Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz tom956ster #7 üzenetére

    Az én szemszögemből nézve egy a lényege az irományodnak: ha okosan és ügyesen terelgeted. Ha így teszek, most lényegesen alacsonyabbak lennének az alkatrészköltségek. Mindig akkor jött a baj, amikor elgurult a sofőr gyógyszere, és egy fa/villanyoszlop/útpadka elkapás leteszi a komolyabb autókat is, saját tapasztalat. Illetve nézd meg, az energiaellátás és szerszám közel 40k-s költsége amolyan kötelező beszálló az RC ágazatba. Illetve rendes RC-shez illően szakajtónyi pótalkatrészem van most már. Ami eddig kínlódott, abból legalább 1-2 tartalékot tartok, tuning első lengőkarokat még nem tettem fel, mert odafigyelek most már jobban a vezetésre, illetve van még egy pót műanyag. Nyilván jobban jártam volna egy csúszókuplungos modellel, de valahogy az 1:10-es Buggy kategória nagyon kihalt, LRP-t nem akartam, az 1:8-at meg elsőre túl komolyank véltem. Persze, most, hogy tetszik a dolog, lazán lehet a vége egy használt 1:8-as váz betápolva occó kínai alkatrászekkel :) persze, elsősorban egy civilizáltabb terepet kellene kerítenem...

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • kerekfej

    addikt

    válasz tom956ster #7 üzenetére

    Mi a bajod a HSP-vel? Aki kezdő vagy nincs sok pénze, kezdésnek bőven jó, mert olcsó és dögivel van hozzá relatív olcsón alkatrész és más típusokkal is kompatibilis valamennyire. Valaki csak hobby szinten iker-ókor szabadidejében lenne kedve, szeretne játszani egyet, nekik megfelelő választás lehet egy ilyen 35 ezer forintos típus (60 ezer HSP Nitro). Alapmotorral nincsenek annyira igénybe véve az alkatrészek, biztonságos körülmények között használva nem drága a fenntartása. Valamekkora élményt ez is tud adni a legtöbb embernek - hidd el!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák