- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Windows 11
- Mozilla Firefox
- Adobe Photoshop
- Adobe Illustrator kérdések
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Synology routerek
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bargain
tag
válasz Senior60 #57758 üzenetére
Ennek csak reset-léskor van jelentősége szvsz. A Sony support oldalán javasolják hangproblémák esetén ezt az eljárást:
Clear cache & reset.
Clear cache and clear data on your Android TV device.
Perform a power reset on the TV and audio system:Turn off the TV and the audio system.
Disconnect the power cords (mains lead) and the HDMI cable from both the TV and audio system.
Leave it disconnected for about a minute.Reconnect the HDMI cable to the HDMI IN (ARC or eARC) input of the TV and the HDMI OUT (ARC or eARC) of the audio system.
Connect the power cords of both the TV and audio system, and turn on both devices.
Turn on the TV first, then turn on the audio system.Cukor az élet, csak tudni kell szopogatni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen