Új hozzászólás Aktív témák

  • diegho

    nagyúr

    Sziasztok!

    10.-én bementem a Telekomba, hogy magenta1-et szeretnék az új lakásomba számhordozással Yetteltől. Múlt héten meg is történt a számhordozás, azt mondták hívni fognak az otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatban. Persze senki nem keresett. Tegnap bementem, újra végigzongoráztuk az egészet és kaptam időpontot, hogy mikor jönnek bekötni. Most hívnak, hogy technikai probléma miatt nem tudják az adott időpontban, de nem is tudnak időpontot adni. Ez ilyenkor mit jelent? Amikor 10.-én bementem direkt kértem, hogy csak akkor mondjon bármit az értékesítő, ha 2 hét alatt megoldják, mert költözni szeretnék, ha nem tudják megoldani nem érdekel. Simán megoldják persze. Van lehetőségem azonnal kilépni és átvinni a számot a Vodafone-hoz? Jövő héten költözök és kellenek az otthoni szolgáltatások, mivel nem tudnak időpontot adni, ezért úgy gondolom, hogy rossz a rendszerük és nem is tudnak oda szolgáltatást adni... ráadásul a Vodafone biztosan tud, az pedig nem túl gyakori erre, hogy mindketten adnak egy lépcsőházba.

Új hozzászólás Aktív témák