Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz Dany007 #17 üzenetére

    "Egy rakás oldalon látom kiírva hogy külön figyelmeztetnek arra, hogy a futár jelenlétében bontsam ki a csomagot és ellenőrizzem, mert csak jegyzőkönyv ellenében fogadnak el ilyesfajta reklamációt."

    Igen, ez a része tiszta. Ami ellen viszont ódzkodik a futár az ez:

    „Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!”

    Konkrétan nem hajlandó addig ideadni a csomagot amíg ki nem fizetem, és pont leszarja mint határoz vagy ígér meg a weboldal.
    Következő alkalommal vissza is küldetem az egészet úgy ahogy van.

    Sőt, a tapasztalatom az, hogy legtöbbje arra is magasról tesz, hogy egyáltalán értesítsen szállításkor. Volt hogy a 75e ft értékű csomagomat odaadta a szomszédnak, az hívott fel hogy jött nekem cucc, a dhl-es futár sem előtte sem utána nem szólt hogy le lett adva a csomag.
    Valamint többször is megesett már, hogy figyelmen kívül hagyják a megjegyzésrovatot, holott mindig beleírom kiemelten, hogy hívjon fel mielőtt jön mert a munkarendem hektikus és vagy nem otthon vagyok, vagy nem kell feleslegesen autóznia +50km-t, hanem menet közben át tudom venni máshol. Általában akkor hívnak mikor ott áll a ház előtt. De volt amelyik konkrétan azt mondta nem jön ki, autókázzak be és vegyem át a városban. Anyád. Én fizetlek, idejössz.

    [ Szerkesztve ]

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák