Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    Na, kérem szépen, eddig tartott a gyári ESC... Ma egyszer csak forrósodni kezdett, szaga lett, aztán úgy startolt, hogy a "bootolás" hangjélzéseinek ütemében pörgette a kerekeket, és hátrafelé alig akar menni. Bíztam benne, hogy kitart még pár hetet, hogy kicsit megszokjam a járgányt, mielőtt brushlessre váltok, de ház ez van, rendeltem egy szokásos, olcsó EZRUN szettet 60A-s szabályzóval és 8,5T-s motorral. Nem akartam megvenni a 35A + 9T szettet, mert a nagyobb csak pár ezressel volt drágább és úgy néztem, a 35A-s EZRUN vezérlőnek a 9T márnagyon a vége. Nyilván teljes gázon kicsi leszek még ehhez a motorhoz, de feljolytom majd a távirányítón a max gázt. Ez vajon extra terhelésnek teszi majd ki a szabályzót? Csak, hogy teljes legyen az átalakulás, rendeltem egy Hitec koppintás papírpn fém fogaskereket szervót is valami nevetséges áron. Mondjuk, ha a felét tudja annak, ami rá van írva (13 kg és 0,16 sec), akkor is lényegesen jobb a gyárinál.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák