Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #19 üzenetére

    Mindenki kiadott már shader fordítót, de a driver hagyományos értelemben MEGSZŰNIK!!!!!!!!! Eltűnik a kernel driver, volt és nincs, /dev/null. Minden, ami eddig a kernel driverben volt, ami vezérelte a GPU-n a hazárdokat, a memóriát, az állapotokat, stb-stb-t el fog tűnni. A fejlesztőnek a feladata, hogy minden architektúrára külön megírja ezeket direkten az alkalmazásba, mert nincs már kernel driver. Még trükközni sem lehet, mert a DX12-ben csak és kizárólag maga az alkalmazás kap képet arról, hogy mi van a VRAM-ban. Egy külső folyamat egy csomó 0-t és 1-est lát, és fogalma sincs arról, hogy mely memóriacímen mi van. Ezért low-level az API, mert gyakorlatilag nem több a driver egy shader fordítónál, minden más az alkalmazás reszortja.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák