- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Router gondok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- eBay
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Ma hozta a postás a számlareklamációs levelemet.
Vagyis azt hittem. Kiderült, azzal kapcsolatos, a javított csekk érkezett. Befizetési határidő 2017.01.25 .
Mondjuk ez már rég rendezve, mert csoportos beszedés aktív, és már rég feldolgozásra került a befizetés.
Csak az a furcsa, hogy :
- Nem látják, hogy csoportos beszedés van, x éve nem láttunk csekket?
- Dátum?
- A hivatalos válasz a reklamációra sehol.Kicsit azért aggaszt, mert ha az ember nem figyel, simán benyelhető ez a havi 500 ft. Főleg, ha automatizált minden, és folyamatosan változnak az árak. Követhetetlen a számlájuk, nagyon észnél kell lenni.
havri
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.