- Windows 10
- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- OpenWRT topic
- Router gondok
- Béta iOS-t használók topikja
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gears27
aktív tag
Sziasztok. 3. Videokártyám megy vissza iponba gariba holnap reggel. Volt 1 7850 egy R9 270x mindkettő javithatatlan lett. Most a 3. Kártya amit adtak szintèn feladta a harcot. Ilyenkor mi van? Vissza adják a pènzt? Vagy megint csere? A mostani kártyám szintèn egy r9 270x ès dràjver telepitès után nincs kèp.
Seggsztézis
-
gears27
aktív tag
Az a baj, hogy ez már a 2. R9 270x ès kezdek ettől a kártyától ockodni. Ès ami èrdekes, hogy ujnak kaptam ezt 1 honapja ès akkor nem foglalkoztam vele, de most kivève jobban megnèzve tiszta karc meg folt. Ugyhogy ez tuti nem uj kártya volt.
Seggsztézis
-
ACE-
addikt
válasz
gears27 #8804 üzenetére
A hsz.-okat tekintve úgy tűnik az Ipon most ezt a gyakorlatot űzi. Használt (netán gariban visszavett és nagykernél valamiért nem érvényesíthető) kártyákat ad csereként... hátha nálad működik, gondolják. Veszteni nem vesztenek vele... csak neked kell vele ugrálnod hogy visszavidd... Már amikor láttad, hogy használtat kapták, akkor kellett volna szólni hogy neked nem jó, és kéred vissza a pénzt. Ezt most is megteheted, viszont ha most zsírújat akarnak adni azt elvileg nem utasíthatod el...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
-
Labolt
csendes tag
válasz
gears27 #8806 üzenetére
Úgyis ráfogják, hogy te csináltad. Én egy gyári hibás alaplapot kaptam, amit átvételkor csak ledobdak elém a pultra, majd ment a raktáros srác beszélgetni a kollégáival. Egyedül néztem át, de nem vettem észre, hogy a cmos tartó lábacskák egyike eltörött. Voltak olyan kedvesek és 1500 Ft-ért meg csinálták. De a garanciális részlegük olyan, hogy egy kaparéfesztiválon díjazott lennék, ha előadnám.
Agy nélkül is van élet!!!
-
johnybravo86
csendes tag
-
04ahgy
nagyúr
A bontatlan alaplap CMOS tartó eleme nem igazán törik le, csak ha kiveszik a dobozból. Itt a teljes sztorid és rá a válasz: [#8127], [#8131].
A fizetős szerviz meg nem garancia.HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
gears27
aktív tag
válasz
johnybravo86 #8808 üzenetére
Igazából nem tudom mi lesz vele. Aki átvette a kártyát nagy "noszagatásra" irta csak rá a papírra, hogy mivel ez már a 3. csere inkább a levásárlást választanám.
Seggsztézis
-
subaruwrc
félisten
Hát én ilyen aláírással nem biztos hogy osztanám az okosat
Egy memória tesztelés meg nem szokott egy hónapig tartani.
Sokan keveritek a szezont a fazonnal. Miután te leadod a terméked,ami utána leadásra kerül a nagykerhez ( mostanában leginkább pár napon belül) utána az ő saruk,de ezt valahogy minden kedves ügyfél elfelejti amikor írja az ideges emailt. -
Chosen
addikt
Sziasztok!
Az oldalon a meghibásodási arány miből áll össze? Abban azok a termékek is benne vannak, amiket szimplán visszavittek (mondjuk nem kompatibilis a RAM, de más lapban jó), vagy az konkrétan a tesztelt és hibás példányokból adódik ki?
-
Labolt
csendes tag
válasz
subaruwrc #8811 üzenetére
Miért, milyennel 'tehetném' meg?
2015.02.19-én adtam le.
2015.03.24-én kaptam egy levelet, hogy a bevizsgálás befejeződött.
A szervíz értesített március 4-én, hogy a javítás elkészült. 6-án be is mentem, deaz alaplap nem volt a Tüzét utcai üzletben. Akkor még ügyintézésen volt a termék.
2015.04.02-én érdeklődtem, hol tart az ügy.
Zanzásítva.
Nem írtam ideges emaileket, nem fenyegetőztem. Próbáltam partnerként hozzáálni a dologhoz, de érzésem szerint ez volt a hiba.
Egyszer kaptam (érzésem szerint) korrekt hozzáálást. Amikor másodszorra mentem és 04ahgy összerakott elöttem egy konfigot az alaplappal és ott tényleg nem produkálta a hibát. És még pénzt sem kért érte, pedig dolgozott vele. De első alkalommal, amikor a pultos sráccal beszélgettem az esetről és meghallotta egy mondatomat (valami ilyesmi: vásárlásnál nem számít az ember arra, hogy nagyítóval kell a helyszinen átvizsgálni a termékeket, ő ezt támadásnak gondolhatta, odalépett és közölte velem, hogyha így áll a vevő a dolgokhoz, akkor beszélhetünk úgy is!) Még a pultos srác mondta neki, hogy csak beszélgetünk.
Vagy az utolsó alkalommal, amikor a komplett gépért mentem és nem volt egyértelmű pár dolog a javítási szakvéleményen kértem jöjjön ki, ő jó hangosan 'megjegyezte' az ügyintézőnek: nem ér rá, soka a dolga. Meg különben is minden oda van írva, ha nem tudom értelmezni, akkor nem tud mit csinálni velem. Igen, az ügyfélváróban is lehetett hallani.
És még akkor sem voltam örjöngő vadállat, csapkodtam az asztalt, fenyegetőztem és kértem a vásárlók könyvét.Agy nélkül is van élet!!!
-
Labolt
csendes tag
Hogy törött volt, azt ti állítottátok. És ragaszkodtatok is ehhez az állásponthoz. Mert a forrasztógép sohasem hibázhat, a forrasztóanyag sohasem lehet hibás, aki becsomagolta a terméket sohasem nyúlhat rá rosszul az alaplapra.
De a vevő az mindig sunyi, hozzánemértő és csak ki akar cseszni a bolttal.
Tényleg az én hibám volt. hogy ennyire alaposan nem néztem át, és majdem egy évig hagytam a polcon.
1500 Ft volt. Nem haltam bele. De az fáj, hogy egyből az volt feltételezve rólam, hogy tuti én b@sztam el.
És az ártatlanság vélelme?
Dolgoztam én is a pult azon az oldalán. Találkoztam simlis vevőkkel én is. De olyannal is, aki tényleg vétlen volt. És egyiknél sem azza keztem, hogy 'felhasználói' hiba.Agy nélkül is van élet!!!
-
HUN]Repa
aktív tag
Ne haragudj, de egy vásárlást után majdnem fél évvel visszahozott alaplap, aminek a hibája az, hogy a CMOS beállításokat felejti, és az elemtartó egyik pólusa el van törve (tehát a hiba sérüléssel összefügg, és nem a forrasztógép hibás, nem is a forraszanyag, mert be volt forrasztva az érintkező, máshol volt a sérülés) nehezen tartozik a garanciába, de lett volna lehetőséged vitatni, ha igazságtalannak érzed, nem tetted, a javítást választottad.
Te egyébként mivel kezdted ilyen esetben a pult másik oldalán?God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Felhívnám a figyelmet, hogy továbbra sincs készletünk, minden megrendelés után vásárolható meg, továbbá nincs "gariban visszavett és nagykernél valamiért nem érvényesíthető" termékünk sem.
A terméket a gyártó megbízott szervize ügyintézte, a disztribútoron keresztül visszajuttatva. Az MSI dobozban küldi vissza a garanciákat, azokat nem szoktuk felbontani, mivel akkor meg arra lesz panasz, hogy bontottat kapnak, nem szokott panasz lenni a jelenlegi szervizükkel. A termékkel kapcsolatban: láttam alkatrészeket, amiken vastagon állt a por, szerintem ez nem az az állapot, akár még a tárolás módjából is el tudom képzelni.
A gyártó csak a kártyát magát kéri vissza ügyintézése és azt is küldi, tehát kiegészítőket nem kér és nem küld vissza (ez azokra az esetekre vonatkozik, amikor a gyártó megbízott szervize végzi az ügyintézés, de ettől más beszállítók ügyintézési módja eltérhet).
Memóriachip széle nem volt megolvadva egyébként, forrasztást segítő anyag maradványa volt rajta és a kártyán, ez előfordulhat kártyák és alaplapok esetén.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
04ahgy
nagyúr
Elromlik az magától is. Ugyanúgy nem tehet róla az iPon sem, meg a felhasználó sem. Természetesen a megfelelő szellőzést, hűtést és a stabil tápellátást attól biztosítani kell.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
4ntonius
újonc
Üdv!
Látom vannak eze a fórumon iPon-nál dolgozó tagok is, lenne egy kérdésem: ha egy komplett összeszerelt gépet rendelek akkor az alkatrészek dobozait, a benne lévő kábeleket, DVD-ket egyéb tartozékokat is elküldi a bolt?[ Szerkesztve ]
-
lemusz
addikt
Hali!
Aki vásárolt mostanság iponról leírná nekem légyszíves, hogy pontról pontra hogyan ment az egész? Gondolok itt különösen arra, hogy a megrendelést követően milyen emaileket kapunk, mi áll bennük, van-e csomagkövetés, futár hozza-e ki a cuccost, utána van-e valami értékelhetőségi lehetőség meg ilyenek... köszönöm
-
gears27
aktív tag
Kètlem, hogy a lapommal lenne gond. Erről van szó egyèbkènt: Asus M5A 97 2.0 ès mèg ez is garis. Ráadásul a tápom sem a leg gagyibb hiszen az pedig: FSP Rider 550w. Van róla teszt is pl. A ház pedig elèg tágas ès szellős is: sharkoon vs3-s+3 venti benne. Tehát probáltam a pèncztálcámhoz mèrten a leg minősègibb cuccokat összeszedni.
[ Szerkesztve ]
Seggsztézis
-
4ntonius
újonc
Tegnap bizalmat szavaztam a boltnak és beleugrottam a mély vízbe: megrendeltem a iPon-tól a 2 éve tervezett gépfrissítést. A 2009-es core2 quad + gtx550ti után érdekes lesz a váltás
Remélem minden simán megy és alaposan letesztelik, 800ezer+ konfigról van szó, "kicsit" izgulok, majd pénteken kiderül...[ Szerkesztve ]
-
gears27
aktív tag
sziasztok! 14.-nap(munkanap) érdemes már érdeklődni, vagy várjak szerintetek?
Seggsztézis
-
adise
őstag
Vettem az ipontól egy cpu vízhűtést. Hiába néztem, meg a házam, hogy jó-e sajnos egy az alaplapon levő hűtőborda miatt nem fért be a házamba 1cm talán vagy annyi se ami kéne.
Élhetek az elállással minden ok nélkül? Vagy egyszerübb ha pár ezressel olcsóbban megprobálom eladni pl -
04ahgy
nagyúr
Ha fogyasztó vagy, távollévők között köttetett a szerződés, nem okoztál a hűtőn olyan kárt, ami a nem rendeltetésszerű használat eredménye, és hiánytalanul megvannak a tartozékok, akkor élhetsz, de csak a kézhezvételtől számított 14 napon belül.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
gears27
aktív tag
Sziasztok! 16. munkanap után löttem egy mailt, hogy h is álla kártyám ügye. 3. videókari romlott el mint fentebb irtam és kértem a jóváirást, vagy a visszafizetést. Erre ez a válasz jött: hogy még a beszállitónál van "cserekártyám"!!!?? De én nem kértem cserekártyát.. elegem van abból, hogy többet vannak ott a kártyák mint idehaza. Ekkor mi van? Köteles vagyok elfogadni egy 4. kártyát?
[ Szerkesztve ]
Seggsztézis
-
válasz
Jómagam #8842 üzenetére
Ne várj ilyen jogszabályt, mert nincs.
Ha a cserekártya más típusú, akkor nem vagy köteles elfogadni.Itt egyébként pontosabb választ kapsz: [Garancia kérdés, fogyasztóvédelem]
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
gears27
aktív tag
köszi a válaszokat. Azért kérdeztem igazából, hogy 4. kártyát is el kell, hogy fogadjak, mert anno(elég rég) vettem egy hifi tornyot és az mindig bekapta a szallagot(igen még a szallagos korszak volt
) mint kiderült annál az széria hiba volt, és 3x cserélték, de a 4. elromlás után visszafizették a pénzt. Ezért gondoltam, hogy még mindig igy müködnek a dolgok.
Seggsztézis
-
ACE-
addikt
válasz
gears27 #8844 üzenetére
Általában most már a cég saját szervize egy csereigazolást ad ki, és azon az szerepel hogy cserélik, vagy pénzvisszafizetést kérsz. Mivel a gyártó a kereskedőt ezután kártalanítja, kifizeti. Nálam egy Samsung robotporszívóval volt így. Először szervizelték, de a szerviz után egy teljesen más hiba jött ki rajta (gondolom a szervizes elqrta) és én azt mondtam, hogy köszi, de most már ezt nem kérem vissza, hanem cseréljék, amelyet elfogadtak és kiállítottak egy csereigazolást. A pénz visszakértem, vettem máshol egy másikat, így ezt még 14 napig tudom tesztelni, és ha ugyanazok a hibák előjönnek megy vissza elállással...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Proky
senior tag
Jelenleg kivel szállíttat az iPon? Kaptam ma csomag számot sms-ben, de az nincs meg hogy ki hozza. Dhl gls dpd nem talál rá semmit.
-
Jómagam
csendes tag
"a cég saját szervize egy csereigazolást ad ki..."
Nagyobb gyártói szakszervizekben igen (pl.: Samsung) egy hardver alkatrésznél, nem igazán így működik a dolog...
"a gyártó a kereskedőt ezután kártalanítja..."
Igen. Minden kereskedő közvetlenül a gyártóval áll kapcsolatban. (Nem.)
"más hiba jött ki rajta (gondolom a szervizes elqrta)"
Köztudomású, hogy mindig a szervizes qrja el a dolgokat. Ha nem, akkor eleve szériahibás volt vagy a vevő így kapta...
"14 napig tudom tesztelni, és ha ugyanazok a hibák előjönnek megy vissza elállással..."
Akkor lesz öröm. Mivel indokolni nem kell az elállást, Te meg valószínűleg nem jelented be, hogy egyébként szar a termék. A kereskedő így akár jóhiszeműen tovább is adhatja, ha csak nem végez teljes tesztet az elállásban visszavett terméken vagy nem gyanakszik rejtett hibára.
Az elállás intézménye egyébként kipróbálásra van kitalálva. Nem tesztelésre, használatra vagy garanciális ügyintézés megkerülésére. -
ACE-
addikt
válasz
Jómagam #8848 üzenetére
"Az elállás intézménye egyébként kipróbálásra van kitalálva. Nem tesztelésre, használatra vagy garanciális ügyintézés megkerülésére."
És az én leírásomból hol láttad, hogy nem a kipróbálás miatt állok el?
Kipróbálás/tesztelés? Mi a különbség?
Hogyan lehet egy elállási joggal garanciális ügyintézést megkerülni?Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Jómagam
csendes tag
"Kipróbálás/tesztelés? Mi a különbség?"
Igazából elég sok.A saját porszívós ügyedre alkalmazva:
Vettél egy porszívót ami meghibásodott, majd a szervizben visszafizették az árát. Ezután vettél egy másikat, amit 14 napig tesztelhetsz (saját szavaiddal élve). Ha tapasztalod azzal is a már ismert hibát, akkor pedig elállsz a vásárlástól. Ha az elállásnál nem közlöd (indokolnod nem kell), hogy a termék hibás máris megkerülted a garanciát.Tehát nem az történik, hogy egy addig még nem látott terméket akarsz kipróbálni működés közben, hanem egy már ismert terméket használsz abból a célból, hogy működés közben tapasztalod-e ugyanazt a hibát vagy nem. Előbbinél hamar eldönthető, hogy a termék összességében megfelel-e az elvárásodnak vagy sem. Utóbbinál viszont tesztelést végzel (akár 14 napig), mert nem akarsz ismét egy hibás terméket kifogni (szívjon vele a kereskedő vagy a következő vásárló). Ez már használatnak minősül.
NFH - Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?