Új hozzászólás Aktív témák

  • Fernet

    senior tag

    Mivel a telekommal nem jutok dűlőre az ügyben, inkább titeket kérdezlek.

    Az a helyzet, hogy múlt héten visszakértem az analóg vonalamat (VoIP volt eddig). Akkor azt mondta az ügyintéző (1412), hogy a visszaállítás során rövid szolgáltatás kiesés várható és a következő (azaz a mostani) hét elején jön ki a szerelő. Kedden délután le is állt a szolgáltatás, gondoltam akkor hamarosan jönnek, de semmi. Este telefonáltam, akkor már azt mondták, hogy folyamatban van az ügy, 48 órán belül megcsinálják, de ha kérem akkor megsürgetik. Kértem. Tegnap este még mindig semmi, újra hívtam a 1412-őt, az ügyintéző akkor már azt mondta, hogy egy hét az átfutási idő és sajnos nem tudja megsürgetni. Attól félek, ha ma hívom őket már egy hónapot mondanak...

    Valakinek van tapasztalata arról, hogy egy ilyen munka mennyi ideig tart? Mert most se telefon, se internet...

Új hozzászólás Aktív témák