Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    válasz Bad Pritt #32 üzenetére

    A Bioshock-ban az volt a gond a várossal, hogy a civilek szó szerint egyik pillanatról a másikra eltűntek. A játék nagy része úgy néz ki, hogy üres utcákon megyünk végig.

  • gabber01

    addikt

    válasz Bad Pritt #32 üzenetére

    Igen, a technikai korlátok miatt. De azok ellenére is, azóta sem sikerült senkinek olyan feelinget varázsolnia. Valahogy mégis meg volt az illúzió, hogy mindenkinek meg van a helye, hogy csinálnak valamit, hogy egy egy frakció tényleg egy frakció, vagy hogy egy falu tényleg egy falu. Ezt vhogy semminek nem sikerült azóta überelnie.

    És ha már Risen 3. Ez ahhoz képest egy vicc. Városokról szó sincs, de még egy normális frakcióról sem. A gothic-okban mindennek lelke volt, kész egész volt, de még a Risen 1 is százszor jobb volt ilyen téren (is), pl. a "Mage camp" önmagában jobban össze volt rakva, mint az összes fostos frakció a 3. részben. Vagy térjünk vissza a Gothic 2-höz. A város nem hogy egyedül több karakterrel bírt, mint sztem a Risen 2 és 3 együtt véve, de városon belül is több különálló terület volt, összefüggő történettel! 12 évvel ezelőtt!!! Nem csak abból állt, mint itt egy egy tábor, hogy nesztek bazzeg, itt van két épület aszt csá.

    Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

  • #08052480

    törölt tag

    válasz Bad Pritt #32 üzenetére

    Igen, igen, Levine mester vizioja atjott mint mindig - csakhogy en nem errol beszelek. A varos teljesen statikus, az emberek nem csinalnak semmit, arra varnak, hogy odamenj hozzajuk es elmormogjak a sajat kis par mondatos monologjukat majd nezzek tovabb a semmit. A tengerparti jelenetnel pl ugy ereztem beszelo hullak kozott szambazok. Azt meg erosen ketlem, hogy ez 'by design' lenne igy, az elozotes anyagokban valami egeszen maskepp festett az egesz. Remlik egy jatekmenet, ahol a fohos sajat dontese alapjan megszakitott egy publikus kivegzest amire a kornyezete teljesen hiteles modon reagalt. Ez a resz a vegelegesbol persze kimaradt, de van egy hasonlo jelenet, ahol meg csak arra sincs lehetoseged, hogy kilodd oket a fogsagbol. A szimpla varosnezes, 'szababadon' barangolas pedig teljesen ala van rendelve a narrativanak. Ha kozelben vagy beindul a szkript, vegigmegy majd ha visszatersz mar csak szobrokat talalsz. Olyan mint egy film, vegletekig megrendezett, te csak megfigyelokent vagy jelen - tokeletes ellentete egy elo, lelegzo varosnak.
    A Gothicos reszhez meg gabber01 kollega nagyszeruen megfogalmazta helyettem,amit akartam :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák