- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
►►►ÖSSZEFOGLALÓ◄◄◄
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezdő
senior tag
Hi!
Ezzel a kártyával lehet valamit kezdeni?
Galaxy S4-ben fosta magát össze, adatmentő programmal visszaállítottam róla pár dolgot majd Windows-ban gyorsformáztam FAT32-re.Utána dobta ezt a teszt:
Error reading file 'E:\1.h2w', offset 0xb700000.
(Adathiba (CRC) Code 23)
Warning: Only 7583 of 7584 MByte tested.
Writing speed: 7.57 MByte/s
Reading speed: 12.9 MByte/s
H2testw v1.4Kingston 8GB Class4
-
kezdő
senior tag
Ebay-nek van külön topicja ott tuti segítenek.
Amúgy itt van az idevonatkozó rész:
http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html"Open a case" és szépen leírod a panaszodat. Kréd vissza a teljes vételárat és határozottan zárkózz el a termék visszaküldésétől, nyugodtan hivatkozz arra, hogy szándékosan be akart csapni, nehogy már neked kelljen állni a postaköltséget.
Félnek a negatív értékeléstől mint a tűztől, vissza fogja adni a pénzed.
Ha mégsem, akkor az Ebay úgyis a javadra fog dönteni, hisz szándékos becsapsáról van szó. -
kezdő
senior tag
Na ahogy ígértem itt az "élménybeszámoló" a Kingston garanciáról: (Kingston 8GB microSD Class4)
Július 24-én e-mailben jeleztem a meghibásodást a Kingston európai garancia részlegénél a eureturns@kingston.eu
címen angolul.Július 25-én jött is a magyar nyelvű válasz, bekérték az adataimat, a kártya adatait és az eset leírását.
Egyéb elfoglaltságok miatt erre csak augusztus 2-án (szombaton) reagáltam. A vásárlás helyét és idejét nem tudtam megmondani, lévén egy sok éves kártyáról van szó, nem emlékeztem rá.
Augusztus 4-én (hétfő) jött az újabb válasz, köszönik az adatokat, kérnének 1-1 fotót a kártya két oldaláról.
Augusztus 4-én ezt el is küldtem.
Augusztus 5-én jött a levél, hogy elfogadták a garanciális igényemet, amint tudják postázzák az új kártyát.
Augusztus 6-án újabb mail, feladták Angliában a csomagomat.
Augusztus 11-én megérkezett az új kártya Magyarországra egy kis faluba.
Azt hiszem ezt nevezzük ügyfélközpontú hozzáállásnak!
Az üggyel kapcsolatban semmilyen költségem nem merült fel, mindent el tudtam intézni a gép elől.
Engem meggyőzött a Kingston mint márka. -
kezdő
senior tag
válasz Anonymus23 #560 üzenetére
A Kingston élettartam garanciájára jó példa az általam nemrég ismertetett eset.
Addig cserélik a terméket amíg van belőle raktárkészletük.
Az én esetemben egy majd 10 éves kártyát cseréltek kekeckedés nélkül.Persze az lenne az igazán jó ajánlólevél, ha sose lenne szükség a garanciára, de ilyen csak a mesékben van, minden tönkremegy előbb utóbb.
Rám mély benyomást tett a Kingston garanciához kapcsolódó hozzáállása.
Ha hasonló áron azonos paraméterrel rendelkező termékek közül kéne választanom és az egyik Kingston lenne, akkor gondolkodás nélkül azt választanám.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...