Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz DFB #62 üzenetére

    Értem mi a gondod. A szerviz balf*szkodása amit leírtál valóban tarthatatlan, de már itt is a 2-3. alkalomnál az asztalra kellett volna csapni és nem hagyni a szarakodásukat.

    Persze ez attól még a cég hibája, de tényleg kár általánosítani, mert mondom: mások mással meg épp a Samsungnál ügyintéznek flottul szerviz esetén. (Én még elkerültem szerencsére, de hasonló balfaszkodással voltam már Braun, Philips, stb... szervizekben, szóval nem újdonság és nem csak a Samsungnál van ilyen.)

    A garancia hosszával viszont tényleg egyszerű a helyzet. Az MM-ben csak tudod, hogy mennyi garral vetted a TV-t. Ha 1 évvel akkor nem tudsz mit csinálni. Ha 3 évvel árulták és a Samsungtól csak 1 évet kapsz, mondván, hogy nem hosszabbítják meg a forgalmazás miatt akkor az MM-on kell leverni. Ennyire egyszerű.
    Ha meg nem kérdezted meg előre akkor... :(

    szerk: Samsung HDD-ből nekem 1db volt bades 5-6db-ból. WD-ből kb. 2-3 rosszat fogtam ki eddig hasonló mennyiségből, Seagate-ből csak 2-3db-om volt, de az mind szétment. Ráadásul nem úgy volt bad-es, mint az előbb említettek. Pl.a Samsungon 3-4 év után lett 13db sector és azóta úajbb 2 éve így működik.
    A Seagate-ek 1 év alatt tönkrementek több 100 bad sectorral és kuka lett belőlük vagy csere.

    (Kuka úgy lett, hogy még garis volt, de megszűnt a bolt. A gyári Seagate gari meg úgy kezdődik, hogy lefutott a saját ellenőrző programukkal egy 11 órás long teszt, miután kiírta a 900db bad-re, hogy "excellent condition".
    A windows install kb. 30mp alatt futott kék halálra. Ennyit a Seagate-ről pl. :) )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák