Új hozzászólás Aktív témák

  • #94529552

    törölt tag

    válasz coolrob #68373 üzenetére

    Aqua bolti garit ad, de szerintem vannak törvények, amik kötelezik a gyártót. Itt van egy példa, a másik topicból:

    Na elkészült a javítás.
    Én is egy webshop boltban vettem ,de nem számít. Az LG Hungary az EU-s törvények miatt kénytelen benyelni
    a javítását olyan készülékeknek is ami nem náluk lett vásárolva!!!!
    Felhívod ,kapsz időpontot és kijönnek , helyszínen megjavítják .Csak legyen számlád !
    Szóval ennyi :))

    Másik dolog az egy év jótállás, regisztrálj be és kapsz még egy évet. Vicces! Ha elfelejted, megúszta a gyár a második évre a felelősségvállalást? Nem értem ezt a hozzállását a gyárnak. Szlovákiában, és általában Európában két év garanciát vállalnak tudomásom szerint. Kit érdekel hogy ki honnan hozta a tévét? Nem ő gyártotta? Hivatalos magyar üzletből, Samsung gyártmány, és az EU-ból származik. Még a Samsung is rajtunk spórolna.
    Senki ne hagyja magát lerázni, ha elromlana a tévéje!

    Szintén másik topicból:
    Megjött a válasz :) :
    Levelem:
    Tisztelt Ügyfélszolgálat! Garancia ügyében érdeklődnék Önöktől, hogy abban az esetben, ha nem kaptam garancia jegyet, akkor is érvényes e az LG által biztosított 2 éves garancia. Én az oldalukon beregelt készülékemet az Aqua Optima kft-től vásároltam, de ők bolti garanciát vállalnak így csak a számlát és a saját garancia levelüket küldték el. Hálisten most nincs szükség a készülék javításra, de több fórumon is felvetődött ez a kérdés és jó volna tudni, hogy fordulhatnék e Önökhöz segítségért baj esetén, garanciális javítás céljából. Válaszukat előre is köszönöm!
    Válasz:
    Tárgy: LG garancia érvényessége Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste. Mivel Ön európai Únión belül vásárolta a készüléket, így szükség esetén a bolttól kapott szálmlával már hozzánk is fordulhat garanciális segítségért. Ehhez azonban mindenképpen fontos a számla megléte. A televíziókészülékére ugyanúgy érvényes a 2 év garancia.
    Tehát, jól gondoltuk és nem is hiába engedte beregelni az LG oldala a TV-t. Tehát a 24 hónap gari nekünk is ugyanúgy jár és akkor ki is jönnek megjavítani a készüléket ha muszáj.

    Már több ilyen levélváltást is láttam, lassan hihető lesz ez a fajta pozitív szemléletváltás a vevők felé. Tehát itt lenne az ideje, hogy a Samsung is lépjen.

Új hozzászólás Aktív témák