-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zuchy
őstag
Pénteken jön a Tralier. [link]
Egyébként király az új hivatalos oldal, jók a képek - a belső kidolgozottsága a kocsinak az egyik képen, nagyon jó. "Must have" a játék.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Nagyon jók a képek, a 2 szigetre meg egyáltalán nem gondoltam. Persze lehet nem igaz.
Lehet mégis volt ennek a képnek valami valóságalapja? Csak azt nem tudom hogy fogunk ide-oda menni a két sziget között menni. Persze repülővel, de kicsit fura, hogy ide-oda repülgetünk. Én két karaktert tudok elképzelni.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz StormLine #100 üzenetére
Igen, én is furcsállom, meg a másik, hogy a 3200km (2000 mérföld) a két szigetekkel és földutakkal több lenne. Eleve O'ahu 1000 mérföld csak aszfalttal, másik szigetre jutna szintén 1000 mérföld, föld és aszfalt utakra, ha O'ahu-ból kihagyják a földutakat.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Állítólag hamarosan jön a trailer. [link]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Tibiajax #115 üzenetére
Lehet. Majd az Update 5 az lesz, hogy jövőhétre halasztva, meg az utána levőn is. De azért jó lenne ha tényleg jönne az a trailer. Érdekes, mert nem hiszem, hogy most is hegesztenék azt a trailert, be jelentik x időpontra, de de rájönnek hogy hoppá, hiányzik még 200 képkocka.
Vagy már kész van, de akkor nem tudom minek csűrik csavarják, ha meg nics kész, akkor meg valaki szórakozik.PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Nem is kell Crysis-szerűnek kinéznie, elég ha egy kellemes grafikát tesznek alá, de a textúrák és a modellek kidolgozottsága azért legyen jó. A másik hogy mért nem csináltak Crysis-t belőle az az, hogy akkor sokaknak nem, vagy szarul futna, meg se vennék ha meglátnák a minimum konfigot. Amúgy a képekből amit le lehet szűrni, az egész pofás grafika, a TDU1-hez képest biztosan lesz előrelépés. Meg ennek a játéknak nem a legfontosabb eleme a grafika. A hangok, az irányítás, az mennyi élethű egy kocsi is sokat számít.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz TESCO-Zsömle #127 üzenetére
Ja, csak a kérdés, hogy megtudták-e volna oldani azt amit a Crysisban, hogy nagyon vissza lehet skálázni a grafikát. TDU-ban van low medium high, meg HRD. Sok különbség nincs közte.
És ahogy néztem a képeket, a TDU1-es motort tupírozzák tovább. Biztos van a motorban sok tartalék grafikai szempontból... de mégse döntöttek mellette. A WOW-nak sincsen csoda grafikája, az is MMO. Persze nem azt mondom, hogy butítsák le, legyen egy egészséges, de sokak által rendes sebességgel futtatható motor. Gondolom ez volt a cél.
És szerintem nem kell panaszkodnunk.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Sirandrish #145 üzenetére
Mindenhol Fall in 2010 volt. Nem lenne jó, ha elcsúszna jövőre.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Szóval ha megmarad u.a. a feeling, az autókázás, a versenyek, a száguldás, plusz időjárás, napszakok, mindez mégszebb grafikával én már bőven elégedett leszek.
Még nem láttad a trailert?
Szerintem jó kezekben van a játék. Már a tralier hangulata árulkodik egy két dologról, ritmusra megy a kép váltás, harmonizál vele, ott lágyul és erősödik a zene ahol kell.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Sg-n volt még régebben kitéve:
Nemrég ráakadtam a GamesRadar előzetesére, mely sajnos tartalmaz két komoly negatívumot a játékról. Az előzetesből kivettem néhány dolgot pontokba szedve. Néhány új és korábban csak rossz minőségű újság scanen látott képeket is találtam az oldalon, ezúttal jó minőségben.
-A játékot Ibizán kezdjük, ahol senkik vagyunk, alamizsnából élünk fent a hegyekben, egy kis kunyhóban. Innen indul a játék, a cél hogy milliomosok legyünk, és végül lakhelyünk ne egy kunyhó, hanem szuper jacht legyen.
-Összesen 60 szint van, amikor elérjük, a 10-es szintet feloldódik Ibiza reptere,és vele Hawaii is.
-Ha megszerezzük a jachtot, nem kell többé a reptérre menni, ha Hawaii és Ibiza között akarunk váltani.
-Az irányítást negatívumként említi a GamesRadar: „Az autókat irányítani olyan, mint vezetni egy matchboxot a tetejére rakott ceruzával – az érzés olyan, mintha a kocsi a közepéhez képest kanyarodna és nem az első kerekhez képest„. Az Eden ígéretet tett rá, hogy a megjelenésig javítják a hibát.
- A játék motorja elég nehézkesen birkózik meg a számos geometria feladattal és persze komoly gondot jelent neki, hogy gyorshajtáskor a rengeteg textúrát még időben betöltse. Eden ígéri ez is javítva lesz.
-A megjelenés után pár hónapon belül érkezik a motorokat tartalmazó DLC.
-Az Eden jelenleg úgy tervezi, hogy a motoros DLC után, autókat és verseny eseményeket tartalmazó csomagot ad ki.PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Újabb infók:
- Jó hír, hogy amellett, hogy szép, még az erőforrás igénye is alacsony, így a PS3 és XBox 360 könnyedén futtatja, és egy teljes mértékben és megfelelően felszerelt PC is megbirkózik vele nagyobb nehézségek nélkül. Sima dupla magos proci és 512MB-os videókártya elegendő ahhoz, hogy kihozzuk belőle a maximumot.
- Lesz Enzo Ferrari.
- Újdonság hogy minden féle méretű matricákkal díszíthetjük autónk. Bizonyos autók módosíthatóak a hivatalos katalógusokban meglevő elemekkel (Nissan a Nismoval, Mercedes az AMGvel, stb.) Jelenleg nincs tervben, hogy megváltoztatjuk az felniket a híres gyártók termékeivel, mint az Ozer, BBS, Speedline.
(Az elején nem teljesen értem, de ha igaza van a Google Fordítónak akkor a kocsik karosszériája nem módosítható új elemekkel. Ezt most külön írom nehogy megint baj/félreértés legyen belőle. - Ati)
- Ahhoz, hogy megvédjük az összesített klub listán előnyünk, kizárólag a klubok számára elérhető autókat meg kell vásárolnunk.
- Új klubtagok felvehetőek meghívással vagy előzetes válogatással (casting).
- Választani kell kluboknak elnököt, kincstárnokot, titkárt, akik a klub növekedéséért felelnek.
Forrás: TDU CentralPC-STYLE.hu
-
-
zuchy
őstag
SG-n van pár ingame kép a játékból, meg fordítás a TDU2 topikban.
Képek nagyon jóknak tűnnek. Grafikával szerintem nem lesz baj.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Nagyon ül a topik, itt egy kis pörgés.
TDU2.fr teszt – Kiegészítés
Mint tudjátok Diablo (TDUC) és Fabian (TDU2.fr) lehetőséget kaptak játszani az Eden stúdiójában a TDU2vel. Fabian előzetesét korábban már olvashattátok. Ehhez érkezett egy kis kiegészítés:
Ibiza főbb építő elemei:
-Város (Mediterrán házak stb.)
-Tengerpart, pálmák stb.
-Hardwood erdő
-Pine erdő
-Sivatagok (western stílus stb.)
-Különféle mezők, levendula táblákkal és szélmalmokkal-Fabiannak lehetősége volt igen magas fűben vezetni, melynek animációja eléggé alap (ne Crysishoz hasonlítsuk), mégis szép volt, akárcsak a részletesebb út és víz.
-Lesz egy különleges versenypálya Ibizán és másik nyolc Hawaiin.
-90 fokos kanyarokban nehezebb irányítani a Paganit, használni kell a féket mivel ez nem egy Burnout.
-Avatar személyre szabható akárcsak az első részben. Később a plasztikai sebész tud változtatni rajta. 1 operáció/óra.
-Ruházkodás TDU1ben levőhöz hasonló.
-Mint a Facebookon, profilunkon elhelyezhetünk profil fotót, megjeleníthetjük és elrejthetjük statisztikáink. Utazásink, rekordjaink, saját klubunk stb. A menü teljesen személyre szabható.
-A tesztelés során egy apró bug (nem omlott össze), miatt újraindított játék ugyanazon a helyen és autóval folytatódott ahol abba maradt.
-Az egyjátékos módhoz nem kell bejelentkezni. A játékot nem védi DRM, ahogyan azt korábban olvastuk. A védelem természetesen az online szerverhez csatlakozással történik.
-A csalás bármilyen formája a felhasználói fiók azonnali kitiltásával jár. A játék legyen eredeti vagy kalóz példány. Az Eden senkinek sem fog megkegyelmezni, remélhetőleg ez majd lenyugtat bizonyos játékosokat.
-Off-road része, mint tudjuk a földutak, de lesznek meredekebb sziklás részek is, ahol nehezebb dolgunk lesz.
-Tervrajzokon láthattunk buggykat, ami csak előkészületi terv volt, mely végül nem lett elfogadva. Persze ez nem zárja ki, hogy később még bekerüljenek a játékba.
-Sokak számára fontos a tankolás kérdése. Az ötlet felmerült az Edennél is. Elkészítették, letesztelték, unalmasnak találták ezért kimarad. Később DLCn keresztül egy különleges játékmódként lehet még tankolás.
-Béta. Az elkövetkező bétán csak néhány játékos (ha jó veszem ki 100 játékos – Ati) kap lehetőséget. Fontos. Ez nem egy demó vagy ajándék lesz a játékosoknak. Az Eden ugyanis komoly tesztelői munkát vár el mindenkitől, aki bejut.
-A korábbi képeken, (na most kéne kirakni ezeket– Ati), látható rendszámtáblákat kizárólag az Eden vendégeinek készítették el. (amiken egyedi név olvasható)
-Sokak megjegyezték, hogy ez egy „Sims” lesz. Nos vannak bizonyos elemek, de csak élményfokozók, a TDU2 elsődlegesen versenyjáték lesz. Ilyen „Sims”-es elem egy kis menüben elérhető néhány mozgás (tánc, grimaszok, stb.), néhány interakció (medence, bár, stb.).Forrás - tdu2.fr
Első tdu2.fr élménybeszámoló.
(A hírt Stockbauer33 jelezte Nekem, köszönet érte!)Egy másik érdekesség, amit csak megemlítenék, hogy az Atari "Name A Track" pályázatának szabályzatát sokan nem vették komolyan. Vagyis, hogy kizárólag Észak-Amerikából várnak pályanév ötleteket. Az Atarinak nagyon jó oka volt kizárni más régiókat. A magyarázat, hogy a különféle országokban, különféle jogi körülmények állnak fent. Sajnálják, hogy emiatt különféle régiók kimaradtak, igyekeznek a jövőben további régiókat is bevonni.
tdu2.comEzt a 100 béta tesztert csak úgy találomra osztják ki? Én szívesen teszterkednék, csak angolra nem tudok fordítani.
A 8 Hawaii versenypálya nagyon jól hangzik. Nürburgring Nordschleife-t tegyék be.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
-
zuchy
őstag
ATi0021 által készített TDU1 vs TDU2 összehasonlítása. [link]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
A TDU-Central felhívást intézett minden egyes Test Drive Unlimited 2 rajongó felé:
"Itt a lehetőség, hogy a TDU2-t a top 10-be szavazzuk az E3-mon.
Egyszer szavazhatsz. Ha proxyt használsz akár többször is. Ha megmutatjuk az Atarinak, hogy a TDU közössége egy erős közösség a top 10-be szavazással, akkor Atarinak tisztelnie kell a kéréseinket.
Los Angeles-i idő szerint csütörtökön 12:00-kor lesz a TDU2 élő prezentációja. Melyet láthattok a nagyobb oldalakon, köztük a GameSpot, -on is.
A pontos időbeosztás megtaláljátok --> ITT!
forrás: TDU Central
by ATi0021
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Szerintem azért érdekük a gyártóknak reklámozni a kocsijukat, igaz van amelyik ezt kevésbé szereti. Biztos hogy sokan nem sok kocsit ismernek belőle, remek reklám ez nekik. Persze nem fognak egyből rohanni Gumpert Apollo-t venni. De végül is ez csak egy játék.
Remélem a hangokra odafigyelnek majd, a Zondának brutál jó hangja volt a videóban. Ott a youtube, onnan csemegézhetnek.
Én SLR-t akarok, remélem az lesz benne. Bár lehet addigra meg más kedvencem lesz. Nekem mindig változik.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Ma este 9 kor lesz az E3 bemutató. [link]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz TESCO-Zsömle #629 üzenetére
Nem fogunk unatkozni. Rádió is lesz benne, ha jó értettem.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Én azt várom, amikor így fognak kinézni az autók a játékban. Majd kb 10 év mulva. A TDU4 ben.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz themebuilder #675 üzenetére
Pont hogy kisebb tábora lenne. Mondjuk próbáltad a játékot?
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Egy kis új infó a játékból, by ATi0021
A Newgame Network-ön megjelent E3-as TDU2-es cikkben megjelent némi új infó a játékról:
A versenyek kezdete előtt, amikor további játékosokra várunk, lehetőségünk lesz megnézni a kocsikat, sőt akár be is ülhetünk ellenfeleink autójába. Rengeteg coop és csapat alapú esemény található a szigeteken, melyek megengedik hogy összehasonlítsuk eredményünk barátainkéval is. Egy ilyen esemény a "Follow the Leader" (kövesd a vezetőt). Itt kezdéskor nem látjuk a megjelölt utat, csak a partnerünk látja hol is van a következő ellenőrzőpont. Ezért nekünk követnünk kell őt, de amint elérjük az első ellenőrzőpontot, partnerünk térképe törlődik és csak mi látjuk a következő célt. Ez a típusú coop verseny egy rendkívül friss ötlet egy már fáradt műfajban és a dolog akkor válik igazán érdekessé amikor 8 játékosról van szó és a következő ellenőrzőpont láthatósága cserélődik a játékosok térképén.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Újabb olvasnivaló, lehet hogy egyes részek már le lettek fordítva, de azért berakom.
Interjú Nour Polloni-vel, az Eden Games vezető producerével.
Először is, a játék remekül néz ki. Már több éve dolgoztok a TDU2-n, és nagyon ambíciózusnak tűntök.
Már az első részben is számos innovációt hoztunk, olyan értelemben, hogy létrehoztuk az online autóversenyek műfaját, az MMOR-t. Ezt akartuk tovább fejleszteni: hogy méginkább online és közösségi legyen, új szigettel, egy állandó és valóságosabb világgal... hogy méginkább megmutathassuk az MMOR műfaj különféle aspektusait. Mindemellett pedig természetesen javítani akartuk az élményt, amit az autózás nyújtani tud.
Ezek voltak az elképzeléseink a játékról, nem utolsó sorban pedig szerettük volna meghallgatni a közösség visszajelzéseit, hogy biztosak lehessünk benne, amit csinálunk, az a rajongók igényeihez igazodik.
Mennyi figyelmet szenteltetek annak, amit a rajongók akartak? Hol húztátok meg a határt?
Ez egy kényes egyensúly, mert számos technikai korlát van, pl. az autógyártókkal kapcsolatban, másrészt pedig nem is minden illett volna a játékba. Például ha csak rally autókat akartak volna a TDU2-be, az olyan radikális módosítás lett volna, amit mi nem szerettünk volna megvalósítani.
A legtöbb kérés azzal kapcsolatban érkezett, hogy legyenek dinamikusan változó napszakok, dinamikusan változó időjárás, és hasonlók. Rengetegen jelezték azt is, hogy örömüket lelik a 'céltalan vezetésben'. Mi pedig úgy gondoltuk, miért ne lehetne ezt is jutalmazni a játékban? Aztán sokan szerették volna, ha komolyabban is fel lehetne fedezni a környezetet. Ennek nyomán kaptak helyet a 2. részben az off-road járművek.
Szóval voltak igények, amiket viszonlag könnyen a játékba tudtunk építeni, más kívánságokat azonban különböző okoból nem tudtunk megvalósítani, a kocsik sérülülésmodellje pl. az autógyártók ellenállása miatt nem valósulhatott meg, hiszen egyikük sem szerette volna azt látni, hogy a kocsijaik összetörnek vagy lerobbannak. Ennek ellenére vizuálisan sérülnek a járművek, de ennek nincs hatása a teljesítményükre.
A játék folyamán fel lehet majd oldani egy második szigetet is, méghozzá Hawaii-t. Nem aggódtok amiatt, hogy ez majd megosztja a közösséget? Mármint olyan szempontból, hogy a magasabb szintű játékosok letanyáznak Hawaii-on, míg Ibizán csak a gyengébb játékosok maradnak.
Nem kell túl magas szintűnek lenni ahhoz, hogy eljuthassanak a játékosok Hawaii-ra. Szándékosan döntöttünk úgy, hogy már viszonylag korán megadjuk ezt a lehetőséget. Ezért amikor elkezdesz játszani, és egy barátod azt mondja, hogy "hello, vettem egy új házat Hawaii-n, gyere és látogass meg", akkor viszonylag gyorsan el lehet érni azt a szintet, hogy ez lehetséges legyen.
Számos olyan feladat és kihívás lesz, ami teljesen más Ibizán és Hawaii-n, szóval elég nagy lesz a változatosság. Meglátjuk, ez mit eredményez majd, de úgy gondoljuk, arra fog sarkallni mindenkit, hogy ne csak az egyik vagy a másik szigeten töltse minden idejét.
MMO-nak tartjátok a játékot?
Bizonyos szempontból. Ez nem a World of Warcraft, szóval nem. Másrészt viszont olyan dolgokat építünk fel egy versenyjátékban, amik az MMO-kra jellemzőek, tehát igen.
Hol húztátok meg az MMO-elemek határát? Gondoltatok valah arra, hogy feladjátok az ingyenességet, és áttértek a fizetős modellre?
Meg tudtuk volna csinálni, de konzolokon meglehetősen bonyolult dolog az előfizetéses modell. Xboxon például fizetni kell, ha valaki online szeretne játszani. Mi nem akartunk extra terhetek róni a játékosokra, nem akartuk, hogy a multi mellett külön kelljen fizetniük a singleplayer játékért is. Ez egyszerűen őrültség lett volna. Éppen ezért mi inkább a mikrotranzakciós megoldásban gondolkodtunk, semmint az előfizetésben.
A mikrotranzakciókkal kapcsolatban nem titok, hogy DLC-k kiadását tervezitek a TDU2-höz. Ezek lemezes kiadások leszenek, vagy sima update formájában lehet majd őket letölteni?
Majd meglátjuk. Jelenleg az a célunk, hogy időben elkészüljünk, és hogy megfelelően elhelyezzük őket a játékban. Néhány hónap vagy néhány év múlva meglátjuk, hogyan regál majd a közösség.
Ezt követően tudjuk majd teljesen új tartalmakkal fejleszteni a játékot. Ha pl. megjelennek az új konzolok, mindenképpen frissíteni kell a grafikát, de mindezt úgy szeretnénk elérni, hogy a játék a lehető legátláthatóbb legyen a játékosok számára. Talán majd négy év múlva, amikor lesz már egy hatalmas közzösségünk, kiadunk egy lemezes pakkot, és azt mondjuk a rajongóinknak, hogy "hello srácok, ez egy komoly fejlesztés jelentős újításokkal, megkapjátok a lemezt - hogy ingyen vagy pénzért, az majd elválik".
Ha már tervben vannak a DLC, akkor bizonyára konkrét terveitek vannak azzal kapcsolatban is, hogy milyen irányba akarjátok fejleszteni a játékot.
Valóban. Vannak bizonyos dolgok, amiket nem tudtunk betenni a TDU2-be, mint pl. a motorokat. Az első részben ezek szerepeltek ugyan, de mivel megváltoztattuk az autók dinamikáját és fizikáját, biztosak akartunk lenni abban, hogy ez jól sikerült. Addig nem akartuk elkezdeni a motorok fizikájának kidolgozását, nehogy végül abban a helyzetben találjuk magunkat, hogy egyiket sem sikerült eltalálni.
Ezért úgy döntöttünk, előbb befejezzük az autókat, és csak utána kezdünk neki a motoroknak. Tudjuk, hogy a rajongók szeretnék a motorokat a játékba, éppen ezért ez lesz az egyik fontos terület, amire koncentrálunk majd a DLC-k fejlesztésénél.
Megváltoztatjátok majd a DLC-kel kapcsolatos terveiteket, ha a rajongóknak valami különleges kívánsága lesz?
Egészen biztosan. Néhány hónapra előre vannak már terveink, de ezt követően felméréseket végzünk majd a neten és a játékban, hogy a lehető legtöbb információt szerezzük meg, és legyen időnk megtervezni, amit a játékosok szeretnének.
Ibiza lehetőséget ad arra, hogy valós klubokat és reklámokat helyezzetek el a játékban. Van valami konkrét, amit már fontolóra vettetek?
Oh, határozottan. Ezek nem olyan dolgok, amiket utólag ne tudnánk megcsinálni. A megjelenés után is folyamatosan fejlesztjük majd a játékot, így soha nem lehet tudni, talán rábukkansz majd egy szórakozóhelyre a játékban, amibe be is mehetsz. Ha a játékosok azt mondják, szórakozóhelyeket akarnak, akkor mi megcsináljuk nekik.
A hitelesség mennyire fontos számotokra?
Számunkra az a legfontosabb, hogy ez egy versenyjáték. Biztosak akarunk lenni abban, hogy az élmény tökéletes. És ha ez megvan, akkor később már tovább lehet fejleszteni a játék világát. A környezetnek összhangban kell lennie azzal, amit csinálsz. Ha a játékosok szórakozóhelyeket akarnak, akkor mi megcsináljuk nekik. Ha táncolni szeretnének, azt is integrálhatjuk a játékba, hiszen lehet, hogy két verseny közöttéppen ez az, amit csinálni szeretnének.
Jelenleg milyen feature-ök vannak készen?
Nagyjából alfa állapotban van a játék, szóval még mindig tuningoljuk, integráljuk a különféle tartalmakat, illetve javítjuk, amikkel már készen vagyunk. Eközben folyamatosan kapjuk a visszajelzéseket is, és próbálunk mindent megvalósítani belőluk, amit csak tudunk. Jelenleg itt tartunk.
Mit gondolsz, mennyi ideig tart majd egy átlagos végigjátszás?
Szerintem egy átlagos végigjátszás, ha mindent megcsinálsz... Annyit mondok, hogy amikor végigmentünk Ibiza összes közútján, az nagyjából 20 órát vett igényba.
Hogyan modelleztétek le a szigetet? Mennyire lett hiteles?
Műholdfelvételeket használtunk a sziget elkészítéséhez (a hegyekhez, a földfelszínhez, és minden máshoz), aztán valós térképek alapján megcsináltuk az úthálózatot, végül pedig elutaztunk Ibizára, és azt mondtuk, "oké srácok, fotózzunk le mindent". Képeket készítettünk az épületekről, a településekről, az utakról és a nevezetességekről. Legvégül pedig megpróbáltunk minden a lehető legvalósághűbben reprodukálni.
A játékban található szigetet a valódi Ibiza ihlette. A sziget kb. 90%-os pontossággal megegyezik az eredetivel, az úthálózat 100%-ig azonos, az épületek pedig... nem is tudom, talán 30-40%-ban egyeznek meg a valódiakkal.
A közösségi rendszer és a lakások nagyon emlékeztetnek a PlayStation Home-ra. Ez ihletett benneteket?
Nem ez lebegett a szemünk előtt, amikor megcsináltuk a saját rendszerünket. Már az első részben is volt a játékosoknak saját lakása, ezek után pedig magától értetődő lépés volt, hogy ezt továbbfejlesztjük, hiszen a játékosok kérték azt az opciót, hogy meglátogathassák barátaikat azok otthonaiban. Azért építettünk a játékba komoly testreszabhatóságot, hogy ha bemész valakinek a házába, az egészen biztosan másként nézzen ki, mint a sajátod. Ez egy logikus döntés volt. Ezek után, ha olyan lett, mint a PS Home, hát ez van...
Végezetül, miért kellene jobban várniuk a TDU2-t a játékosoknak, mint bármelyik másik versenyjátékot?
A Test Drive Unlimited 2-ben lehetőség van arra, hogy folyamatosan fejlődjön a játékos egy nyílt világban - egy valóban nyitott környezetben, ahol bármikor fel lehet fedezni a környezetünket, akár off-road is. Ezen kívül számos közösségi lehetőségvan, amelyek valóban fontos részét képezik a játéknak; a lehetőség, hogy a barátaikkal játsszanak, egymás ellen versenyezzenek, klubokat alapítsanak...
A TDU2 teljesen más játékélményt kínál, többek között az autók tekintetében is. Nem úgy működik, hogy a menüben kiválasztod, hogy 'ezt a kocsit szeretném, megveszem', hanem bemész egy autószalonba, megnézed a modelleket, végül pedig kiválasztasz és megveszed... egyszóval tökéletes az élmény. Aki autófanatikus, az biztosan imádni fogja a játékot!
Forrás: [link]
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
-
zuchy
őstag
Test Drive Unlimited 2 - TDU Central.de interjú
Ingame (funkciók, módok, stb.)
1. Mire számíthatunk az új co-driver móddal kapcsolatban, miként képzeljük el?
A co-driving egy lehetőség arra, hogy megosszuk a vezetés nyújtottal élményeket barátainkkal. Mint társsofőr, választhatsz, hogy tanácsokkal adsz barátodnak vagy csak gyönyörködsz a szigetekben, mint egy turista (ami az utas számára is feloldja az adott utat).2. Lesz versenypálya, ahol versenyezhetünk más játékosok ellen?
Versenypályákat tervezetünk mind a kettő sziget számára, és itt használhatóak lesznek a TDU2ben megtalálható versenymódok.3. Ha ismételten lesz fotó mód, az tovább fejlődött vagy bővül több vagy jobb funkciókkal? Fel kell majd oldani a fotó módot, hogy használhassuk?
A fotó mód most már elérhető lesz mindenhol (nem csak free ride\szabad kóborláskor), így készíthetünk képeket otthonunkban, klubunkban, stb. A fotó mód a kezdetektől fogva elérhető lesz, de a dedikált játékmód amit fényképésznek ("photographer") hívünk csak a megfelelő bolt felfedezése után válik elérhetővé a játékban.4. Lesz videó-mód is?
Ezt jelenleg nem tervezzük a játékhoz.5. Lesz lehetőség megtankolni a kocsikat? Ha igen, hogyan történik az üzemanyag fogyasztás kiszámítása?
Nincs tankolási lehetőség a játékban, a TDU2 korai változataiban kísérleteztünk vele, de korlátozónak találtunk.Játékkal kapcsolatos tulajdonságok (vizuális, technikai dolgok, stb.):
6. Csalás ellenes intézkedések?
Igen lesznek. Elhatároztuk, hogy bannolni fogjuk a például a "repülő autót" használókat.7. Sport kocsikat illetően, csak sport kocsik vagy mindennapi autók is lesznek a játékban?
A lehető legnagyobb kocsi választékkal akartuk felruházni a TDU2-t, hogy a lehetővé tegyük az embereknek számos autó teszt vezetését. Így elindulva a hétköznapi autóktól a legexkluzívabb autókig (mint a Gumpert Apollo), de lesznek klasszikus autók és 4x4-es autók az offroadhoz.8. A garázsok autó kezelő rendszere fejlődött, vagyis jobb rálátást ad a kocsikra és megtudja mondani melyik autó éppen hol pihen? Tudjuk rendezni az autókat osztály, név ... stb. alapján?
Nem terveztünk ilyen típusú javulást, de várjuk az ilyen közösségi visszajelzéseket.9. A játék XBox 360-as verziója több DVD-n fog megjelenni?
(jegyzet: PS3 Blu-Rayen, itt feltehetően nincs szükség több Blu-Ray lemezre.)
A TDU2 kizárólag 1 DVD. Őszintén szólva, nagy kihívás volt, hogy a játék elférjen a klasszikus dupla rétegű DVD-n, mivel a TDU2 sokkal több adatból áll mint a TDU1, de végül megoldottuk.10. Választhatunk két eltérő vezetési stílus közül? (mint a H-Mode a TDU1-ben)?
Nincs hardcore mód, de a TDU2 játékosai kiválaszthatják a vezetői segédek intenzitását, a teljes vezetői segéd, sport, hyper sport közül vagy teljesen kikapcsolhatják a vezetői segédet.11. Lesznek magas minőségű motor hangok, vezető magatartás?
A vezetési élménnyel kapcsolatban, az autók dinamikája teljesen újra lett építve a kezdetektől, hiszen a TDU1-ben az irányítás néha furcsa volt és rengeteg megjegyzés érte. Az új rendszer magja sokkal "szilárdabb", így lehetővé teszi, hogy a vezetési viselkedések nagyobb választékát adjuk vissza a valódi autók karakterisztikája szerint. Az autóhangokat valódi autóktól vett új minták felhasználásával szerkesztettük újra.12. Azok a játékosok a már játszottak a Test Drive Unlimited-el lesz bármi előnyük a Test Drive Unlimited 2-ben?
Nem, kivéve Hawaii-szigettel kapcsolatos ismeretüket.13. A kocsikban lesz bármi féle interaktív dolog? Például ha a játékos indítja az autót, vagy lenyom egy gombot?
Készítettünk egy első személyes séta módot a garázsokhoz és autókereskedésekhez, különösen azért, hogy a játékosok közelebb kerüljenek az autókhoz és interaktívan irányíthassák őket:
Az ajtókat, ablakokat, dudát, beindítsák a kocsit. Számos új interaktív elemmel bővítettük a kocsikat amiket vezetéskor használhatunk, például ki\be csukható tető, különféle aktív fények kapcsolása.Egyéb:
14. Lesz fémborítású vagy gyűjtői kiadás?
Jelenleg csak előrendelő exkluzív tartalmakat tervezünk.forrás: tdu.gameprophets.com
by ATi0021
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Hali!
Szerintem én bejutottam a bétába. Holnap kipróbálom. SG-n is van egy ember biztosan, azt írta, hogy csak Oahu van, és 25 kocsi, meg hogy tettszett neki.
Előtte elküldtem erre a beta@tesdriveunlimmited-re a TDU1-es felhasználómat. Honnan jött a béta meghívó? Hát persze, hogy a beta@testdriveunlimited-ről. Persze, gondolom mások is elküldték arra a sajátjukat.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Meg most valami gebasz is van mert letölteni sehol nem lehet, de már írták, hogy dolgoznak rajta. Majd jó angolosok segítségét igényelném később.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz TESCO-Zsömle #784 üzenetére
NDA-pert Isten ments. Én úgy hallottam, hogy 1000 teszter lesz.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
A nyilatkozatban benne van, hogy tudják a nevedet, IP címedet, a konfigurációdat és az emailcímedet is. Gondolom mindegyik teszternek van egy száma, ha 1000 van, akkor 000-999-ig. Én biztos nem fogok játszani ezzel, ez kemény DNA, jobb félni, mint megijedni. Amúgy csak páran játszottak vele eddig, mert most meg nem lehet letölteni. Valamit dolgoznak rajta a srácok.
Viszont a béta fórumokon már vannak élménybeszámolók is, igaz rövidek....
Szeretnék is írni dolgokat, csak nem tudom mit lehet és mit nem.
Annyit talán elmondhatok, hogy csak győzzük kivárni a megjelenését.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Hát konkrétan ez van benne:
* You must be 13 or older and not affiliated with the press or game industry, unless you receive special permission from Atari.
* The Game will not be available 24 hours a day, 7 days a week.
* You may not share your Beta account with anyone else.
* You may not post any screenshots, videos or comments about the game unless you receive explicit written permission from Atari.
* Atari has the right to use any comments you make and any data you generate in any way it sees fit.
* You must abide by the Code of Conduct.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz TESCO-Zsömle #793 üzenetére
Ne aggódj, meg lesznek keresve a hibák. Amúgy meg ha eljutottál egy szintre akkor automatikusan újrakezded. És úgy vettem ki, hogy egyetlenegy kocsi van csak benne. Bár ahhoz tényleg ki kéne már próbálni. De nem rajtam múlik a dolog.
Szerintem elég sokan jelentkeztek a bétára angol tudás hiányában. Meg ha biztosra akartak volna menni, akkor csak az usából, angliából, meg asztráliából, meg egy pár angol gyarmatból sorsoltak volna.De nem is azt mondom, hogy egy szót se tudok angolból...PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
A gépigénnyel kapcsolatban. Kell neki a videókártya, (bár ezt már az előzetesen bejelentett gépigénynél is tudni lehetett) HD5770-en 1920x1080-ban very high-on
8XAA-val 19-20 fps. Ram is 4GB ajánlott neki. Ugye nőtt a látótávolság, részletesebb lett a grafika, valamit valamiért. De a skálázhatósága jónak tűnik, Ha van Very H, akkor van High is Medium is meg Low is, gondolom én.I7-el meg GTX260SLI-vel már jól megy.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Még le se tudtam szedni. Még dolgoznak a srácok pár bugon. Előtte azért páran kipróbálhatták, de ők se írhatnak semmit. Ők se akarnak pert a fejükre, mert kifecsegtek dolgokat. Se képet, se videót, se a játékkal kapcsolatba nem lehet írni. Lesz majd úgy is open beta. Amúgy volt beszámoló a fizikájáról, a TDU central egyik nagyobb fejese kipróbálhatta és írt is cikket róla. De már nem tudom hol van. De a TDU Centralon fent van.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Oh, mit találtam, szerintem ezt nem szabadott volna feltölteni. Tök hangulatos.
Amúgy már le lehet szedni a játékot, de nekem még nem jött le olyan tetü lassan jön.
De a szerver még nem állt fel, fekete képernyő lesz ha elindítja az ember.Én nem tom az össze zene bejött amit halottam a videók alatt. Nagyon profik.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!