Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sonar

    addikt

    válasz kezdő #525 üzenetére

    Én adnék neki egy full formázást és utána check flash progival is megnézném

    Ha akkor is hibát dob akkor meg kell pörgetni a fejed fölött és érintő irányba elengedni.

    [ Szerkesztve ]

    A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

  • kezdő

    senior tag

    válasz kezdő #525 üzenetére

    Na ahogy ígértem itt az "élménybeszámoló" a Kingston garanciáról: (Kingston 8GB microSD Class4)

    Július 24-én e-mailben jeleztem a meghibásodást a Kingston európai garancia részlegénél a eureturns@kingston.eu
    címen angolul.

    Július 25-én jött is a magyar nyelvű válasz, bekérték az adataimat, a kártya adatait és az eset leírását.

    Egyéb elfoglaltságok miatt erre csak augusztus 2-án (szombaton) reagáltam. A vásárlás helyét és idejét nem tudtam megmondani, lévén egy sok éves kártyáról van szó, nem emlékeztem rá.

    Augusztus 4-én (hétfő) jött az újabb válasz, köszönik az adatokat, kérnének 1-1 fotót a kártya két oldaláról.

    Augusztus 4-én ezt el is küldtem.

    Augusztus 5-én jött a levél, hogy elfogadták a garanciális igényemet, amint tudják postázzák az új kártyát.

    Augusztus 6-án újabb mail, feladták Angliában a csomagomat.

    Augusztus 11-én megérkezett az új kártya Magyarországra egy kis faluba.

    Azt hiszem ezt nevezzük ügyfélközpontú hozzáállásnak!
    Az üggyel kapcsolatban semmilyen költségem nem merült fel, mindent el tudtam intézni a gép elől.
    Engem meggyőzött a Kingston mint márka. :R

Új hozzászólás Aktív témák