-
IT café
Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dancsuri
veterán
-
dancsuri
veterán
válasz kazanka #17017 üzenetére
és miért nem ajánlja fel? egyébként Magyarból ez a legutolsó: [N910CXXU1BOC3]
költekezz, hogy más is költekezhessen!
-
kali
legenda
válasz kazanka #17054 üzenetére
ezzel csak az a gond, hogy a szolgáltatós problémával a gyártó nem tud mit kezdeni, illetve ez fordítva is igaz, így előtte azt kell kideríteni, hogy melyik a hiba forrása, nem pedig látatlanban támadni csak az egyiket.
volt itt nem egy olyan ember, aki szidta a gyártót, a telefont és bizonyos firmware verziót, hogy eldobálja a hálózatot, meg nem jól vált a különböző hálózati módok között, aztán amikor a fővárosba vagy hálózat tekintetében jobb területre utazott és ott nem jelentkezett a probléma, akkor derült ki, hogy bizony szolgáltatós a probléma, de csak különböző helyeken, ahol lakik és leginkább mozog, de nem mindenhol.
ilyen esetekben nem szép dolog azonnal a gyártót támadni és a telefon hibájára hivatkozni, mert a gyártó/szerviz joggal fogja mondani, hogy a telefonnal semmi probléma.
aki annyira sem hajlandó, hogy megpróbáljon kizárni néhány hibalehetőséget, amikhez nem kell nagy szaktudás és komoly erőfeszítés, hanem a drága telefonra hivatkozva azonnal a gyártót támadja, az valóban vehetne inkább valamilyen nagyon buta telefont, ami csak és kizárólag a legalapabb hálózati módot kezeli, úgy boldog lesz a tulajdonos is, mert nem lesz hálózati problémája, illetve a gyártó/szerviz és a szolgáltató is...
egyszerűbb leszűkíteni a hibát csak az egyik félre - amennyire csak lehetséges -, és az alapján kész tények elé állítani, hogy ne mutogathasson a másik félre, mindenkinek jobb és gyorsabb lesz így, a legfontosabb az, hogy a készülék tulajdonosának is, ami nem mellékes, legalábbis szerintem.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz kazanka #17056 üzenetére
azt szoktam javasolni, hogy bármilyen nem kompetens - akár hölgy tulajdonos - kérjen meg inkább egy hozzáértő rokont, ismerőst, kollégát...stb., hogy segítsen neki leszűkíteni a hibalehetőséget, mert így időt és energiát takaríthat meg, illetve elkerülheti azt, hogy egy ideig nincs nála a telefont, pedig lehet, hogy szolgáltatós problémáról van szó és feleslegesen vizsgálgatja a gyártói szerviz, vagy épp fordítva.
arról nem is beszélve, hogy már a lepasszolás lehetősége is kizárható azzal, ha megfelelően leszűkítve a hibalehetőség, mert akkor a gyártói szerviznek okkal lehet - jegyzőkönyvbe - mondani, miszerint több sim kártyával és eltérő helyeken/cellákban is adott a probléma, amely sim kártyával és ahol más készülékekkel nem, tehát biztosan a készülékkel van szoftveres vagy hardveres probléma, kezdjenek vele valamit!
fordítva is igaz ez, a szolgáltató irányába, ha csak bizonyos helyeken, vagy csak egy sim kártyával, illetve bármilyen más, a szolgáltatóra vonatkozó okból adódik a hiba.
nem okoskodásból vagy kötekedésből írom, hanem segíteni próbálok, mert tapasztalatból tudom, hogy mennyire felgyorsítható és leegyszerűsíthető egy probléma megoldása, ha nem tud olyan egyszerűen egymásra mutogatni a gyártó(i szerviz) és a szolgáltató.
egyik fél sem erőlteti meg magát túlzottan, ha nincsenek kész tények elé állítva, a gyártói szerviz letesztelni egy sim kártyával - nem azzal, amivel a készülék tulajdonosa használja, hiszen azt nem kérik, ahhoz alapesetben semmi közük -, adott helyen, nem tapasztalja hibát és visszaadja a készüléket, hogy azzal nincs gond, jobban nem mennek bele csak úgy a dolgokba elsőre.
a szolgáltató cseréli a sim kártyát - ez a legegyszerűbb nekik -, ha bármilyen szolgáltatós problémára utaló panasz van, akár többször is cseréli, de mélyebben nem nagyon akar belemenni a hibalehetőségek felkutatásába, ha nincs rákényszerítve.[ Szerkesztve ]
-
Szpisti
addikt
válasz kazanka #17058 üzenetére
Volt itt a fórumon valaki aki hasonló hiba miatt (nem emlékszem, lehet, hogy pont ugyanez) a T-nél is és a Samsungnál is panaszt tett, (vagy bejelentette, nem tudom) és mind a ketten egymásra mutogattak... Tehát valszeg felesleges lenne, de én még megvárom a következő Update-et, és ha marad a gond, akkor jelentem be hibára... De szerencsére 4G/LTE módban nincs gond, így használható a teló... Azért furcsa, hogy nem egyedi hibáról van szó, hanem tömegesről, ezért gondolom, hogy szoftveres a probléma...
De kíváncsian várom, ha valaki ilyen hiba miatt downgrade-el KitKat-ra, elműlik-e a gond... -
Rottweiler89
aktív tag
válasz kazanka #17105 üzenetére
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kazanka #17118 üzenetére
Nem jó ez semmire sem...Megmutatja, hogy mennyire erős benne a hardver. Kb ennyi...
Mutatja - jelen esetben a note4-nél - az 50-55K közötti értékeket. A párom xarjára majd 20 ezerrel többet (S6 edge) 70-73K körül dobál, mégis mind a kettőnél néha olyan durva mikrolaggok vannak, hogy ilyen csúcskészülékeknél egyszerűen szánalmas, hogy egyáltalán manapság ilyesmi még mindig előfordul.
Iphone-non miért tudják megcsinálni. hogy majdnem mindig olyan, mint a vaj a rendszer? Néha az is meg megröccen, pl ha bezárom a kamera szoftver-t, de csak ritkán fordul elő.
Persze, aki antutu pontszámokra veri, annak mindegy, hogy a rendszer akadozik, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz kazanka #17353 üzenetére
Ritka, de van. Gsm bolti, és így a gari.......
De van ilyen, és hivatalosan független igen, semmi ebay-es kód, vagy hasonló.Minden telóm független volt.
Én direkt ilyent kerestem anno.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
-
leslien
nagyúr
válasz kazanka #17409 üzenetére
na akkor személyes tapasztalat: nekem most van egy vadi új G3 32 gb os ( partnero gsm,nem reklám!) és voltam vele Lg szervizben és minden további nélkül javítják...
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
pepetech
őstag
válasz kazanka #17409 üzenetére
Asus-nál ilyen egyszerű. Vannegy weboldaluk ahol RMA számot lehet igényelni. És akár hol is vetted a telefont a weboldal látja, hogy a készülék pontosan meddig garanciális még. Se számla se garanciapapír csak a telefont kell odaadni a futárnak aki az RMA igénylés után megérkezik. Igaz ez csak Asusra igaz máshol nem találkoztam ilyennel.
Apple MacBook AIR M2, Apple iPhone 14 Pro, Apple Watch Series 5 Nike GPS, Huawei Freebuds Pro
-
apaszka
veterán
válasz kazanka #17426 üzenetére
Van ,és 2 őt is tudok mondani Fehérváron.
Legalább is nekem csak jó a tapasztalatom velük.
Aztán van kikről tudom,hogy zsiványok,és nem jó,nem ajánlott vásárolni náluk.
De nem lehet általánosítani.Már az s3 amnál is gond nélkül javította a prémium kijövős szerviz.Pedig ugye gsm es volt!
Görög volt de rendesen kitöltött gari füzet,és számla volt hozzá!
Ja és a feléért vettem mint a szolgáltatónál lehetett volna feltöltősen.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
norbi93
senior tag
válasz kazanka #17432 üzenetére
Bocsi hogy ott nem válaszoltam még, most kerültem gép elé. Az első note4-nek nyomhatatlan volt a hangerő lefele gombja, a másodiknak pedig beszart az autofocusa, rángatta az egész optikát, nem tudtam rendes képet csinálni vele. A harmadikkal minden rendben van eddig, bár most átpattintottam a sim kártyát az alphába, itt még 4.4.4-en van a rendszer, gyorsabbnak érzem a notenál.
[ Szerkesztve ]
-
pepetech
őstag
válasz kazanka #17589 üzenetére
Mivel a függetlenítésen kívül nem változott semmi akkor a gariztatáskor fel sem tünik senkinek. Illetve amikor másoknál előfordult olyan hogy házhoz jövős szervíz után független lett akkor is ugrik a gari? Na ügye, hogy nem. A másik ennél a telefonnál annyi köze van a telekomnak a gariztatáskor,hogy semmi mivel a samsung jön házhoz. Egyébként imei alapján függetlenül szóval samu tudja és látja miről van szó. Hiszen csak ő tudja imei alapján kiadni egyedi kódot ami csak ezt a telefont függetlenít.
[ Szerkesztve ]
Apple MacBook AIR M2, Apple iPhone 14 Pro, Apple Watch Series 5 Nike GPS, Huawei Freebuds Pro
-
blu79
addikt
válasz kazanka #17632 üzenetére
szia, hát elég érdekes hogy nálad 0 van a headset-nél, mert az enyémet még nem kellett cseréltetni, a T-ből lett kihozva újonnan , még a gyári android van rajta, és soha nem használtam a headset-et és mégis 7-et ír.
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
blu79
addikt
válasz kazanka #17636 üzenetére
- ez új mert már leellenőriztem hogy refurb. -e, de nem mert Original-t ír , kali már egyszer írta hogy ugye gyártás közben tesztelik és az miatt ír 7-et
- te leellenőrizted hogy refurb.-e? lehet hogy a tied az és ki van törölve minden belőle?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
blu79
addikt
válasz kazanka #17639 üzenetére
[link] ahogy megnyitod a phone infót appot, legfelül ahol irja hogy Phone Info mellette balt oldal van 3 vonal azt megnyomod és ott van hogy Refurbishment Check
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
félisten
-
Janeway7
csendes tag
válasz kazanka #17648 üzenetére
A frissítések alapból össze tudják keverni a dolgokat, ennek nem feltétlenül van köze ahhoz h original v refurbished a telefon. Az enyém original, szerelőt életében nem látott (kopp-kopp-kopp), mégis: azóta, h frissítettem lollira, a gyári számológép alkalmazás rendszeresen összeomlik. Semmi más baja nincs. Sőt kitkat alatt még ilyen gond se volt.
[ Szerkesztve ]