- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- SkyShowtime
- Facebook és Messenger
- Debian GNU/Linux
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Na, kérem szépen, eddig tartott a gyári ESC... Ma egyszer csak forrósodni kezdett, szaga lett, aztán úgy startolt, hogy a "bootolás" hangjélzéseinek ütemében pörgette a kerekeket, és hátrafelé alig akar menni. Bíztam benne, hogy kitart még pár hetet, hogy kicsit megszokjam a járgányt, mielőtt brushlessre váltok, de ház ez van, rendeltem egy szokásos, olcsó EZRUN szettet 60A-s szabályzóval és 8,5T-s motorral. Nem akartam megvenni a 35A + 9T szettet, mert a nagyobb csak pár ezressel volt drágább és úgy néztem, a 35A-s EZRUN vezérlőnek a 9T márnagyon a vége. Nyilván teljes gázon kicsi leszek még ehhez a motorhoz, de feljolytom majd a távirányítón a max gázt. Ez vajon extra terhelésnek teszi majd ki a szabályzót? Csak, hogy teljes legyen az átalakulás, rendeltem egy Hitec koppintás papírpn fém fogaskereket szervót is valami nevetséges áron. Mondjuk, ha a felét tudja annak, ami rá van írva (13 kg és 0,16 sec), akkor is lényegesen jobb a gyárinál.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen