Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz Kbali #136581 üzenetére

    Ha egy 30 éves cég nem tud/akar haladni a korral, az szerintem megérdemli a kritikát, mivel szerintem az esetek kb. 95%-ában ezzel versenyhátrányba hozza saját magát.

    Mennyivel komolyabb egy hotmail-es cím mondjuk ugyanabból a korból?
    Ezzel egyetértek, nem csak az ISP-s cím ciki cégek esetén 2022-ben.

    És mi van akkor, ha azóta sincs szüksége saját domainre, saját mailszerverre?
    Ha nincs szüksége emailes elérhetőségre egy cégnek, akkor azt ugyebár eleve nem érinti ez az egész. De azért valljuk be, hogy ez manapság már igencsak ritka, különösen olyan országokban és gazdasági szegmensekben, ahol szabad piaci verseny van.
    Nem kötelező saját mailszerver működtetése saját, céges emailcímekhez, pont arról van itt feljebb szó, hogy léteznek szolgáltatók, akik megoldják a dolgot az ügyfél helyett, díj ellenében.
    Sőt, léteznek VPS-ek is, azon is lehet működtetni saját mailszervert, mindent figyelembe véve még olcsóbban is, mint egy sajátot.
    Viszont saját, tetszőleges végződésű emailcímhez tudtommal mindenképp kelleni fog egy domain, még ha weblapot nem is működtet rajta. De ez kb. a legegyszerűbb és legolcsóbb része az egésznek.
    Szerintem ha egy cégnek manapság kell emailes elérhetőség, akkor vegye a fáradságot hozzá, ha azt akarja, hogy komolyan vegyék. Manapság már annyira egyszerű és olcsó ezt megoldani, hogy ha erre sem képes egy cég, akkor annak én nem akarok az ügyfele lenni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák