Új hozzászólás Aktív témák

  • #04441088

    törölt tag

    Sziasztok!
    7. hónap elején, promóciós időszakban(Első 2 hónap ingyenes) rendeltem az új albérletbe költözés miatt Voda netet + TV-t. 2 hónapig ingyen, majd 5990 havonta. Ehhez képest ezek az okosak még 7. hónap közepén kiszámláztak 1300 Ft-ot. Kiderült, hogy online fizetést kértünk, de félre könyvelték. Jelenleg az a helyzet, hogy a drágalátos Vodafone több hónap alatt sem tudta normálisan sztornózni a számlát, és mivel a myvodafone rinyál, hogy a régi számlával kezd ezért be kellett fizetnem 1300 + 5990 Ft-ot. Illetve látom a következő számlát is, 6990 Ft. Nem értem ezeket és hiába hívom az ügyfélszolgálatot, ott 30 perc után se kapcsoltak senkit, hiába írok emailt, mert ezt a sztornó dolgot ott próbáltam rendezni velük, nem állnak a helyzet magaslatán, mit tudok tenni? Hívtam a behajtási részlegüket is, ott azt próbálta elmagyarázni a nő, hogy 8. hónapban ment -1300 -as számla, ami érdekes, mert az egy még ingyenes időszak volt + az 1300-as számla sem tűnt el. Komolyan napok óta veszekedek velük, olyan szinten buták, hogy inkább le se írnám. Mit nem lehet felfogni azon, hogy félrekönyvelés miatt kaptunk egy 1300-as számlát, amit x hónap alatt sem tudtak eltűntetni és be kellett fizetnem, mert anélkül nem engedte a havit...és arra se kaptam választ, hogy a következő havi 5990 helyett 6990 Ft. Ez mégis mi? Azt még hozzátenném, hogy amióta ez a fos a szolgáltató, heti átlagban 2-3 nap nincs se net, se tv. Néztem a honlapot, semmi karbantartást nem ír. Ha a szolgáltató nem teljesíti azt, amiért fizettem és azt sem, ami a szerződésben van(Nulla szolgáltatás, emelt ár, könyvelési hiba miatt plusz költség), akkor mondhatom nekik, hogy helloszia? Mert nekem ez a fos ilyen formában nagyon nem kell. Meg vagyok lőve kicsit, mert 2 opció volt, voda és telekom. Az utóbbi drágábban. De ha azok tudnak normálisan szolgáltatni, akkor inkább fizetek kicsit többet ezek meg egyék meg...

Új hozzászólás Aktív témák