- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz RudiLicenc #136569 üzenetére
Én nem írtam semmit, megtették mások. Amúgy sem új keletű dolog, tavaly is volt hasonló akkor 1-1.5 hétig tartott emlékeim szerint, és ugyan ezzel magyarázták, hogy nem náluk van a gond. Ezt momentán amúgy letojom, oldják meg nem az előfizetők problémája ez.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen