Új hozzászólás Aktív témák
-
szivacs1987
aktív tag
válasz BigBlackDog #41618 üzenetére
Én is megfutottam pont ezt a kört, habár nálam maradt volna a fejegység.
Gondolom neked sem pár forintok lennének a beszerelendő dolgok.
Beszélgettem azzal aki csinálná, de egy dologba biztos lettem, hogy ott nem akarom megcsináltatni.
Nekem kellett elmondanom, hogy hogayn lehet összekötni a fejegységet (nincs preout) az erősítővel. Mikor rákérdeztem, hogy a kiemelőkeretet ők veszik, vagy hozzak, de akkor milyet. Akkor láttam rajta, hogy pörögnek a kerekek az agyában.
Rákérdeztem, hogy az ajtó kongásán csökkenteni kellene, le kelelne kicsit szigetelni. Válasz: "Majd hangosabban hallgatod, és akkor nem hallod a kinti zajt." Ez igaz, de én nem erre gondoltam.
Ennél jobban nem is mentem bele, mert nem láttam értelmét.Amúgy, eldöntöttem, meg fogom csináltatni elsőnek külön erősítő nélkül a hangszórócserét és a szigetelést egy erre szakosodott céggel.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
Sziasztok!
Akkor én is megosztanám veletek a fogyaztási adataimat.
2018 Suzuki Swift GL+ 1.0 Boosterjet K10C
A 6l felettiek azok vagy télen voltak vagy tartós 130km/h klímával (khm, németeknél 150-es tempónál) vagy város(közepes dugó) klímával.
A többi normál körülmények között, átlagnál dinamikusabban vezetve, nyáron klímával.
A fedélzeti szerint 5,5 az átlag.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz vzsryl #42399 üzenetére
Nekem ilyen van.
Nálam a szívó 1.4 után (97Le) érződik az a bizonyos "lórúgás", de legyen inkább "csikórúgás". Én 95%-ban 1800,2000-es fordulat felett használom,, de ekkor is kell kb 1mp, mire a pl a padlógázból gyorsítás lesz, igaz ritkán vagyok ilyenhelyzetben, de akkor erre számítanom kell.
Egyszer kellett nagyobbat előznöm (3*90kg ember + full csomag) így 2-esben 20-ról indultam, és azt vettem észre, hogy hírtelen abbamarad a gyorsítás (igen elértem a tiltást), ekkor egy gyors 3. és ment tovább. A "3hengeres" hangja miatt nem vettem észre (érzékeltem hangra), hogy mekkora a fordulatszám. Amúgy ezalatt semmi "gyengülést" nem tapasztaltam(kivéve tiltásnál).[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki már tapasztalt olyat, hogy a 2018 Swift gl+, glx felszeretltségű autóban(SLDA_Software_1870_May_2019) vagy amiben már a 7"-os kijelzős "rádió" van a telefon (P20 pro) sikeresen párosítva(csak ez az teló van hozzá párosítva) van az autóval (névjegyzék, hívás minden működik). Azonban olyan probléma van(régebben ment, mostanában jött elő, hogy mikor pontosan nem tudom), hogy híváskor(mindegy, hogy hívnak vagy én hívok) a bejövő hang nagyon halk és torz(recseg), mintha valami nagyon kicsi hangszóróból szólna, de a normál hagszórókból jön a hang. Ha telefonról játszanék le bluetoothon zenét, akor sem szól semmi. A telefon érzékeli, hogy kihangosító van mert a telefon nem szól, és hangerő állításkor a bluetooth jel látszik, hogy azon megy ki a hang, de ugyanúgy nem szól a zene az autóban. Újrapárosítást pórbáltam, de semmi.
Kipróbáltam egy Samsung A9-el és egy kínai márkás telefonnal, mindkét esetben ugyanaz volt a tünet.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz BigBlackDog #42723 üzenetére
Nem, csak a fent említett esetekben van gond a hanggal. Minden más esetben tökéletes.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
Sziasztok!
2018 swift gl+
Ugyanúgy lehet downgade-elni (1870->1860.2) az SLDA-t, mint upgradelni? (Fat32-pendrivére másolni, gyújtás, slda bekapcsolás, pendrive bedug, vár)Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz dethroner #43422 üzenetére
Nagyon sok múlik a vezetési stíluson. Nekem(swift kézi váltó 1.0 turbo) a "kicsit sietősebb" és a "normálnál kicsit jobban figyelve a fogyasztásra" vezetési módom között simán van 0.5-7 liter kúton mérve. A full spórolásos 4.4 és nagyon sietős 7.4 nekem ugyanazon a teljesen vegyes útvonalon.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz dethroner #43549 üzenetére
Szia,
2018 swift
Én innen vettem személyesen, és minden tökéletesen működik.
[link]
Én sem akartam rizikózni, hogy amit én rendelek, az nem lesz jó, ezért kértem direkt tőlük a kocsimhoz valót.
Igaz lehet pár ezer forinttal több, de ha szétosztom 4-6 évre, akkor szinte semmi a többihez képest.Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz ncc1701 #43681 üzenetére
Én is kérdeznék 1 dolgot.
(#43677) dethroner általt linkelt képen van egy figyelmeztetés (zölddel kiemeltem).
Mitől robban hatna fel az akksi?
A működő kocsi akksijának saruin a határártéken belüli feszültségek vannak. A bikakábelen csak esni tud a feszültség, szóval tőbb nem lehet a lemerült akksi saruin, mint a működö kocsiban levőn.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz Tigerclaw #44193 üzenetére
Az alulkormányzottság azt jelenti, hogy elfordítod a kormányt, és a kocsi nem kanyarodik annyira, mint ahogy azt a kerek állásából várható lenne (tolja a kocsi elejét).
A túlkormányzottság azt jelenti, hogy elfordítod a kormányt, és a kocsi jobban elfordul, mint ahogy azt a kerekek állásából várható lenne ( a hátsó kerekek kicsúsznak, mint ahogy a driftelés közben szokott).Mind a 2 esetben vagy az első vagy a hátsó kerekek csúsznak meg.
Mind a 2 eset akkor furdul elő, ha a kocsi (gumik) határait átlépve kanyarodunk.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz Kicsirics77 #44298 üzenetére
Nekem is elég volt, hogy csak az 1. állásban volt a kulcs (amikor csak a rádió szól). Nem kellett tovább fordítanom a kulcsot gyújtásig.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
Szia,
Ezt találtam: [youtube video]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz haxxika #45815 üzenetére
Szia,
Arra figyelj, hogy az első hangszóróknál nézd meg, hogy milyen mély fér el, mert én is vettem még annó bele, és kicsit meg kellett kalapálnom a keresztbe menő fémet a hangszóró mögött, hogy beférjen.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz ncc1701 #45902 üzenetére
Szia,
Ez egy Baleno 1.0 boosterjet fékpadi mérése. Ránézésre, kb jónak is mondható.
Látszik rajta, hogy olyan 1600-as fordulat körül már van 140NM. Az 1.2-esnek 120NM van 4400-as fordulatnál.
Ami hátrány az a kb. 0,8-1mp-es turbólyuk.
Én általában 1800-as fordulat fölött használom, átlagos gyorsításoknál, olyan 3000-3500-as fordulatig forgatva.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz 2ozzmexy #46015 üzenetére
Nem szükséges, hozzá akkora számítás. Olyan táblázat kell ami azt mondja, hogy pl akkor mutasson a mutató 50% üzemanyagszintet, ha az üzemenyagtankból jövő jel pl 65%-és 68% között van. Egy egyszerű 1% pontosságú szám kiírásához elegendő 100 soros táblázat (emiatt meg teljesen felesleges a lebegőpontos számolás, egy 0-100-as skálán a 2 tizedes pontosság bőven elegendő). Ennél kissebb felbontás szükségtelen. És minden egyes üzemanyagszint frissítéskor átlagosan 50-szer kell megnéznie, hogy melyik sorhoz tartozik a táblázatban.
Amúgy én már akkor tankolok, mikor 3 kockáról lemegy 2-re (télen 4-ről 3-ra, mert ki tudja mikor ragadok bent egy dugóban,hóban órákra). Teljesen mindegynek tartom, hogy mikor fizetek a tankolásért. Amúgy nem érdemes nagyon kevés üzemanyaggal járni, mert a benzinszivattyú könyebben felkapja a koszt (szűrő hamarabb tömődik el).
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz gyenesmartin #47287 üzenetére
A Mega-s az becsomagolt, így lehet a mérete majdnem a fele. Én azt szedném le és csomagolnám ki.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz gyenesmartin #47289 üzenetére
[https://prohardver.hu/tema/suzuki_a_mi_autonk/hsz_46301-46350.html#msg46313]
A (#46313) blakey hozzászólástól kezd el olvasgatni.
Összefoglalva: FAT32-re formázott SD kártyára/pendrive-ra (kapásból a gyökérbe, nem mappába) fel kell másolni a letöltött/kicsomagolt fileoka. Én úgy szoktam, hogy kucs betétel előtt bedugom a pendrive-ot vagy az SD kártyát, és minden mást kihúzok belőle, majd beteszem a kucsot és egyet kapcsolok rajta (amikor már bekapcsol a rádió, de még nincs gyújtáson). Sokan elindítják az autót és úgy járatják, míg nem végez a frissítéssel. A frissítés ideje 15-50 perc. Ment erről diskurzus a fórumon, hogy járó motorral vagy az én általam választott módszerrel csinálják. Keress rá.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz SyMbioTe #47293 üzenetére
Igen, az probléma.
(#47297) 2ozzmexy
Nekem volt ilyen probléma azt hiszem a 1860-al. Nekem úgy működött újra, hogy leállítottam az autót, kivettem a kulcsot, vártam 15 percet és újból jó lett. Valamenyi ideig a fejegység csak ilyen készenlti módba mehet el a kocsi leállítása, kulcs kivétele után(ugye ekkor pillanat alatt elindul, ha újra bekapcsoljuk).Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz Szilágyi84 #47718 üzenetére
Szia,
Nekem az 1.0 Bossterjet-tel ("hibrid" nélküli) 5,4 es átlagom van MOL EVO100+ benzinnel 24.000 km alatt egyáltalán nem spórolós vezetéssel.
40% országút, 40%város, 20% autópálya[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #48656 üzenetére
2018 Swift GL+: érintőképernyős cucc játszik USB/SD-ről MP3-at
másikat nem tudomGigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
Nekem kb 2 hónapja volt jobb első defektem (életem első defektje a közel 600.000 km alatt). Valami kiszúrta a futófelületet. Nem lehetett nagy lyuk, mert 2,1 bárig fel tudta pumpálni a gyári kompresszor, és vagy 3-4 perc alatt engedett le 1,4 bárra.
Éjjel korom sötétben közepesen eső esőben nem lett volna kedvem keresgélni, hol is van a lyuk és a kukaccal betömni. Mankókerékre való csere meg megvolt 2-3 perc alatt (hála a több évi - 3 autó évi 2 alkalommali 4 kerékcsere - tapasztalatnak ) egyedül.
külön köszönet:
a vízálló telefonomnak
a vagy 30-40 autónak aki elment mellettem (elakadásjelző, és a sárga 3szög is kint volt)
és annak az egy nőnek aki megállt megkérdezni, hogy tud e segíteni
Persze lehet mondani, hogy úgyis kicseréltem pár perc alatt, de ezt ők nem tudhatták.
Én ha valami ilyet látok mindig megállok megkérdezni, hogy tudok e segíteni.Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy létezik valami olyan szivacs szerűségű anyag, amivel az első ülések alatti szellőzőnyílás eltömhető, és később újra megnyitható.
Azért kellene, mert van egy erősítő a vezető ülés alatt, és a szellőzőnyílás pont rá nyomja a forró levegőt.
A lábra irányított légbefúvást szeretm a legjobban fűtéskor.Előre is köszönöm a segítséget.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz tboldi #51867 üzenetére
Igaz, kókány munka, de egy hosszú csavarhúzót keresztülütsz rajta, és így a csavarhúzóval meg tudod indítani. Vagy fogsz egy nagy csőfogót, és azza indítod meg. Nem gond ha összeroppan, úgyis cserélve lesz.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz AMD Power #52774 üzenetére
Nem teljesen ilyen egyszerű..
Konyhanyelven: úgy képzeld el, hogy a klíma lehűt egy "radiátort" (4 fok környékére), és ezen keresztül fújja a ventillátor a levegőt, és így hűl le. Ha elég gyorsan fújja a ventillátor a levegőt, akkor a hideg radiátoron a levegő hamar átmegy, és nincs ideje annyira lehűlni. Így számít a levegő sebessége, és a hűtendő levegő hőmérséklete is, hogy milyen hideg levegőt kapunk. Pl.: azonos levegő fújási sebbességen a 35 fokos levegő pl 18 fokra, a 20 fokos levegőt meg pl 15fokra tud lehűlni azalatt az idő alatt míg átmegy a hideg "radiátoron".Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz csaba1203 #52780 üzenetére
Nem.
Van egy optimlális levegő sebesség amivel a legtöbb meleget/hideget be lehet fújni a kocsiba. Ez függhet a külső levegő hőmérsééklettől, a "radiátor" hőátadó felületétől, a beállított levegő hőmérsékletétől (ahova tekertük, állítottuk a levegő hőmérsékletét).
pl
ha kint 35 fok van és kezdetben a kocsi fel van forrósodva nagyon (de már a légbefúvó rendszer visszahűlt a pár perc klímázástól)
- leglassabb ventivel a befújt levegő hőmérséklete pl 17 fok
- a leggyorsabb ventivel a levegő hőmérséklete pl 22 fok
ekkor hiába fúj lassabban 17 fokos levegőt, de összességében a gyorsabban befújt sokkal több 22 fokos levegő hamarabb lehűti a belső levegőt.Nekem pl a 2018-as swiftemben (manuális klíma) ha kint 30+ fok van és csak leglassabban megy a venti, akkro a klíma kompresszor 10-20mp-ként ki be kapcsol, mert a radiátort lehűti 2 fokra (ekkor lekapcsol a klíma kompresszor, hogy a radiátor ne kezdjen el jegesedni), majd mikor visszamelegszik, kb 11-fokra(pontosan nem tudom), akkor a klímakomresszor újra bekapcsol. Ha eggyel gyorsabban fújatom a levegőt, akkor sokkal ritkábban kapcsol ki a klímakomresszor, mert lassabban tudja visszíhűteni 2 fokra a radiátort.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz csaba1203 #52783 üzenetére
Eddig még szerencsére nem kellett semmit sem javítani. 1. alkalommal én is visszamentem a szervízbe, hogy gyengének éreztem a klímát, de rádugták gépre és mutatták, hogy a klíma "radiátor" (ami hideg) az végig eléggé hideg, hogy kell. Arra jutottunk ott, hogy csak alulméretezték ezt a "radiátort" egy kicsit, így kevésbé tudja lehűteni a befújt levegőt, és ezért tűnik gyengének a klíma.
Ha gyengének érzed, akkor nézess rá szervízben.Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz tomi5244 #52954 üzenetére
Igen volt 6 sebességes automatával. Max nyomaték 170Nm helyett csak 160Nm volt. Csak a GLX felszereltséghez volt.
Itt vannak, hogy milyen kivitelű 2017-es swiftek voltak. Az alsó az 1.0BJ automata.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
válasz JamesFinn #53720 üzenetére
Nekem 2018 1.0 BJ swiftem van.
Téli garnitúrának én is 15"-os acélfelnit rendeltem egy független cégtől. Én mondtam, hogy mire kell, ők rendelték meg. 1-nek ET45-öt rendeltek, fel is gumizták, és fel is tették, de pont érintőn volt a féknyereggel (elől), ekkor néztek jobban utána és rendelték meg az ET40-est. Azzal semmi gond nem volt.Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
szivacs1987
aktív tag
Nekem is 1.0 BJ van csak GL+ swiftben és imádom. De ha sok ovijárat van és nem akar száguldozni, akkor én is inkább az 1.2-t mondanám. A turbónak nem tesz jót a sok rövid táv. Az 1.0 BJ 1800-as fordulat alatt halott. Ez városban a sok jobbos kanyarnál kellmetlen lehet, mert ha nem akarsz 1-esben kanyarodni, akkor 2-esben a fordulat olyan 1300 körül van, ahonnan nincs ereje "kilőni" és csak remeg a 3 henger miatt. Azonban ha szeret előzgetni, akkor az 1.0 BJ jobb. Éppen ma volt olyan, hogy kellett egy nagyobbat előznöm, 80-nál vissza 3-ba és közel 130-ig csak megy és megy, mint a meszes. Kár, hogy csak sprortban volt kapható az 1.4 BJ
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen