Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adika4444

    addikt

    válasz palia #48492 üzenetére

    Szia, nekem nincs ilyen modemem, de a tűzfalat próbáltad már kikapcsolni? Valamint az IP-passtrough ott is az, ami EPC3925-ben, mert akkor külön IP-je van annak az ezköznek, amit passtroughba raktál, és ilyenkor azthiszem, hogy a modem ő felé csak sima modemként szolgál. Ja korábbi neteden ment rendesen?

    üdv, adika4444

  • st.stofi

    tag

    válasz palia #48492 üzenetére

    palia: Nekem is hasonló volt a gondom, igaz Cisco 2935 eszközzel, nekem sehogy sem akart összejönni a cégemmel a VPN kapcsolódás (régebbi nem T-s ADSL-lel és mobilnettel is jól ment). Céges rendszergazdával közösen küzdöttünk elég sokat, próbált nekem segíteni, de valami miatt mindig belepiszkolt a T-s router a kódolt adatcsomagba vagy épp a csomag fejlécébe, így rossz lett a csomag aláírása. A megoldás végül is az lett, hogy egy saját router lett beüzemelve, ez kapja meg a publikus IP címet IP PassThrough-n keresztül a T-s Cisco 2935-től, a saját eszköz pedig már jól kezeli a VPN-es forgalmat. Ráadásként a T-s eszköz, bár elvileg QoS képes, gyakorlatilag úgy látszódott, hogy nem igazán törődik ezzel, pl. a 0x10-es ToS flag-gel jelölt csomagok, ami az interaktív forgalmat jelöli és így minden normális QoS eszközben prioritást élvez, a T-s eszközben nem ezt tette, olyan volt, mintha a QoS-t csak papíron tudná, saját eszköz ezt is megoldotta. Próbálj meg esetleg saját router-t használni ha van rá lehetőséged, talán neked is megoldja a VPN-es problémád, simán lehet, hogy a neked adott T-s eszköz sem kezeli jól a VPN forgalmat, gondolom ez olyan kevés előfizetőt érint, hogy ennek alapos letesztelése nem biztos, hogy megtörtént az adott eszköztípusok kiválasztásakor a Telekom-nál.

Új hozzászólás Aktív témák