Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Pénteken kérdeztem, nem jött rá válasz, de a problémám nem oldódott meg. Arról van szó, hogy a meglévő internet és tévé előfizetésemhez rendeltem egy mobil előfizetést is, a már meglévő tékomos folyószámlámhoz rendelve. Tegnap meg is jött a Sim, aktiválva is lett, majd hamarosan a fiókomban a két otthoni előfizetésem már a magentás díjjal jelent meg. Viszont a mobil előfizetés továbbra is, még most is listaáron szerepel, és megnéztem részletesebben a számláknál, külön folyószámlát is kapott. Biztos vagyok benne, hogy a rendelésnél az otthoni előfizetések folyószámlája volt kiválasztva, hiszen annak a mezőjében virított a felirat, hogy így 30% kedvezményt érhetek el.
    Valami összekuszálódás lehet, mert a net és a tévé már magentás díjjal van a listámban, a mobil listaáron, viszont ott van mellette a magenta által biztosított +4 GB, azaz 8 GB adatmennyiség.
    Normális ez, hogy külön folyószámlára tették a mobilt? Ha igen, kérhetem utólag, hogy vonják össze, ne kelljen két számlával foglalkoznom? Ha normális a két folyószámla, az a magentás kedvezményt nem érinti?

Új hozzászólás Aktív témák