Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tamasgal

    senior tag

    válasz futor #7679 üzenetére

    Bocsi futor, természetesen új hozzászolás akart ez lenni :R

    Polus Center Samsung bolt/szerviz egy vicc!

    Tegnap voltam bent asszonynak venni egy Ace2 gyári bör tokot, szerintem kamut kaptam 4,000-ért, ugyan abban a zacsiban adták mint bármelyik putri gsm boltban, még rá is kérdeztem, hogy tuti gyári e (oh persze volt a válasz) na majd pár héten belül kiderül mennyire esik szét. A számla adás is nehezen ment (gondolom így nem zsebre ment a lé).

    De amiért írok az mégsem ez! (ezt intéztetem a Samsunggal)

    Gondoltam kicseréltetem a kijelzőmet mert enyhén de jól láthatóan látszik a status bar bizonyos színek esetén. Szerintetek kicserélték??? Persze, hogy nem. Hivjak szerviz futárt (lusta volt felálni és 2 perc alatt kicserélni a kijelzőt amiért a fizetését kapja). Inkább keresett egy olyan szint amin kevésbé látszik a jelenség és úgy mutogatta a kollégájának, így hamar iagazolták maguknak, hogy a csere felesleges.

    Persze írok a Samsungnak is, hogy teljesen feleslegesen ne tartsa fent azt a boltot, ráadásul ha ott van az ilyen hozzáállás rosszabb mintha ott sem lenne.

    (közben utána néztem, a Samu nem közvetlenül tartja fenn a boltot hanem A1-Info Kft-n keresztül. (írok nekik is) :)

    Egyszóval kerüljétek el a helyet!!!!

    Ha a boltból olvasná bárki a méltatlankodó levelemet és nem tetszik neki, vagy azt gondolja, hogy valótlanságot állitok keressen meg!

    Gál Tamás
    0670-371-20-94

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák