- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
►►►ÖSSZEFOGLALÓ◄◄◄
Új hozzászólás Aktív témák
-
sonar
addikt
-
kezdő
senior tag
Na ahogy ígértem itt az "élménybeszámoló" a Kingston garanciáról: (Kingston 8GB microSD Class4)
Július 24-én e-mailben jeleztem a meghibásodást a Kingston európai garancia részlegénél a eureturns@kingston.eu
címen angolul.Július 25-én jött is a magyar nyelvű válasz, bekérték az adataimat, a kártya adatait és az eset leírását.
Egyéb elfoglaltságok miatt erre csak augusztus 2-án (szombaton) reagáltam. A vásárlás helyét és idejét nem tudtam megmondani, lévén egy sok éves kártyáról van szó, nem emlékeztem rá.
Augusztus 4-én (hétfő) jött az újabb válasz, köszönik az adatokat, kérnének 1-1 fotót a kártya két oldaláról.
Augusztus 4-én ezt el is küldtem.
Augusztus 5-én jött a levél, hogy elfogadták a garanciális igényemet, amint tudják postázzák az új kártyát.
Augusztus 6-án újabb mail, feladták Angliában a csomagomat.
Augusztus 11-én megérkezett az új kártya Magyarországra egy kis faluba.
Azt hiszem ezt nevezzük ügyfélközpontú hozzáállásnak!
Az üggyel kapcsolatban semmilyen költségem nem merült fel, mindent el tudtam intézni a gép elől.
Engem meggyőzött a Kingston mint márka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...