Új hozzászólás Aktív témák

  • smiti

    addikt

    Sziasztok!

    Sajna ismét itt vagyok. A tavaly dec.28-n kezdődött kálváriám most kezd kicsúcsosodni.
    Ugye váltani szerettem volna a meglévő DSL családi csomagról NetMánia M csomagra. Nem egy nagy előrelépés, 15-ről 20Mbitre, de inkább az lett volna a lényeg, hogy közel 2000 Ft.-al csökkent volna a számlám.

    Többszöri érdeklődés után is folyamatosan azt mondták, hogy menni fog a nagyobb csomag, csak egy kicsit elhúzodik a váltás de minden rendben lesz. Utoljára jan.25.-én beszéltem velük, akkor csak annyi akadálya volt a mutatványnak, hogy nincs szabad port, de nemsokára megoldódik.
    Azóta sajnos el is felejtkeztem a dologról, de ma ismét eszembe jutott, így ránéztem a My T-Home-ra és persze még mindig a családi csomag van. Persze gyógyszer elgurul, telefon 1412-re, szokásos 3 perces bejelentkezési procedúra és 10 perc várakozás után bekövetkező beszélgetéssel jön a hideg zuhany. Mondja a kis kedves supportos, hogy nem lehetséges a létesítés! :W Mindezt azok után, hogy egy hónapja csak hitegetnek. Természetesen egyszer sem kaptam értesítést, hogy nem fog menni a váltás. A My T-Home-ban természetesen még mindig ott van a választható csomagok között.

    Szerintetek hova forduljak a panaszommal, hogy legyen értelme is, nem szeretnék felesleges köröket futni.

    u.i.: Természetesen a szóbeli megrendelést követően a vezetékes telefonra azonnal rátették a 2 év hűségnyilatkozatot, amit az ügyfélszolgálat szerint csak kötbér megfizetése mellett mondhatok fel. :Y

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák