- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
smiti
addikt
Sziasztok!
Sajna ismét itt vagyok. A tavaly dec.28-n kezdődött kálváriám most kezd kicsúcsosodni.
Ugye váltani szerettem volna a meglévő DSL családi csomagról NetMánia M csomagra. Nem egy nagy előrelépés, 15-ről 20Mbitre, de inkább az lett volna a lényeg, hogy közel 2000 Ft.-al csökkent volna a számlám.Többszöri érdeklődés után is folyamatosan azt mondták, hogy menni fog a nagyobb csomag, csak egy kicsit elhúzodik a váltás de minden rendben lesz. Utoljára jan.25.-én beszéltem velük, akkor csak annyi akadálya volt a mutatványnak, hogy nincs szabad port, de nemsokára megoldódik.
Azóta sajnos el is felejtkeztem a dologról, de ma ismét eszembe jutott, így ránéztem a My T-Home-ra és persze még mindig a családi csomag van. Persze gyógyszer elgurul, telefon 1412-re, szokásos 3 perces bejelentkezési procedúra és 10 perc várakozás után bekövetkező beszélgetéssel jön a hideg zuhany. Mondja a kis kedves supportos, hogy nem lehetséges a létesítés! Mindezt azok után, hogy egy hónapja csak hitegetnek. Természetesen egyszer sem kaptam értesítést, hogy nem fog menni a váltás. A My T-Home-ban természetesen még mindig ott van a választható csomagok között.Szerintetek hova forduljak a panaszommal, hogy legyen értelme is, nem szeretnék felesleges köröket futni.
u.i.: Természetesen a szóbeli megrendelést követően a vezetékes telefonra azonnal rátették a 2 év hűségnyilatkozatot, amit az ügyfélszolgálat szerint csak kötbér megfizetése mellett mondhatok fel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- iPhone topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- EAFC 24
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Sorozatok
- További aktív témák...