Új hozzászólás Aktív témák

  • zolda

    tag

    Sziasztok!
    E hónap végén jár le a 2 éves hűségidőm (net+telefon), és gondoltam az online ügyfélszolgálaton hosszabbítok ugyanazokkal a szolgáltatásokkal, amik eddig is voltak. Itt ugye felkínálja, hogy a jelenlegi szolgáltatásaim helyett másikat válasszak, de én a meglévőket (netmánia M + alap telefon) szeretném megtartani további 2 év hűséggel. A kosárba még berakja őket ugyanazon áron, mint mint most fizetek, de innen már nincs tovább... összhavidíjat sem kalkulál (0 Ft) és a hűségidőhöz is a jelenlegi végét írja (nem a + 2 évet). Ha a jelenlegivel nem megegyező (persze drágább) csomagot választok, akkor engedi tovább vinni a megrendelést.
    Felhívtam a 1412-t is, de ott ugyanerre vmi 2-300 Ft-tal magasabb havidíjat kalkuláltak, mint amit a honlap a címem alapján számít.
    Szerintetek mit csinálok rosszul az online felületen, miért nem tudok változatlan csomaggal +2 évet megrendelni? Hogy lehet eltérés a 1412-n kapott és az honlapon írt árak között?
    Köszönöm előre is a segítséget!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák