Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vacs

    veterán

    válasz Kaba #138383 üzenetére

    Hát én besz*rok! :D

    Ma harmadszor is telefonáltam és a harmadik ügyintéző simán beállította a spéci árat, oda is, ahova elvileg nem is lehetne (direkt rákérdeztem, hogy mindkét címre engedi-e), végigvitte a folyamatot, nem dobott neki hibát a rendszer, véglegesítve van.
    Azóta megkaptam a fiókba az új szerződést és ott is az olcsóbb ár szerepel és fel is van tüntetve a Speciális kedvezmény azon a címem is, ahol a többi ügyintéző szerint nem lehetett!
    A telekom fiókba az Áttekintés oldalon is a Speciális árakat látom és közben már a sebességet is átállították! :K

    Tehát a tanulság:
    - első ügyintéző nem tudta megmondani, hogy miért van 2 különböző ár
    - második ügyintéző az egyik címre tudta a kedvezőbb árat, de a másikra nem
    - harmadik ügyintéző már mindkét címre probléma nélkül be tudta állítani a kedvezőbb árat

    Érdemes többször telefonálni!

    Na erre varrjatok gombot ... :))

    [ Szerkesztve ]

    (^)(>.<)(^)

Új hozzászólás Aktív témák