Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz Vasy09 #1671 üzenetére

    Azért az ügyintézők tudnak érdekes dolgokat mondani. Valszeg a kiscsajnak fogalma sem volt arról, hogy ez a telefon vízálló és nem "hagyományos" telefon. Elő kell ásni a szerződést, de a legegyszerűbb állásfoglalást kérni a Sonytól.

    A sony weboldala - érthető módon - eléggé homályosan fogalmaz: http://support.sonymobile.com/hu/xperiaz3compact/dm/water-and-dust-resistance/

    Nem vagyok jogász, de a leírtak alapján abszolút a szerviz hatásköre lesz eldönteni, hogy mi történt, azt meg neked kell bizonyítanod (hogyan?), hogy rendeltetésszerűen használtad-e vagy sem. Konklúzió: én nem vinném víz alá a telefont, mert a szerviznek biztosan az lesz az érdeke, hogy pénzt húzzon le rólam vélt vagy valós okok alapján.

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák