- Windows 11
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
- OpenMediaVault
- IFA 2024: Wi-Fi 7 és FritzOS 8 az AVM-nél
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
Teljesen elégedett vagyok a cuccal, nem kockáztatom meg, hogy valami rosszabbat kapjak elállás esetén. Amúgy írtam is, hogy nagy csomagot rendeltem, több alkatrésszel, az egészet vissza kellett volna küldenem, nem érte volna meg a macerát. Utólag, az "asztrális energiákat" nézve azt mondom, ez volt az ára a megfelelő darabnak. Ha rossz történik velem, ált. igyekszem megtalálni, nem azért történt-e, hogy megkíméljen egy nagyobb bajtól, sokszor igazolódik is. Most is így történt.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
JNashville
senior tag
Üdv! Itteni tapasztalatok alapján érdeklődnék, hogy mi a szervíz átlagos átfutási ideje videokártyák esetén? 01.10-én adtam be, "e-mailben értesítenek", azóta is várom. Nem valami nagyon ritka/speciális cucc, egy sima Sapphire Radeon.
Előre is köszönöm a választ!
MARVEL AT HIS MIGHT!
-
Repsol600
addikt
-
aktív tag
válasz JNashville #7852 üzenetére
Ez elég változó, nálam volt már három, illetve öt hét is a garanciális ügyintézés ideje vga kártyánál.
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
-
h1mpi
félisten
válasz JNashville #7852 üzenetére
3-4 hét volt nekem, de azért írogatni kellett gazdagon
Fully electric lifestyle!
-
JNashville
senior tag
Köszönöm a válaszokat, hétfőn azért írok egy mailt nekik, hogy mi a helyzet.
MARVEL AT HIS MIGHT!
-
katt777
félisten
válasz JNashville #7852 üzenetére
Jogilag törekedniük kell 15 napon belül, 31 nap után élhetsz panasszal, és kérheted az árát vissza vagy cserét. Gyakorlatilag függ a hibától, hogy javítható helyi szervizben, rögtön cserélni kell, vagy esetleg valamilyen idiótább hiba van, amely nem feltétlenül reprodukálható, akkor a gyárba is kiküldhetik. Nem tudom, Iponnál is így van-e, de ált. ez szokott lenni. Utolsó eset meglehetős nyaggatással érhető csak el általában (tehát ez NEM Iponos tapasztalat!), Csak a várható idők tekintetében írtam, elméletileg mire lehet számítani.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Stylerr
addikt
Sziasztok!
3-4 hete vásároltam egy Xbox 360 wirelles PC játékvezérlőt. A d'pad (bal alul lévő 4 irányítógomb) nem működik megfelelően, nem mindig veszi mikor nyomom. 1 hete visszaküldtem, elismerték a hibát, kicserélték, ma egy teljesen új terméket küldtek. Ez eddig nagyon szuper, viszont a garanciálisan cserélt játékvezérlő is ugyanúgy hibás, ezen is rossz a d'pad, sőt, ezen már sokkal gyakrabban nem veszi amit nyomok. Mit tegyek? Ismét küldjem vissza, aztán reménykedjek, hogy hibátlan terméket küldenek vissza? Esetleg van lehetőségem ezek után a pénzt visszakérni?
Köszönöm a segítséget! -
Erdei88
veterán
Tényleg ez a hivatalos álláspontja az Iponnak a GTX 970 ügyben?
-
bluyoo
nagyúr
Nem tudom, van olyan elmebeteg, aki 0év garanciával vásárol terméket? Persze miközben a gyártó 3évet biztosítana.
Elsőnek nem jutottam dűlőre az üzlettel. Vásárolni akartam pár Samsung LED-es fényforrást csak egy volt a bibi, a fent említett garanciaidő. Egy gyors levélváltás után a következőben maradtunk:
"Mivel nem tartós fogyasztási cikk és az ára nem haladja meg a tízezer forintot ezért nem kötelező rá jótállást vállalni." Miután már ment tönkre (fél éven belül) hasonló termék, nem is egy. Azt hiszem így nem kötelező ezeket a termékeket innen rendelni. Pedig a rendelés viszont meghaladta volna a 10K-t .....[ Szerkesztve ]
Bazinga!
-
Because
őstag
sziasztok!
elállnék a vásárlástól, ide mit kell írni?
Házhozszállításos rendelések esetén kitöltendő:
A terméket ….............................. szállították ki, azt a mai napon a szerződésben / ÁSZF-ben / rendelés visszaigazolásában megadott címre visszaküldtem, erről a feladóvevény másolatát csatoltan megküldöm.
-
Because
őstag
a vásárlástól való elállásra hogyan és mikor szokott reagálni az Ipon?
-
Samus
addikt
Van-e Pixelgarancia az iPon-nál? Erre nem nagyon találtam választ, és érdekelne. A PCX alapból olcsóbb lenne (komplett konfigról van szó), de ha minden apró garanciális extrát bepipálok, akkor már jóval fentebb vagyok. Itt meg a szállításban benne van a garanciafutár.
Szóval mi a helyzet ha akár csak egy hibás szubpixelem van? LG 22MP55HQ-P monitor a kiszemelt, ha számít valamit.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Bjørgersson
félisten
Ha jól tudom, 3 napos pixelgaranciát szoktak vállalni, és minden terméknél külön van feltüntetve, tehát nem vonatkozik általánosan minden termékre. Viszont ha nem vállalnak, akkor is vissza tudod ugye küldeni 14 napon belül, mert ha jól értelmezem, interneten vásárolnál tőlük.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Samus
addikt
válasz Bjørgersson #7874 üzenetére
Igen, úgy lenne. A gondom az, hogy eddig az iPon volt előnyben, mert a PCX nem forgalmazott (és nem is tudták megmondani egy héttel ezelőtt, hogy mikor lesz) MSI féle GTX960 kártyát, én pedig ragaszkodtam a TF hűtéshez, és az alacsonyabb fogyasztáshoz, most viszont mindkét cégnél kapható a konfig összes eleme.
Ha egy mód van rá, nem akarok elállni és visszaküldözgetni, mert oké, hogy 14 nap, de mégegyszer annyi, amíg a pénz visszakerül, egyébként is kell a termék, csak legyen hibátlan.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Bjørgersson
félisten
Persze, érthető. Az gondolom nem játszik, hogy a monitort egy másik üzletből vásárold pixelgaranciával együtt? Milyen típust néztél egyébként?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
PhoenixSzG
tag
Ha személyesen szeretnék elállni egy internetes vásárlástól, mindkét üzletben megtehetem?
-
h1mpi
félisten
-
ACE-
addikt
Nálatok bejön rendesen az ipon.hu? Nálam Firefox-al megáll, és alul azt írja, connect.facebook.net és ott csak áll és néz. Miafranc ez?
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
vasi89
addikt
Véletlenül sem akarok senkit megbántani, de az Iponnál az összes szervizes bunkó és tudatlan? Bevittem tegnap 1 ASUS routert garis ügyintézésre aztán köszönés nélkül a zegyik tag beszólt h nem kellene ilyen sz.rt venni. Utána meg másik 2, 10 perc alatt nem tudta levenni a routerről a gyári talpat. Igen szándékosan hagytam rajta mert ha az egyszer bepattan a helyére akkor nehezen jön ki de náluk alapból az volt a gond h manualt kerestek a talp levételéhez. Majd azért feszegette a kérdést az egyik srác h miért is a gyári számra van rátéve a talp. És közöltem velük h azért mert gyárilag ott van a helye?!
-
Hintalow
senior tag
No offense, és tényleg elnézést ha nem így történt, de miután az elmúlt tizenpárévet ügyfélszolgálatokon töltöttem jórészt, nehezen hiszem el, hogy kedvesen, visszafogottan, "Jó napot kívánok / sziasztok, ezt a routert szeretném garanciáztatni" nyitásal kezdő ügyfelet ilyen modorban részesítenek.
Bizti-bizti, hogy te így mentél oda, és nulláról ezt kaptad az arcodba több ott dolgozótól?
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
vasi89
addikt
válasz Hintalow #7884 üzenetére
Én senkivel nem szoktam bunkó lenni és most sem voltam. Ahogy leírtad úgy mentem be. H hoztam egy Asus routert garis szervizre. Erre vágta rá a csávó h nem kellett volna ilyen szart venni.... Mivel a routerrel amúgy semmi gondom nem volt ezidáig ezért okom se lenne rá h más stílusban kezdjek.
-
Hintalow
senior tag
Ebben az esetben (sajnos azért ritkán, de előfordul ilyen baki, hogy nagggyon nem odavalót alkalmaznak) nem sokáig fog ott tevékenykedni.
Ilyen esetben ha nagyon kellemetlen a szitu, ugyanolyan kedvesen nyugodtan vezetőt érdemes kérni, mert abszolút nem elfogadható ez a stílus.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
-
nederzoli
csendes tag
sziasztok!
egy gyors kérdésem lenne az iPon szervízével
kapcsolatban.pár órával ezelőtt behalt egy kb. egy éves GTX 550 Ti,
amit náluk vásároltam, és még garanciális,
azonban ezt a kártyát már nem forgalmazzák.létfontosságú lenne holnap estére egy videókártya,
elképzelhető, hogy kicserélik egy hasonló kaliberű
kártyára, vagy megpróbálják megjavítani és várni kell rá?ők csak annyit mondtak telefonban, hogy
vigyem be holnap délután.előre is köszönöm!
-
Because
őstag
eddig zökkenőmentesen ment az ügyintézés, de a visszatérítést az utolsó napra szokták hagyni? 4-ig van a határidő és még a mai nap se érkezett meg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- iPhone topik
- Windows 11
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Politika
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
- CUDIMM DDR5 memória a 10 GHz-es határ közelében, ezúttal az Asgard keze nyomán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen