- Milyen program, ami...?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Proxmox VE
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- Windows 11
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riccsiz_h
aktív tag
sziasztok !
Sajnos egy elég komoly problémám a vezetékes szolgáltatással (Budapest, 14. kerület). Itthon mindenki vezetékes telefont használ és azon is keresnek minket nagyon régóta még a Matávos időkből meglévő telefonszámunk van.
- Április 15-én tettem az első hibabejelentést mert nem volt vonal
- Majd onnantól kezdve minden nap (1 hetes megfigyelés alapján) délután 13:00 óra és 14:00 óra között elmegy a vonal és másnap hajnali 0:15 és 1:00 között jön vissza
- Eddig 10-12 hibabejelentést tettem, mindig kaptam egy SMS-t hogy hibát találtunk, javítottuk (mostanra azt hiszem hogy ez hazugság, csak sablon válasz)
- Sajnos mint ma megtudtam hiába mondtam az ügyintézőknek hogy visszatérő hiba és tettem már hibabejelentést, 6-7 új jegyet nyitottak ahelyett hogy a régi folytatták volna
- Erősködtek a Telekomnál hogy az ISDN modem lesz a rossz, mi mondtuk hogy nem valószínű, hisz áramtalanítottuk a lakást is hogy minden újra induljon de semmi. Valamint ők sem érzékeltek hibát a tesztek alatt (sőt a LED-ek is mutatták hogy vonal nincs)
- 3 napja kijöttek és kicserélték a modemet lemértek minden lehetséges hibaforrást és mindent rendben találtak majd utána 2 órán keresztül volt vonal, azóta megint süket 72 órája
- Tettem hibabejelentést tegnapelőtt, tegnap jött az SMS hogy javították a hibát, de vonal nem lett. Tettem tegnap még hibabejelentést, ma jött az SMS hogy javították a hibát. Így ma tettem még egyet és egy panaszjegyet is nyittattam.
- Mindig megígérik hogy egy speciálisan képzett csoportnak adják át a problémát, aki külön a hossztávú hibákkal foglalkoznak
- Eddig 4-5 különböző telefont próbáltunk ki hogy biztosan kizárjuk a készülék hibát.
- Eddig ha hívta valaki bármelyik telefonszámot akkor ki sem csörögtek, most a modem csere óta kicsörög de csak a hívó félnél, és nálunk vonal továbbra sincsMa érdeklődtem az ügyintézőnél hogy:
- Beszélhetnék-e valamit műszaki szakértő kollégával: NEM
- Személyesen be tudok-e menni valahova ha nem oldódik meg: NEM
- Tudok-e bármi egyebet tenni hogy többet/magasabb szinten foglalkozzanak a hibámmal: NEM
- Akkor az a lehetőségem marad hogyha a lassan 2 hónapja húzódó hibát nem tudják megoldani hogy felmondom a szerződés: IGENKicsit mérges vagyok a Telekomra, hisz attól függetlenül hogy nincs vonal szépen küldi a 7-8 ezer Ft-os számlákat, és nem lehet továbbjutni egy szimpla ügyfélszolgálatosnál. Már arra gondolok hogy direkt csinálják mert túl sok ügyfelük van ? Esetleg valaki találkozott hasonlóval ? Mi a teendő ilyenkor ?
[ Szerkesztve ]
Üdv. Riccsiz
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Xbox tulajok OFF topicja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Dark Souls sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen