- Google Chrome
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- OpenWRT topic
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szokenesz
senior tag
Üdv!
Telekommal előszerződést kötöttünk, valamikor október közepén optikára, akkor a MyT-home felületre fel is került a szerződés másolata, majd most január 20-án új szerződés került fel, amiben nem látok arra utalást, hogy ez előszerződés lenne.
Viszont szerepel benne egy ilyen rész:Jól értelmezem, hogy febr. 19-ig be kellene kötniük az optikát? (Lépcsőházba már hónapok óta be van húzva, igaz azt nem tudom, hogy élő szolgáltatás már megy-e rajta)
Mi történik, ha nem kötik be? Kötbér jár vagy szimplán várnom kell tovább?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.