Új hozzászólás Aktív témák
-
szmore84
tag
Karácsonykor rendeltem tőlük egy fúrógépet. Saját dobozában küldték körbepántozva. Sajnos sérült volt a doboz, csak az idő szűke miatt vettem át a csomagot. Ezt meg is írtam nekik ugy kb 1,5 hónapja. Azóta se jött a megkeresésemre semmi válasz. Nálam ezzel eljátszották a kártyájukat. Soha többet eMag.
-
Grawens
senior tag
Pont a témába vág!
-
Myers
senior tag
Mit értünk sértetlen csomagolás alatt? Ha a dobozon lévő barna ragasztószalagot szétvágom (mert hogy másként nem lehet kivenni), az még sértetlennek számít?
A csomagban lévő fóliázott HDMI kábelt kibontom, azaz a fóliát szétvágom, akkor mi van?
Kire fogják rásózni a nálam közel1 hónapja porosodó, majd visszaküldött TV-t? Persze a TV 5 nap alatt is porosodik, a 30 nap részükről dicséretes.
http://www.muszaj.hu/
-
Taybore
aktív tag
Kedves olvasóink! Fizetett hirdetésünket olvasták (X)
Amúgy tök jó, hogy visszaküldheted, (ha egyáltalán vissza is fizetik), de másik oldalról nézve meg simán vehetsz tőlük olyan cuccot, amit más (akár többen is) már használtak 1-2-3 hétig, csak visszaküldték, neked meg eladták. Háááát..... -
Dany007
veterán
Na jó, de azt írják mindenhol hogy átvétel előtt ellenőrizzem a csomagolást hogy nem-e sérült...
Namármost ha kinyitsz egy csomagot egy dobozt stb.. akkor nyilvánvalóan felsérted a csomagolást.
Lásd az előző HDMI kábeles példa. Azt hogy adják el újra? Újra vákumfóliázzák?Épp az vetődik fel bennem, hogy ilyenkor mi lesz a visszáruval? Komolyan valaki megvenne egy 2-300k-s tévét úgy hogy azt nem ő bontja ki először? Hát nem tudom...
Másrészt meg eléggé vissza lehet élni ezzel... Megveszek egy 150 centis 3D tévét... Tévézek rajta 15-20 napig aztán visszaküldöm. Pár nap múlva meg rendelek egy másikat és így tovább.
Úgy olvastam sokan azért ezt ki is használják.Én mondjuk még csak egyetlen egyszer éltem az elállási joggal, mert az esetek nagyrészében igen hosszas kiválasztási procedúra előzi meg 1-1 rendelésemet. Akkor a saját hibámból elnéztem egy típusszámot. Amit mondjuk az elmeroggyant típusmegnevezések világában nem csodálok.
Szóval jó dolog ez, de nem tudom elképzelni hogy működik a háttér.Szerk.:
Egyébként vegyük egy random műszaki terméknek a dobozát. Legyen VGA kártya vagy Mobiltelefon. Mindegyiknek a saját doboza a saját gyári ragasztójával van lezárva. Azt mindenképpen fel kell vágni ahhoz, hogy ki tudd bontani a dobozt. Ergo már ott és akkor sérül a gyári csomagolás.
Persze vissza lehet ragasztani akármivel... de akkor az meg már nem gyári és én speciel ilyet nem is vennék át.[ Szerkesztve ]
-
blash
tag
Vajon mennyibe kerülhet visszaküldeni egy tv-t? Kb. olyan marketingfogás ez, mint hogy német bringagyártók, webshopok is vállalnak 30 napos visszaküldési garanciát, például a Canyon. Azzal érvelnek, hogy ha nem tetszene vagy meggondoltad magad, akkor csak elég visszaküldened, majd miután átnézték, hogy mennyire lett használva stb., visszaadják az árát vagy az árának egy részét.
Bár más kérdés, hogy közel sem 38 euro lenne a visszaküldés, vásárláskor ennyit számolnak fel a bringaszállításért. Mikor hajtóművet kellett küldtem Németországba, az a postával majdnem 7 ezerbe került, pedig nem volt annyira nehéz és nagy a csomag.
Dany007: normális helyeken az ilyesmit már olcsóbban veheted meg. Az előző bringagyártónál maradva: a kevésbé lezúzott dolgokra 25-50 eurót kedvezményt adnak, míg ami jobban volt használva, arra többet: https://www.canyon.com/en/outlet/
[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
Inkább azt oldanák meg, hogy a bankkártyás fizetés normálisan működjön náluk.
Múltkor akartam tőlük pár cuccot rendelni, de nem bírtam dátumot választani a bankkártya lejáratához
Totál idióták.Végül MM-ből rendeltem, igaz kemény 1 ezressel drágábbra jött ki a végösszed, de működött a bankkártyás fizetés, és a rendeléstől számított második nap délelőtt, már meg is hozta a futár a cuccot.
Én kérek elnézést!
-
lory256
csendes tag
Ami aru visszakerul azt ahogy tudom ujracsomagolva olcsobban adjak el(gondolom Romaniaban mert ott van "resigilat" resze az uzletnek, es ott learazva, a hibajat korrektul leirva(hogy felbontott csomagolas, vagy nagyon enyhe karcok vannak rajta, vagy hianyzik valamije) s annak fuggvenyeben vannak az arak(10-20 stb. szazalek engedmeny), persze ugyanannyi garanciaval mint az uj termek(2 ev). En vittem vissza roman emag uzletbe es penzt visszaadtak s annyi volt, persze csomagolas fel volt bontva de az normalis, a lenyeg hogy ne legyen osszetorve a doboz, vagy ne legyen hianyos a csomagolas, bar ugy is vsiszaszoktak venni, csak akkor nem teljes aron)
-
alevan
őstag
Lásd az előző HDMI kábeles példa. Azt hogy adják el újra? Újra vákumfóliázzák?
Amúgy igen. Amikor visszaküldöd, ellenôrzik sérülés miatt, és minden új csomagolást kap.
Ha a terméken hiba van (ütés, karc, stb) akkor (legalábbis Romániában) eladják jókora kedvezménnyel használt kategóriában.
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
ablack
senior tag
Én visszaküldtem garanciába hozzájuk a telefonomat, erre 26 nap múlva küldtek e-mailt hogy a csomag megérkezett a szervízbe. Most várom hogy megjavítsák.
[ Szerkesztve ]
-
pigster
senior tag
Jujj de gusztustalan hirdetés. Nem is adta hozzá senki a nevét. Remélem, előbb-utóbb erre is lesz adblock.
FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
redwhite78
aktív tag
Román cég, esetleges bukaresti garancia ügyintézéssel. Persze óccsók...első ránézésre.
never go full retard
-
zseko
veterán
A vásárlóknak emellett a „Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!” szolgáltatás keretében lehetőségük van fizetés előtt felbontani a futár által kézbesített csomagot, hogy megbizonyosodjanak róla, valóban a megfelelő terméket kapták-e meg.
Szépen hangzik. NEM működik. A futár addig nem hajlandó átadni a csomagot amíg ki nem fizetem. Ha kifizettem onnantól kezdve leszarja mi van a csomaggal, vagy meg se várja hogy ki legyen bontva rögtön húz is tovább, vagy széttárja a kezét hogy így jártál, sorry te bajod. Mit csináljak, verjem meg? Ne vegyem át a csomagot? Jelentsem fel?
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Avicularia
veterán
Itt pld. az egyik nagy áruházláncnál aminek Malmöben akkora áruháza van mint otthon egy nagyobb Tesco rendszeresen ki vannak rakva azok az áruk, amit visszavettek. Általában -10% áron teszik ki az új árához képest, miután átnézték, hogy minden megvan hozzá. Vannak simán 600-700K-s laptopok is kirakva, azokból is 10% jön le. Gondolom van aki megveszi őket.
Egyébként én is éltem már ezzel a lehetőséggel, hogy kérdés nélkül visszavesznek majdnem mindent. Vettem a hálószobába egy 40es sony tv-t 3000 koronáért itt. Aztán egy hét múlva volt akció egy másik láncnál és 2500-ért volt 42-es panasonic. Na akkor visszavittem és visszaadták a pénzt.
Egyébként a törvény ugyanaz itt is mint otthon, 14 napig visszaveszik a boltok a cuccot, ha rendelted. De egy csomó cég ad 14-30-45 nap nyitott vásárlást saját kútfőből, amíg visszaküldheted a cuccot kérdés nélkül és visszaadják a pénzt. Én általában ezekben a boltokban vásárolok, mert néha kicsit drágább, de megéri a tudat, hogyha nem tetszik akkor is szó nélkül visszavihetem.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Ez egyébként egy érdekes probléma. Nálam volt már mindkettő.
Amikor nagyobb értékben rendeltem pl félkonfigot, akkor mondtam neki hogy várja meg. Elvégre egy nagy barna kartondobozban volt minden. Megvárta amíg kibontottam, megnéztem minden megvan-e amit rendeltem, azt csá. Kb 1,5 perc volt az egész. Tehát abszolút nem nagy dologról van szó.A másik meg, hogy mit tud csinálni a futár? Jegyzőkönyvet vesz fel az esetleges sérült / félreküldött csomagról.
Ez a bizonyíték arra, hogy nem te okoztad a kárt / nem hazudsz stb...Egy rakás oldalon látom kiírva hogy külön figyelmeztetnek arra, hogy a futár jelenlétében bontsam ki a csomagot és ellenőrizzem, mert csak jegyzőkönyv ellenében fogadnak el ilyesfajta reklamációt. Pl sérült csomagolás.
Most legutóbb pl a Merlinhardvernél volt ilyen, de a PCX-nél is kivan írva nagy piros betűkkel.És nem igazán értem miért olyan nagy probléma ez? Tehát nyilván a két cég szerződést köt erről és megállapodik a feltételekben. Ami nyilván a plusz szolgáltatásért (tehát hogy a futár igenis várja meg a csomag ellenőrzését) a futárcég magasabb fuvardíjat fog kérni. Tehát nem tudom hol a gond?
Mert ha én azt kérem - nagy céges megrendelőként, aki mondjuk éves szinten jelentős összeget hagy ott a futárcégnél -, hogy a futár minden női ügyfelet egy szál vörös rózsával köszöntsön és én ezért hajlandó vagyok megfizetni akár 10x-es árat és ebben meg is egyezek a céggel, akkor az a cég ezt fogja csinálni. Úgy ossza be az alkalmazottja és az adott nap idejét hogy ez beleférjen. Ha kell plusz kocsit új embert állít sorba ha kellően megfizetem.
"Nekünk" is - a cég ahol dolgozom - vannak olyan beszállítóink akiknél kiemelt partnerek vagyunk top 5-ös országos forgalommal és ők is kb azt csinálják amit kérek. (pl én szabom meg meddig érhet ide a csomag és ha nem ér ide addig akkor nem veszem át, majd csak másnap)
-
zseko
veterán
"Egy rakás oldalon látom kiírva hogy külön figyelmeztetnek arra, hogy a futár jelenlétében bontsam ki a csomagot és ellenőrizzem, mert csak jegyzőkönyv ellenében fogadnak el ilyesfajta reklamációt."
Igen, ez a része tiszta. Ami ellen viszont ódzkodik a futár az ez:
„Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!”
Konkrétan nem hajlandó addig ideadni a csomagot amíg ki nem fizetem, és pont leszarja mint határoz vagy ígér meg a weboldal.
Következő alkalommal vissza is küldetem az egészet úgy ahogy van.Sőt, a tapasztalatom az, hogy legtöbbje arra is magasról tesz, hogy egyáltalán értesítsen szállításkor. Volt hogy a 75e ft értékű csomagomat odaadta a szomszédnak, az hívott fel hogy jött nekem cucc, a dhl-es futár sem előtte sem utána nem szólt hogy le lett adva a csomag.
Valamint többször is megesett már, hogy figyelmen kívül hagyják a megjegyzésrovatot, holott mindig beleírom kiemelten, hogy hívjon fel mielőtt jön mert a munkarendem hektikus és vagy nem otthon vagyok, vagy nem kell feleslegesen autóznia +50km-t, hanem menet közben át tudom venni máshol. Általában akkor hívnak mikor ott áll a ház előtt. De volt amelyik konkrétan azt mondta nem jön ki, autókázzak be és vegyem át a városban. Anyád. Én fizetlek, idejössz.[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Dany007
veterán
Bizony vannak durva dolgok. És nem is értem mért nem tesznek ellene a nagyobb futárcégek.
Engem ezzel a telefonos dologgal tudnak az őrületbe kergetni.
Pár hete is volt egy sürgős rendelésünk. Ami persze nem jött meg a beígért időre... aztán kiderült, hogy a futár nem találta a céget, illetve hiába csöngetett, nem jött senki azon a címen.
De hát b...ameg, ott az a nyamvadt telefonszám. Mi a fenének adom meg? Mindenhol kötelező jelleggel meg kell adni egy telefonszámot amin elérhető az ember. De minek ha ilyen esetben meg ba...nak felhívni?
Utána mondták, ez asszem gls-nél volt, hogy nekik nem kötelező felhívni az ügyfelet! Hát okés b..meg de ha nem találja a címet vagy nem tudja kézbesíteni akkor hívja már fel!De ez szerintem embere válogatja. Tegnap kaptam egy csomagot valami Flex o akármi futárcégtől és jé, képes volt felhívni előtte 5-10 perccel. Hogy jön és hogy ottvagyok-e meg minden.
Szóval továbbra se értem ha az egyik cég megtudja csinálni, hogy felhív akkor a másik mért nem? Ki kéne rúgni az ilyen embereket és lehet megoldódna pár probléma.
De egyébként valóban, manapság - az elmúlt 1-2 évben - egyre több helyen tapasztalom azt, hogy még visszaigazoló e-mail se jön, hogy pontosan melyik nap is jön a futár! Érted? Ez a durva...
Megrendelem a cuccot, aztán 2-3 nap múlva egyszer csak jön és ott van. És kész. Én meg legyek ugrásra készen bármikor. És ha épp otthon vagyok vagy a munkahelyemen?
Az a minimum lenne, hogy legalább a szállítás előtt 1 nappal jelezzék, hogy hékás holnap megyek. -
GeryFlash
veterán
Nem tudom, engem azzal lehet az őrületbe kergetni, hogy a visszaigazoló email-en írják, hogy a futár holnap reggel 10 és este 6 között jön. Hogyrohadnálmeg
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
PistiSan
addikt
válasz GeryFlash #20 üzenetére
Nekem volt már olyan is, hogy jött az email hogy sikeres kézbesítés!
A webshopp is azt jelezte hogy átadták a csomagot, és utána másnap jött a futár!Ja, és persze első napra küldték a kézbesítést, papíron minden meg is volt, csak a csomag nem volt nálam.
Ez más ismerőssel is megtörtént, vidékiek vagyunk!Szerencsére most megint van egy pickpack pont, ahová tudok rendelni a közelben, így csak a nagyobb dolgokhoz kell futár, bár ismerősöm vett már át úgy ott is csomagot, hogy dobálták össze vissza a csomagokat, szólt nekik hogy nem kéne, mert lehet törékeny, de még az eladó volt felháborodva, hogy miért kell neki ezzel is foglalkoznia, szerintem itt én elkértem volna a vásárlók könyvét. (persze ha éppen nem rohanok)
(#18) zseko
Pont ezért szoktam utánvétellel venni a dolgokat, úgy nem adják oda másnak ha pénz is kell érte! -
Stanlee
őstag
Nekem regebben a DPD-vel voltak erdekes eseteim. A legdurvabb az volt, amikor felvetet kertunk, az igert felveteli nap utan 2 nappal sem volt sehol a futar. Amikor rakerdeztunk a futarnal, hogy miert nem jottek ki, azt mondta az elso napon nem volt arrafele dolguk es igy nem jottek, mert tul sokat kellett volna "feleslegesen" autozniuk, a masik nap meg ujonc volt, es az meg nem tudta, hogy hol van a felveteli cim, igy szerencsenkre az utvonalra megint o lett beosztva aki tudja, hol a felveteli hely, es most felveszi a csomagunkat. Az kvra nem erdekelte, hogy laborba kuldtunk volna mintat, ami a 2 nap alatt szarra ment a tarolas miatt. Persze a DPD rendszereb az volt felveve, hogy csomag nem volt felvetelre kesz allapotban.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
shteer
titán
Aki ettol a hazug-csalo sunyi bandatol rendel barmit is, meg is erdemli a vele jaro szopast.
..szerintem jónak tűnik
-
kengyel
nagyúr
Nem mernék tőlük, rendelni semmit !
[ Szerkesztve ]
kengyel
-
Zsigi72
aktív tag
Érdemes elolvasni ezeket a véleményeket.
-
Tepke
csendes tag
Egy jó részük biztos valós.
Én most Karácsonyra rendeltem egy laptopot tőlük, ajándékba a páromnak, de mivel nem tetszett neki, visszaküldtem. December 29-én vitte el a futár, na azóta várom a pénzem, immár 40 napja. Hívtam is őket, írtam már vagy 3-4 emailt, legutoljára belengettem az NFH-t és a GVH-t is (persze nem mintha tehetnének bármit egy román céggel szemben..), de SEMMI. És nem 2 Ft-ról van szó.
Soha többet eMAG.
Mi több, soha többet nem vásárolok nem Magyarországon bejegyzett cégtől.A természet igazságos: aki vak az jobban hall, aki süket az jobban lát, akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.
-
agyarka
aktív tag
A visszavitt termék kezelése egy az eMAG-nál könnyebben utolérhető multi cégnél: :
http://mno.hu/panaszfal/virus-a-media-marktban-1271476[ Szerkesztve ]
-
gascala
újonc
eMAG.hu - Online mindig könnyebb! ne máááá, felejtős, persze lehet szerencséd, nekem nem volt.
Vettem egy telefont, meg is kaptam, minden rendben volt
online kellette intézni mindent futár hozta a megadott címre. A telefon elromlott, futár jött elvitte
2 hét mulva visszahozta. A szervizelés így egy kicsit aggasztó, főleg mert a készülékemet össze-vissza karcolták. A futárral visszaküldtem, én nem kértem rá karcokat , és jeleztem az emagnak ha ilyen a szerviz nem kérem a készüléket,
adják vissza a vételárat. Se kép se hang azóta.Csak hörcsögtápot vennék tőlük, az nem tud elromlani
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Gitáros topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Spórolós topik
- HBO Max & OD topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...