Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balpeter04

    aktív tag

    válasz AL #56035 üzenetére

    Köszi a tippet, fel is hívtam a Sony Központi szalont, az alábbiakról tájékoztattak:

    Az eMAG hivatalos magyarországi forgalmazó partnere a SONY-nak, így az alapból vállalt jótállás gyártói garanciát jelent, vagyis az eMAG-nál kell lejelenteni, ha valami probléma van a készülékkel, de ők nagy eséllyel rögtön továbbítanak majd a SONY szervizhálózat felé.

    Mivel hivatalos forgalmazó, ezért köthető extra SONY garancia ezekre a készülékekre, viszont azt mondták, hogy november-december hónapokban biztosan nem fognak ezzel foglalkozni, mert nincs rá idejük - január, február környékén szívesen fogadják az ilyen jellegű garancia bővítéseket.

    Fontos, hogy a vásárlástól számított 360 napon belül van lehetőség extra garancia vásárlására valamelyik SONY partnernél - érdemes erre figyelni, nehogy valaki az 5 nap híján "1 év" miatt csússzon ki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák