Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ojbryan

    csendes tag

    Sziasztok!

    Biztos banálisan egyszerűt kérdezek de sajnos számomra nem az mert abszolút kezdő vagyok a hálózatokhoz.
    Vettem egy TP-Link wr542g router-t és hozzá 5 méter patch kábelt mert asztali géphez ezzel szeretném kötni (azt mondták ez kell hozzá). Vettem még egy TP link pci kártyát egy másik gépbe (ez majd később lesz érdekes, mert még nincs itthon a gép), meg van egy Asus P535-ös Pda-m.
    A jelenség amíg eljutottam a következő:
    Volt eredetileg egy T-online adsl előfizetésem + egy adsl modem (D-link) ez volt összekötve egy kábellel az asztali már meglévő géphez, na most én ezt a kábelt a gépből átdugtam a router wan bemenetére, majd az 5 m-es patch kábel bedugtam a gépbe a hálókártyára és a router 1.-es kimenetére. Eddíg gondolom jó. Aztán Hálózati kapcsolatoknál a helyi kapcsolat TCP/IP tulajdonságainál átirtam a számokat amikre kellett, ezt nem részletezném most ez gondolom jó mert a ping parancs jól fut le (ennyit sikerült kibogozni az angol leírásból). Szóval látja a gép a routert. Egyetlen hiba van hogy nem megy a gépen a net. Az eddigi ikonnal nem tud csatlakozni amivel szoktam. Mit kell állítani a gépen vagy a routeren hozzá? Még valami a routeren a PPPoE verziót állítottam be (szerintem azt kellett, ahhoz tudtam adatokat). Így jelenleg a pda-n megy a wifin a net, csak az asztali gépen nem. Mit hagytam ki a beállítások közül vagy mit kell módosítanom? Előre is köszönöm szépen!

  • ojbryan

    csendes tag

    Közben sikerült eljutni egy két dologig:
    De szerintem még miondíg nem jó vmi: