Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz adika4444 #48465 üzenetére

    A probléma az, hogy a modemhez tartozó CM MAC, és a modemben lévő certificate nem egyezik, ezért a CMTS lerúgja magáról a modemet, ami újra kezdi a regisztrációs folyamatot (ezért tűnik el minden csatorna). Ez leginkább akkor következik be, amikor valaki hackelt modemmel lopni próbálja a szolgáltatást. Mivel a Telekom az egész hálózatán bekapcsolta a BPI+-t, így ezek a modemek képtelenek feljelentkezni a hálózatra.

    Ha a Privacy fül mellett nem azt látod, hogy enabled, akkor eleve nem fog működni soha. Hacsak nem próbálod lopni a szolgáltatást, akkor ügyfélszolgálaton bejelenteni, és 99%-ban eszközcsere lesz a megoldás. Elképesztően kicsi az esélye annak, hogy az eszközöd NVRAM-ja sérült a benne lévő certificate-tel együtt és ezért nem sikerül a regisztráció.

    Dchard

    [ Szerkesztve ]

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák