- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Rendszergazda topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Synology NAS
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Mert lusta disznó vagyok A belső égésűt állítani kell, tankolni kell, célszerű hajtás után lekezelni, ha felborul lefullad, ha nem húzod neki a gázt akkor is lefullad, zajos, büdös. Kétségtelen, hogy magas szinten sokkal igazi autósabban viselkedik, de kezdéskor szerintem sokakat eltántoríthat a pepecselés, ezért érdemes elektromossal kezdeni, ahol csak a töltéssel kell szívni. Aztán, ha az ember tényleg komolyan gondolja, akkor úgyis elmegy találkozókra, versenyekre, és akkor vagy elkapja a benzingőz vagy nem. Engem asszem nem fog.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Szerintem nem egy szerencsés pálya van a videón. Ahol én voltam, ott sokkal nagyobb mozgástere volt az állogató emberkéknek és maga a pálya is messze jobban biztosítva volt. Ha egy 1:8-as arányú 3-4 kilós autót valakit eltalál 50-60 km/h-val annak szinte biztos törni fog valamije, de az autón karcolás sem nagyon esik. Ezekkel 10 métereset lehet ugorni és még ha tízes bukfenccel érkezik le, akkor sem feltétlenül törik rajta bármi.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Persze, nem is azt mondom, hogy százezer volt egy felszerelés, hanem hogy százezrekkel jött ki egyetlen "garázs". Én csak mosolyogtam, hogy egy-egy jobb távirányító vagy motor kontroller kétszer annyiba kerül, mint az én egész autóm Azt viszont érdekes volt látni, hogy az iszonyatos esések ellenére alig törött valami. Gondolom, ez nem csak a masszív felépítésnek, hanem a pálya korrekt kivitelének is köszönhető volt. Nyilván a százzal parkolóban rongyolásnak előbb-utóbb törés a vége, de nekem nem igazán az a célom, ezek a menjünk ezerrel egyenesen videók nem hatnak meg, inkább a fűnyírás, porkavarás meg ugrálás érdekel.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Szerintem ott lehet jobb a benzines/nitrós aztó, hogy annál jobban lehet gázfröccsel és elvétellel korrigálni, mint az elektromosnál. Persze, ez már csak csúcsszinten jön ki, gyorsulásban meg nem igazán lehet megfogni egy csúcs BL szettet.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Na, voltam kinn szlalomozni, olyan 3 mérette raktam egymástól a bójákat kezdésnek, 8-9 darabot. Párszor azért sikerült hibátlanul és szép tempóban végigmenni rajtuk, bár ahogy gyorsul a járgány, úgy lesz egyre alulkormányozottabb, tolja magát kifelé. Tán a szervó is túl lassú/gyenge, amikor kezd merülni az akku, akkor már határozottan. Meg a pilóta sem százas még, különösen akkor nem ment a dolog, amikor a bójasorra merőlegesen álltam. Gyakorolni kell még a távolságérzetet, de alakul ez! Egyelőre még így csiszolom magam, és amikor már megy rendesen a szlalom, akkor elkezdek állítgatni a futóművön, aztán úgy 2-3 hét múlva jön az anti-roll bar. Addigra kb. befutnak a komolyabb akkuk is.
Apropo anti-roll ba. Nincs valakinek ismerőse, akinem van LRP S10 Blastja? Annak a roll barja elvileg jó az én autómra is, csak ki kellene derítenem, hogy milyen hosszú, és kb. mekkora szögben hajlik, mert lehet éppen pár milliméter hiányzik majd a rögzítéshez. Meg a Maverick Strada inkább HPI semmint LRP koppintás, bár ez a két hárombetűs cég is lehet, hogy ugyanazon forrásból dolgozik.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Na, most jöttem meg a szlalomozásból, behajtottak a szúnyogok. Ha a bóják vonalába álltam, akkor már elég korrektül ment, olyan háromnegyed gázon is meg tudtam csinálni egy elég tempós tiszta oda-vissza kört 10 bójával, amik kb. 30 méteren vannak szétrakva. Ha viszont olyan 10-15 mérette állok a sor tengelyétől, akkor látványosan rosszabbul megy, végén egyáltalán nem érzem a távolságot. Még a héten járogatok szorgalmasan legalább napi egyszer úgy 40 percre (annyit mennek az akkujaim), aztán jövő héten felkeményítem és leültetem a futóművet. Kíváncsi vagyok tényleg segít-e - illene neki. Most legpuhábbon van, szerintem már egy csepp olaj sincs a csillapítókban, szóval kifejezetten nem aszfalton szlalomozásra való, de így is nagyon élvezem.
Utánaolvastam kicsit, és kiderült, hogy ezek a lengéscsillapítók is ugyanúgy eresztenek mint az Atomhoz valók, erősen gondolkodom, hogy amikor veszek olajat beléjük akkor egyből befektetek alu Himoto csillapítókba, amiknek 4640-ért láttam párját magyar boltban, szóval hamar kézhez is kapnám őket.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Ja, még annyi, hogy holnap jön a blog következő bejegyzése a Strada XB- EVO-ról.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- Autószerelők, autószerelés
- Politika
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Magyar Billentyűzet! Lenovo ThinkPad T430 - i5-G3 I 8GB I 320GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E560 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I mDP I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E570 - i3-6GEN I 8GB I 256GB SSD I mDP I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Eladó Huawei 4G CPE3 / B535-232 Router - Kitűnő állapotban!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest