- Proxmox VE
- Windows 10
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- JavaScript topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Docker konténerizálás
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zuchy
őstag
válasz Barthezz2 #5306 üzenetére
Bug lesz az szerintem, bétában volt ilyen a Q7. Amíg nem érte el a kocsi az álló helyzetből a motor minimális fordulatát, addig csak dadogott, szenvedett. De amúgy az egész kuplung szar, nem is kuplung, hanem egy ki és be kapcsoló. Rajtolni is külön technikával lehet. Én is úgy szoktam, hogy egyebe teszem, fordulatot 2000-3000-ig aztán megugrik és onnantól lehet padlózni. Érdekes, nem csúszik meg, legalábbis nekem még nem nagyon volt példa, ha már betapadt. TDU1-ben ha nagyon nehéz volt az ember talpa, akkor bizony kigyorsításnál is kikapart. De nem egy kerék mint itt, az is micsoda dolog. Ilyen sportkocsikban már sperrdifi van...
PC-STYLE.hu
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen