ingyenes, utóbbi pedig belföldi vezetékes és mobil irányokba ingyenes hívást biztosít).
A legegyszerűbb, ha a upc.hu-n megadod a címét és meglátod milyen ajánlatok vannak. (Ha esetleg van konkurencia, akkor ügyfélmegtartó ajánlatot tudsz szerezni a telefonos üfsz. lemondás menüjében). -
eeeasy
csendes tag
Mást sem enged belépni a webmail vagy csak engem? Tegnap este óta failed a hibaüzenet.
-
inf3rno
nagyúr
válasz MiZo1990 #99330 üzenetére
Na elintéztem mindent. Mint sejtettem külön technikus jön hibát javítani, és külön hozzák a CI kártyát. UPC-s időben szerintem megoldotta volna egy is, de gondolom most valahogy ki van szervezve az egész, legalábbis azt írta valaki. Olcsósítás végett nekem kellett rákérdeznem, hogy van e bronz csomag, mert gold-ban volt. Előtte előadta az ügyintéző, hogy hát ezen nem lehet mit olcsósítani. Utána meg még külön nyilatkoznom kellett róla, hogy vállalom a felelősséget meghatalmazottként, hogy elveszünk 60 csatornát. Na mindegy, a lényeg, hogy jövő hónaptól 9 helyett 7k-ba fog kerülni 1 év hűséggel. Net elvileg nem lesz továbbra sem, azt esetleg köthettem volna, de sok értelme nincsen, mert nem használná senki, az 1 év hűség meg nem gond, mert nincs semmi épkézláb alternatíva itt.
Buliban hasznos! =]
-
MiZo1990
aktív tag
válasz inf3rno #99333 üzenetére
Szuper.
Hozhatná egy technikus, de szerintem a hibajavítás előnyt élvez ezért az az első.
Még UPC időkben volt hasonló tapasztalatom, régebbi routerrel és nem működő hálózattal. Hiába volt a szerelőnél ConnectBox, nem cserélte ki a routert, mert a koax hálózattal volt a hiba (amit kijavított és a router működött utána). Azt mondta, ha szeretné cserélni a tulaj, azt külön kell jelezni, mert a jelenlegi eszköz nem hibás. -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Nézelődtem a Voda honlapján. Otthoni szolgáltatásaim vannak tőlük. Hűség 1 évre, jövő májusig. Nem vettem semmilyen készüléket.
Láttam egy tévét, ami megtetszett. Ez van odaírva:
"TV, internet vagy vezetékes telefon szolgáltatás mellé vihető el kedvezményes áron részletfizetéssel vagy egy összegben."
Sehol nem említi, hogy hűséget kellene vállalnom. Kosárba tettem próbaképpen, lépegettem előre a folyamatban, csak nem véglegesítettem a vásárlást, töröltem még előtte.De sehol nem említette hogy a vásárlás miatt + hűséget kellene vállalnom.
Kérdésem: Kell?
Vagyis vehetek tévét mint ügyfél a kiírt áron hűség nélkül, vagy a végén ott lesz az apróbetűs, hogy + 1 év hűség?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
MiZo1990
aktív tag
Aktuálisan van hűséged, nem gondolom, hogy kéne extrában vállalni.
Viszont én várnék a vásárlással és nem is biztos, hogy tőlük venném.
Jövő hónapban lesznek black friday akciók és érdemes előtte pl. az Árukeresőn nézni az árakat.
Random kinéztem egy TV-t és a kisbetűs részben ez va:
"A készülék 0 Ft kezdőrészlet és 24 hónapig további XXXXFt/hó összegű részletfizetés mellett vásárolható meg vezetékes szolgáltatás igénybevétele esetén. A mobilinternet és a mobil csomag nem számít vezetékes szolgáltatásnak.
Amennyiben a részletfizetés időtartama alatt az előfizető valamennyi előfizetése megszűnik, a még hátralékos részletek egy összegben esedékessé válnak és kiszámlázásra kerülnek.
A szolgáltató a részletfizetési kedvezmény igénybevételét jogosult egyedileg meghatározásra kerülő, a készülék átvételekor fizetendő előleg megfizetéséhez kötni, amelynek összege három befizetett számlát követően a havi díj összegéből jóváírásra kerül." -
embe
nagyúr
válasz MiZo1990 #99336 üzenetére
Persze tisztában vagyok hogy meg kell az árakat nézni. Így jutottam oda, hogy van olyan modell, amit nekem megérné itt megvenni.
Telekomos vagyok, 3 előfizetésem is ott van. De már vagy 5 éve nem hosszabbítok, mert nem éri meg. "Kedvezménnyel" drágábban kapnám meg a telót mint pl. a MM.-ban.Azért is nem kapkodok mert jön ez a BF-nek csúfolt valami, meg a karácsony. Kicsit azért reménykedek, hogy nekem megfelelő modellt találok nekem megfelelő áron.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
falabu88
aktív tag
Sziasztok! 500Mb-es netem van connect box-al, telefonnal 3-400Mb-es sebességet mérek speedtestel, viszont laptoppal 10-40Mb/s.. Azt hittem a laptoppal van gond, de kipróbáltam párom laptopját is, és valamiért az övé is ilyen lassú. Mind2 laptop ac-s, 5GHz-es sáv van csak bekapcsolva a modemen. Találkozott már valaki ilyen hibával? A feltöltési sebesség rendben van, 20-23Mb/s.
-
MiZo1990
aktív tag
-
Keem1
addikt
Helló emberek!
Engem is elért a ConnectBox instant reboot, az elmúlt negyed órában 2x tette ezt (úgy, hogy kb. 6-8 perc, mire teljesen feléled).
A logban a topikban már többször emlegetett "Cable Modem Reboot - due to power reset" szerepel, természetesen nálam is úgy, hogy sem a táphoz, sem a routerhez nem nyúltunk, semmi áramkimaradás nem volt (minden elektromos eszköz probléma nélkül üzemelt mindeközben).Ha sűrűn előfordul, bejelentem a hibát, így home office-ban különösen kellemetlen egy router reboot.
Akiknél cseréltek modemet: tápcsere is volt? -
troswedroc
újonc
Sziasztok!
500megás előfizetésemet most cseréltem gigásra, ezzel együtt a ConnectBoxot is lecserélték a fekete Arris Touchstone TG3442DE routerre.
Pont akkor hozta ki a szerelő, amikor nem volt net (kábelcsere az utcán), így csak lerakta az újat, vitte a régit, majd én regisztráltam a masinát. A régi stabil 480/20 Mbps helyett most kb 130/40 a sávszélesség. :-( Ráadásul a mesh rendszerem gigás portját csak 100asnak hajlandó felismerni, azaz ott még lassabb a letöltési sebesség. Kijött az új szerelő, és csak széttárta a karját, hogy gyárilag ilyen szar a szoftver, nincs vele mit tenni. A régi routert persze nem kaphatom vissza. Most így drágábban negyedére esett vissza a sebesség. Szopás. -
nagyúr
Nálam is beütötte a fejét a CB újraindulás probléma.
A poén az, hogy bejelentettem hibára, erre azt írják, hogy " távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható".
Bakker, nézze meg a logot, benne van: Cable Modem Reboot - due to power reset...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ates2
senior tag
9. Kerbe van valakinek gondja a nettel,mondjuk,hogy nincs ?
-
Norex1
csendes tag
Sziasztok ! Már Romániában is van HBO go aplikáció a Vodafone mediaboxon. Lásd a mellékelt videó linkjét: https://youtu.be/-rWDuUl-0LI
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest