Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz cocka #114649 üzenetére

    Aztán mégis milyen supportot akarsz a régi boxokhoz, mikor a UPC idejében is alig kaptak frissítést

    Pl. olyat, hogy
    - egyáltalán hozzáférj az eszközhöz és tudj rajta/vele csinálni bármit is, ha ez a cucc a UPC-é és lejárt az x év, amíg használhatod, akkor ha kettéfekszel, ezt akkor sem tudod megcsinálni, mert nem tudod a user kártyáját letiltani, nem tudsz új csatornacsomagot leküldeni rá, átrakni másik csomagba a júzert, semmit.
    - magának ennek a rendszernek a gyártója nyújtson még supportot a rendszerére. Úgy nem lehet szolgáltatni, hogy ha valami félremegy, elromlik, akkor csak pingvinezni tudsz, ha valamit nem tudsz megoldani. Hülye péda, de mondjuk ha egy netszolgáltató a számítógépet is kihelyezné az ügyfélhez és ez lenne a gépetek otthon, mert csak így férhettek a nethez. Akkor most ugyanígy ölelgetnének a régi, jó az még XP-s vagy Win7-es gépet? Értelemszerűen ha a MS kifarolt mögüle, akkor az már nem lehet kint senkinél és punktum (vagy nagyon vastag csekk ellenében még lehet frissítéseket kapni külön rá a MS-tól, de ez nem lakossági történet).
    - vagy esetleg x évre szóló licenc használatával lehet kezelni ezeket az eszközöket és az mondjuk fél, egy, másfél év múlva lejár.
    - vagy esetleg célhardveren fut, aminek ekkor és ekkor lejár a garija, és nem lehet átrakni a cuccot más vasra, vagy virtualizálni, vagy akármi.

    Számtalan eset lehet, hogy mi miatt nem lehet valami örökéletes, az, hogy működik, az nem azt jelenti, hogy akkor már maradhat is. Ha nem lehet menedzselni, bármilyen okból is, akkor annak ott vége.

Új hozzászólás Aktív témák